Heb je per ongeluk ooit gezegd dat je dat soort eten erg lekker vond?quote:Op zondag 14 april 2013 17:40 schreef Greenpeas het volgende:
Ik snap mijn vriendin soms echt niet. De ene keer krijg ik voor 3 personen eten mee naar m'n werk. De andere keer krap aan voor een persoon
Nu zit ik dus met een gigantische bak eten voor mijn neus. Maarja, beter teveel dan te weinig.
jaquote:Op zondag 14 april 2013 18:05 schreef wyccie het volgende:
Ik heb bosbessen uit de vriezer, ananas uit blik, mascarpone, ricotta, crème fraiche, slagroom, sojamelk, kokosmelk en geraspte kokos.
Daar moet ik toch wel een lekker ijsgerecht of smoothie van kunnen maken?
Ik zou het niet allemaal bij elkaar gooienquote:Op zondag 14 april 2013 18:05 schreef wyccie het volgende:
Ik heb bosbessen uit de vriezer, ananas uit blik, mascarpone, ricotta, crème fraiche, slagroom, sojamelk, kokosmelk en geraspte kokos.
Daar moet ik toch wel een lekker ijsgerecht of smoothie van kunnen maken?
quote:Functie eisen
Je beschikt over een afgeronde opleiding tot arts
Je spreekt algemeen beschaaft Nederlands
Je beschikt over uitmuntende sociale vaardigheden
Vwb je voedsel kan ik je niet adviseren, die vacature is geen probleem voor jou...quote:Op zondag 14 april 2013 18:31 schreef wyccie het volgende:
![]()
Help me nou kiezen. Ik be slecht in keuzes maken.
Ondertussen zit ik eigenlijk wel behoorlijk vol van de chocopudding.
Vacatures aan het bekijken:
[..]
Ik wacht wel even tot Oof er is.quote:Op zondag 14 april 2013 18:41 schreef MadMaster het volgende:
die vacature is geen probleem voor jou...
Nou, een schaafijsje met orgeade en een beetje gecondenseerde melk...quote:
Noppes...quote:Op zondag 14 april 2013 18:53 schreef Soempie het volgende:
Niks verder van LB, toch? Of lees ik nou over posts heen?
Ik was de hele dag aan het oppassen en dacht dat ik heel wat updates had gemist, maar dat valt mee.
Korianderkaasje?quote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef MaJo het volgende:
Weer wakkerzou zo verder kunnen slapen maar heb teveel honger
Orgeade ken ik niet, is dat van de Antillen?quote:Op zondag 14 april 2013 18:52 schreef MadMaster het volgende:
Nou, een schaafijsje met orgeade en een beetje gecondenseerde melk...
Wow, wat een geweldige verbeelding.quote:Op zondag 14 april 2013 19:05 schreef Soempie het volgende:
Ik heb zo gelachen om m'n oppaskindje van 3 jaar. Ze had twee gebakjes en een raket geschilderd. Toen ik vroeg wie er in de raket zaten was het antwoord: Jezus, Maria en een koffer met twee zakdoekjes en speelgoed. De zakdoekjes voor het geval ze moesten hoesten. Jozef was er niet bij, omdat er een boom op zijn huis was gevallen.![]()
nee dank jequote:
quote:Op zondag 14 april 2013 19:05 schreef Soempie het volgende:
Ik heb zo gelachen om m'n oppaskindje van 3 jaar. Ze had twee gebakjes en een raket geschilderd. Toen ik vroeg wie er in de raket zaten was het antwoord: Jezus, Maria en een koffer met twee zakdoekjes en speelgoed. De zakdoekjes voor het geval ze moesten hoesten. Jozef was er niet bij, omdat er een boom op zijn huis was gevallen.![]()
De flessen heb ik wel eens vaker gezien.quote:Op zondag 14 april 2013 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Orgeade ken ik niet, is dat van de Antillen?
[..]
Wow, wat een geweldige verbeelding.
Het is amandelsiroop, afkomstig uit Suriname, maar wordt ook op de Antillen gebruikt.quote:Op zondag 14 april 2013 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Orgeade ken ik niet, is dat van de Antillen?
Hoezo eigenlijk een hoaxquote:
Ja he? Ik vind haar zo hilarisch.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 19:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik had AVG gepland maar zit nu aan de pizza.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:01 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt zo benieuwd hoe het met LB gaat!
Eh, die waren eigenlijk voor Jezus en Maria. Vervolgens wilde ze Maria tekenen, maar de jurk had toch wat meer weg van een raket, dus daar werd vuur onder getekend. Zo werd het dus een heel andere tekening.quote:Op zondag 14 april 2013 19:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog een verklaring voor de gebakjes?
(Als jullie nou eens gezellig in Tilburg komen wonen, Otje kan nog wel een leuke oppas gebruiken.)
quote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
We hebben hier ook toffe volksbuurten.
Hebben ze nog nooit van Helmond gehoord?quote:Op zondag 14 april 2013 20:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier in de straat zeggen ze zelfs dat Tilburg het afvoerputje van Nederland is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |