Wat het is, dat was me al vrij duidelijk. Dat was ook mijn vraag nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:27 schreef densmee het volgende:
[..]
relais om zwaardere stromen te schakelen
Ligt eraan... heb je toevallig een voetbalstadion?quote:
Flinke tang der op ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:13 schreef Pinklady89 het volgende:
Kan ik kruipolie op hout gebruiken om hele vaste schroeven uit hout te krijgen? Tik met hamer lukte niet, uitboren kostte me mijn boortje.... De schroef is al redelijk dol, dus ik kan ook niet meer heel hard met mijn schroevendraaier aan de gang...
Nou je het zegt.... Nee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ligt eraan... heb je toevallig een voetbalstadion?
Ik precies deze klus een jaar geleden gedaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:33 schreef MaikelS het volgende:
Ik ben van plan de trap van de begane grond naar de 1e verdieping te gaan schilderen. De vorige bewoner heeft hier tapijt op gehad en ik heb voor mezelf al een kleine schets gemaakt van wat er moet gebeuren
1) Lijmresten verwijderen dmv afbijt.
2) Schuren
3) Slechte plekken bijwerken met plamuur.
4) Schuren
5) Grondlaag aanbrengen
6) Schuren
7) 2e grondlaag aanbrengen
8) Schuren
9) 1e laklaag aanbrengen
10) licht opschuren
11) 2e laag aanbrengen
12) beschermende laag aanbrengen
Klopt dit een beetje?
Wat voor soort verf word er aangeraden? En welke soort schuurpapier heb ik nodig voor de verschillende schuur momenten..
Wij willen de trap een hoogglans wit geven met halve maantjes.
Als iemand een opsomming kan maken van de benodigdheden zou dat top zijn!
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:02 schreef tiho1 het volgende:
Ik zou persoonlijk eerst de spijkers en nietjes verwijderen en dan gaan schuren.
Disagree. Het maakt juist heel makkelijk schoon nu mijn trap geen vloerbedekking meer heeft.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:09 schreef tiho1 het volgende:
Als de ts niet graag schoonmaakt zou ik geen witte trap met halve maantjes doen. Dat blijf je schoonmaken. Na een half jaar wordt je daar schijtziek van rukt de maantjes eraf en baalt vervolgens dat je verf er ook af kwam met de lijm daarvan.
De maantjes zijn rubber icm zacht hoogpolig tapijt... er komt geen ijzer aan te pas!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Disagree. Het maakt juist heel makkelijk schoon nu mijn trap geen vloerbedekking meer heeft.
Wat halve maantjes betreft, besef goed dat traplopen best veel lawaai maakt als je traanplaat maantjes gebruikt
Heb je dan wel halve maantjes ook? Zonder die dingen maakt de onze ook prima schoon. De pest met die dingen is dathet vuil eronder zit en na schoonmaken er weer onder uit gelopen wordt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Disagree. Het maakt juist heel makkelijk schoon nu mijn trap geen vloerbedekking meer heeft.
Wat halve maantjes betreft, besef goed dat traplopen best veel lawaai maakt als je traanplaat maantjes gebruikt
Mwah, ik zou er gewoon morgen mee terug gaan en niet zelf gaan zitten hobbyen met een vijl o.i.d.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:35 schreef gers het volgende:
Ik heb gisteren een sleutel laten kopiëren bij de sleutelboer , echter ik kom er vandaag achter dat deze niet in het slot pastVoordat ik morgen terugga naar de sleutelboer vraag ik mij af of er een manier is om de sleutel toch werkend te krijgen.
Het lijkt erop dat de sleutel te "dik" is omdat die niet in het slot gaat. De inkepingen zien er wel hetzelfde uit.
Ik heb aluminium op de trap. Ik hou niet van vloerbedekking en heb een kat dus dat leek me geen goed idee. De halve maantjes zitten er op omdat de trap te lelijk is om kaal te latenquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:15 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Heb je dan wel halve maantjes ook? Zonder die dingen maakt de onze ook prima schoon. De pest met die dingen is dathet vuil eronder zit en na schoonmaken er weer onder uit gelopen wordt.
Ik heb het hier wel over de vloerbedekking variant en geen aluminium.
Als hij wel in het slot past, maar hij draait niet om dan kun je nog iets fixen met een vijl. Als hij uberhaupt het slot niet in gaat dan is het gewoon niet het juiste profiel. Eventjes mee terug helaasquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:35 schreef gers het volgende:
Ik heb gisteren een sleutel laten kopiëren bij de sleutelboer , echter ik kom er vandaag achter dat deze niet in het slot pastVoordat ik morgen terugga naar de sleutelboer vraag ik mij af of er een manier is om de sleutel toch werkend te krijgen.
Het lijkt erop dat de sleutel te "dik" is omdat die niet in het slot gaat. De inkepingen zien er wel hetzelfde uit.
Zover ik begrijp is er nooit aarding geweest in je stekkerdoos aangezien je het nergens naar weg lijd.... Dus het toevoegen van een behuizing met aarde wil niet direct zeggen dat het dan ook geaard is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb een wandcontact zonder aarding (zat al in mijn huis) waarin ik een stekkerdoos heb die wel aarding heeft. Nou is het prima zo alleen wil ik graag mijn LP speler ook daarop aansluiten. Die past omdat hij niet geaard is niet in die stekkerdoos. Kan ik nou gewoon een stekkerdoos kopen zonder aarding en daar m'n LP speler en de rest op aansluiten en die in de wand stoppen? Ik neem aan dat die stekkerdoos met aarde nu toch niks doet gezien de wanddoos geen aarding heeft? Dus de huidige omwisselen met één zonder aarde zou hetzelfde resultaat hebben?
Of is het heel onveilig als ik m'n tv, modem, router, ps3 en een lamp ook in die stekkerdoos zonder aarde stop tezamen met m'n LP speler en bijbehorende versterker?
Misschien is een eenvoudigere oplossing een stekkerdoos te kopen die ook niet geaard is. Kun je je ook nooit vergissen dat je denkt dat iets geaard is, dat eigenlijk helemaal niet zo is, en bovendien hoef je niets te knutselen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat dacht ik ook al inderdaad. Dan knal ik wel gewoon een aarde stekkertje aan m'n LP speler kabel en laat ik de aarde aansluiting in die stekker los. Dan past hij ook in een stekkerdoos met aarding, ook al werkt het dan niet.
Eens. Ga ik dat doen. Dan maar op zoek naar een ongeaarde stekkerdoos met 10 contacten. Of tenminste 8.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Misschien is een eenvoudigere oplossing een stekkerdoos te kopen die ook niet geaard is. Kun je je ook nooit vergissen dat je denkt dat iets geaard is, dat eigenlijk helemaal niet zo is, en bovendien hoef je niets te knutselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |