- Hoe zorg ik ervoor dat mijn kruis steviger is?quote:Op zondag 14 april 2013 10:21 schreef egeltje1985 het volgende:
Door die KKK denk ik aan andere vragen.
- Welke houtsoort brandt het langst?quote:Op zondag 14 april 2013 10:30 schreef Erasmo het volgende:
Goed initiatief
[..]
- Hoe zorg ik ervoor dat mijn kruis steviger is?
- Welke lak is niet brandwerend?
Haha nee joh, handig topic verder.quote:Op zondag 14 april 2013 10:39 schreef MrSubtle het volgende:
OK OK OKmisschien had ik iets beter moeten nadenken over de naam...
Klinkt het hol als je op de wand klopt ?quote:Op zondag 14 april 2013 11:16 schreef bioloogje het volgende:
Oeh meteen maar even proberen.
Ik heb tussen mijn keuken en de slaapkamer een heel dun wandje, voor mijn gevoel is het een gipswandje. Maar nu wil ik in de slaapkamer een lange maar lichte spiegel ophangen tegen die muur. Het makkelijkste is om er een spijker in te slaan en daar de spiegel aan te hangen. Maar ik ben bang dat er dan een heel stuk uit die muur komt.![]()
Denken jullie dat ik zonder problemen een spijker die muur in kan slaan en daar een spiegel aan op kan hangen?
Hehe,quote:Op zondag 14 april 2013 10:21 schreef egeltje1985 het volgende:
Door die KKK denk ik aan andere vragen.
Het klinkt idd wel hol ja. Hmm die gipsplaat pluggen zijn wel het overwegen waard om naar te kijken.quote:Op zondag 14 april 2013 11:35 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Klinkt het hol als je op de wand klopt ?
Er zijn namelijk ook gipsplaat pluggen te koop; die draai je in de wand waarna je vervolgens daar weer een schroefje in draaid waaraan je de spiegel hangt.
http://www.onlinebouwmark(...)metaal/prod_944.html
[ afbeelding ]
Dan is de kans wel heel groot dat vroeg of laat je spiegel dan met spijker en al op de vloer ligtquote:Op zondag 14 april 2013 11:37 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Het klinkt idd wel hol ja. Hmm die gipsplaat pluggen zijn wel het overwegen waard om naar te kijken.Maar een simpele spijker zou je dus niet aanraden?
zeven jaar ongeluk. Maar de spiegel op de muur plakken kan niet?quote:Op zondag 14 april 2013 11:37 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Het klinkt idd wel hol ja. Hmm die gipsplaat pluggen zijn wel het overwegen waard om naar te kijken.Maar een simpele spijker zou je dus niet aanraden?
Zat ik ook aan te denken, maar er zit een handig touwtje aan, en anders ben ik bang dat wanneer ik een keer ga verhuizen dat ik dan stukken gips meetrek bij het verwijderen.quote:Op zondag 14 april 2013 11:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
zeven jaar ongeluk. Maar de spiegel op de muur plakken kan niet?
toen ik zag staan aan het plafond hangen dacht ik even wat andersquote:Op zondag 14 april 2013 11:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Eventueel aan je plafond hangen kan ook misschien. Mrt zo'n schilderijen-rails.
Dubbelzijdige plakband?quote:Op zondag 14 april 2013 11:52 schreef bioloogje het volgende:
[..]
toen ik zag staan aan het plafond hangen dacht ik even wat andersMaar ik heb niet echt zin om er teveel geld aan uit te geven, en een schilderij-rails vind ik er wat overdreven voor.
Je zou bij een plaatselijke aannemer eens kunnen vragen naar een half potje lijm o.i.d.quote:Op zondag 14 april 2013 11:50 schreef MrSubtle het volgende:
Ook zelf maar even proberen...
Ben een muurtje aan het bouwen met ytong blokjes. Nu moet ik nog 2 stenen, maar mijn lijm is op, en een nieuw potje lijm kost 20 euro (en een hele nieuwe emmer zelf aanmaken is nog duurder).
Zijn er alternatieven om die twee laatste stenen vast te zetten?
Da's wel een ideequote:Op zondag 14 april 2013 12:01 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je zou bij een plaatselijke aannemer eens kunnen vragen naar een half potje lijm o.i.d.
Soms hebben die wel wat staan wat je zo mee kunt nemen voor een x bedrag
Een klein elektrisch boorhamertje met een smalle steenbeitel erin is geen optie ?quote:Op zondag 14 april 2013 16:04 schreef MrSubtle het volgende:
Ik wil binnenkort een schoorsteen slopen die steens gemetseld is (22cm dikke wandjes). Ik moet er 4 meter voor op de steiger, dus ik ben niet helemaal gerust op om met een moker van een meter te gaan zwaaien. Met een vuisthamer en beitel heb ik al geprobeerd, maar kreeg er na 5 minuten meppen nog geen steen los.
Ideeen?
Had ik ook al geprobeerd, heb een paar minuten op een voeg staan trillen, maar er gebeurde nietsquote:Op zondag 14 april 2013 19:22 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Een klein elektrisch boorhamertje met een smalle steenbeitel erin is geen optie ?
En met een lange steenboor van 6 of 8 mm al eens een paar gaatjes geboord in de steen ?quote:Op zondag 14 april 2013 19:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had ik ook al geprobeerd, heb een paar minuten op een voeg staan trillen, maar er gebeurde niets
Een paar stenen bovenaan (bovenkaps) zijn er al af, die gingen redelijk makkelijk. Maar nu ik onderkaps ben aangekomen wil het niet meerquote:Op zondag 14 april 2013 19:26 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En met een lange steenboor van 6 of 8 mm al eens een paar gaatjes geboord in de steen ?
Die ene steen in het begin is altijd het moeilijkste..
Als het gipsplaten zijn, zitten er dan ook verticale balkjes tussen? Zo ja: daar je spijker slaan.quote:Op zondag 14 april 2013 11:37 schreef bioloogje het volgende:
Blanke vertinde aarde draden mag je ook zonder buis direct in de vloer of wand verwerken, doordat het vertint koper is oxideert het niet; en het is mechanisch vele malen sterker dan gewone vd-installatiedraad.quote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef 4wood het volgende:
Ik vraag me, sinds ik met de badkamer ben bezig geweest, al af waarom de draden naar het CAP anders worden uitgevoerd (blank koper) dan een standaard aardedraad. Iemand die me daar een zinnig antwoord op kan geven?
Ik zie niet in waarom ik niet 'gewoon' 2,5 installatiedraad zou kunnen gebruiken? Uiteindelijk eindig je daar ook mee in een centraaldoos.
Ach, baat het niet dan schaadt het ook zeker niet; voor de extra onkosten hoef je het in ieder geval niet te laten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:44 schreef Dot. het volgende:
Handig topic zo!
Wij willen onze pas gestucde woonkamer gaan latexen en de stukadoor zei dat voorstrijken niet nodig is, maar ik hoor vanallerlei verschillende verhalen (goede en slechte) over het wel of niet gebruiken van voorstrijk. Alles heeft nu een week gedroogd, maar er zijn nog een paar donkere plekjes, dus we wilden sowieso wachten tot het weekend. Wat is nu wijsheid?
We hebben ook nog geen latex, maar willen gewoon wit. Maakt dat nog iets uit? Ik kreeg als tip Polar van de Hornbach.
Als je gaat voor gewoon wit dan zou ik geen voorstrijk gebruiken, is dan niet de moeite. Overigens wel echt heeeeel goed laten drogen, want onder de latex kan het anders gaan zwetenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:44 schreef Dot. het volgende:
Handig topic zo!
Wij willen onze pas gestucde woonkamer gaan latexen en de stukadoor zei dat voorstrijken niet nodig is, maar ik hoor vanallerlei verschillende verhalen (goede en slechte) over het wel of niet gebruiken van voorstrijk. Alles heeft nu een week gedroogd, maar er zijn nog een paar donkere plekjes, dus we wilden sowieso wachten tot het weekend. Wat is nu wijsheid?
We hebben ook nog geen latex, maar willen gewoon wit. Maakt dat nog iets uit? Ik kreeg als tip Polar van de Hornbach.
Ja, ik ben dus bang dat het wel schaadtquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:09 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ach, baat het niet dan schaadt het ook zeker niet; voor de extra onkosten hoef je het in ieder geval niet te laten.
Wij hebben alle fris gestucte wanden wel even voorgestreken met voorstrijkmiddel van de plaatselijke bouwmarkt
Dan moet ik er wel even bij vermelden dat wij de wanden niet direct gaan schilderen; maar eerst nog glasvlies behang aanbrengen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:38 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, ik ben dus bang dat het wel schaadtik heb het ooit gebruikt in een nieuwbouwwoning en rolde toen met m'n latex mooi vlokjes stucwerk mee.
Maar we gaan even informeren bij wat schilders in de kennissenkring voor een schappelijk prijsje en vragen wat voor spullen ze dan willen. Ik heb ook liever dat er 6 lagen latex op moeten dan dat we onze muur verpesten
Het isra punt is waar je telefoon aansluiting binnenkomt. In oudere woningen is het telefoon-stopcontact in de huiskamer en anders zit er een kastje in de meterkast (zie voor voorbeelden google images).quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:47 schreef Geerd het volgende:
Bij mij zijn de muren gestuced, en nu ligger en een paar stopcontacten dieper zegmaar mm of 4/5.
Zijn hier nog opzet stukjes voor of hoe roggel je dat eigenlijk?
En het isra punt, het is een oud huisje ik heb al wel van tele 2 zoon 3 in 1 pakket binnen, alleen ik heb geen telefoon aansluiting.
Wel een kabel van de tv mannetje zeg maar die komt wel uit de muur.(of die werkt is 2de)
Is dat voldoende? Had al even in het pakket gekeken maar kon hem zo niet 1 2 3 aansluiten.
Dat is dus het probleem in de meterkast zit niks, en ik heb geen telefoon aansluiting, anders was het niet zo moeilijk idd.quote:Op zondag 21 april 2013 18:28 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Het isra punt is waar je telefoon aansluiting binnenkomt. In oudere woningen is het telefoon-stopcontact in de huiskamer en anders zit er een kastje in de meterkast (zie voor voorbeelden google images).
Het tv mannetje uit de muur is van de kabel van ziggo of upc en heeft hier verder niets mee te maken.
Ehmmm, die kabel die ts gevonden heeft in de muur is wel degelijk een telefoonkabel !quote:Op zondag 21 april 2013 18:28 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Het isra punt is waar je telefoon aansluiting binnenkomt. In oudere woningen is het telefoon-stopcontact in de huiskamer en anders zit er een kastje in de meterkast (zie voor voorbeelden google images).
Het tv mannetje uit de muur is van de kabel van ziggo of upc en heeft hier verder niets mee te maken.
Ik ben niet de ts maar ik, hoop dat je mij bedoeltquote:Op zondag 21 april 2013 19:28 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ehmmm, die kabel die ts gevonden heeft in de muur is wel degelijk een telefoonkabel !
Dat is de kabel die het telefoon signaal jou huis binnen brengt.
Ding zit bij de voordeur, stopt die daar halverwege ofzo??quote:
Kijk aan goed nieuws iig een punt, straat hoeft niet openquote:Op zondag 21 april 2013 21:36 schreef Quincy5 het volgende:
Oh, ik had niet gezien dat de foto's hierbij horen. Die kabel op de eerste foto is waar de telefoon binnenkomt; deze is hetzelfde als bij mijn ouders waar ik de adsl moest aansluiten op het telefoon-stopcontact in de huiskamer. De draad op de tweede foto lijkt inderdaad een telefoondraad (4 heel dunne gekleurde draadjes). Als je verder geen aansluiting hebt, kun je deze gebruiken. Lijkt afgeknipt te zijn, dus hopen dat ie verderop niet beschadigd is.
Om het verhaal mooi rond te maken, we hebben uiteindelijk een stukje getest waar de radiator kwam te hangen met voorstrijk en zonder en besloten alles toch maar voor te strijken. De dekking was voornamelijk wat beterquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:38 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, ik ben dus bang dat het wel schaadtik heb het ooit gebruikt in een nieuwbouwwoning en rolde toen met m'n latex mooi vlokjes stucwerk mee.
Maar we gaan even informeren bij wat schilders in de kennissenkring voor een schappelijk prijsje en vragen wat voor spullen ze dan willen. Ik heb ook liever dat er 6 lagen latex op moeten dan dat we onze muur verpesten
Ligt eraan. Normaal hout wel, maar er zijn houtsoorten waarbij dat niet hoeft (bijvoorbeeld teak), maar deze zijn duur en alleen bij speciaalzaken te krijgen. Goedkoop alternatief is geïmpregneerd hout (dat ziet er een beetje groen uit, maar na een jaar buiten trekt dit meer naar grijs), hiervan worden schuttingen bijvoorbeeld meestal gemaakt. Deze planken kun je bij de meeste bouwmarkten kant en klaar kopen. Geïmpregneerd hout heeft als nadeel dat het giftig is, dus je mag er bijvoorbeeld geen bak van maken waar je aardbeien in gaat planten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:24 schreef computergirl het volgende:
Ik hoop dat potentieel domme vragen ook mogen?
Moet je hout altijd beitsen/verven als je het buItenshuis gaat gebruiken? Uiterlijk maakt niet uit, gaat om plank waarop ik duivenpinnen ga bevestigen ( mag niet op beton van mijn balkon zelf)
Maar wat gebeurt er dan met een grenen plank die niet gebeitst is en niet geimpregneerd?quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ligt eraan. Normaal hout wel, maar er zijn houtsoorten waarbij dat niet hoeft (bijvoorbeeld teak), maar deze zijn duur en alleen bij speciaalzaken te krijgen. Goedkoop alternatief is geïmpregneerd hout (dat ziet er een beetje groen uit, maar na een jaar buiten trekt dit meer naar grijs), hiervan worden schuttingen bijvoorbeeld meestal gemaakt. Deze planken kun je bij de meeste bouwmarkten kant en klaar kopen. Geïmpregneerd hout heeft als nadeel dat het giftig is, dus je mag er bijvoorbeeld geen bak van maken waar je aardbeien in gaat planten.
Die gaat na verloop van tijd rotten. Hoe lang het duurt hangt af van of er wind op staat, direct zonlicht, of er water onder of op blijft staan, etc. Maar kapot gaat ie zekerquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
Maar wat gebeurt er dan met een grenen plank die niet gebeitst is en niet geimpregneerd?
Ja, dat kloptquote:Op zondag 28 april 2013 10:48 schreef MrSubtle het volgende:
Als ik een gipswand wil maken met metal stud frame, klopt het dan dat ik met gipsplaatschroeven meteen door gipswand en stud kan schroeven zonder voorboren? Dus met andere woorden dat de schroef zich meteen ook door de stud heen boort?
Dat zijn dan toch gewone snelbouwschroeven/fermacell schroeven ?quote:Op zondag 28 april 2013 12:01 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Indien je wel de juiste schroeven gebruikt. Metalstudschroeven.
gipsplaat schroeven snijden daar toch ook voldoende voor, die snijden toch makkelijk door dat blikquote:Op zondag 28 april 2013 12:10 schreef tiho1 het volgende:
Iig geen doodgewone gipsplaatschroeven. Ze moeten een boorpunt hebben. Ook fermacell schroeven zijn heel anders. Deze zijn veel kleiner met randjes op de kop om goed te verzinken.
Wat je moet hebben is dus een zelfborende trompetschroef.
Je hebt dit nodig:quote:Op zondag 28 april 2013 15:51 schreef computergirl het volgende:
Soudal SILIRUB
Soort lijm, zit in rond plastic ding met tuutje, hoe gebruik ik dat ik godsnaam? Aan de bovenkant waar tuutje aangeschroefd zit heb ik het opengemaakt met mes, maar ik krijg er geen beweging in op de plek waar ik denk dat ik moet duwen om beweging te krijgen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
En het metalen lipje aan de achterkant (hier links op de foto) gebruik je om het schuifbare deel 'los' te maken, zodat je die bus er in kan doen.quote:Op zondag 28 april 2013 16:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je hebt dit nodig:
[ afbeelding ]
Daar zet je 'm in, en dan heb je een soort "geweer" om lijm te spuiten
En dat kost?quote:Op zondag 28 april 2013 16:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je hebt dit nodig:
[ afbeelding ]
Daar zet je 'm in, en dan heb je een soort "geweer" om lijm te spuiten
5-10 euro ofzo.quote:Op zondag 28 april 2013 16:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
En dat kost?
Ik ga maar gewoon spijkterjes kopen a 1 euro denk ik, daar heb ik later ook nog wat aan
In de verfwinkel wilde iemand me ook al een pot verf a 30 euro verkopen voor 1 plank van 3 meter![]()
Klussen is een dure hobby![]()
Zie hier, geleverd bij de duivenpinnen die ik dus op die ene plank wil bevestigenquote:Op zondag 28 april 2013 16:33 schreef Piles het volgende:
[..]
5-10 euro ofzo.
Maar is het wel lijm wat je hebt? Lijkt meer silliconenkit, dat is om naden e.d. af te dichten![]()
Ah, okquote:Op zondag 28 april 2013 16:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
Zie hier, geleverd bij de duivenpinnen die ik dus op die ene plank wil bevestigen
http://www.duivenpinnenwinkel.nl/montage/foto-instructies
Toch gelukt!quote:Op zondag 28 april 2013 16:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, ok
Maar zul je toch zo'n pistool moeten hebben, anders gaat het niet lukken. En daar doe je natuurlijk wel je leven lang mee
Misschien wel. Waarom niet de goede kopen.quote:Op zondag 28 april 2013 13:44 schreef densmee het volgende:
[..]
gipsplaat schroeven snijden daar toch ook voldoende voor, die snijden toch makkelijk door dat blik
dat moeten dan wel rvs of zwarte schroeven zijn, verzinkte gaan roestenquote:Op zondag 28 april 2013 18:08 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Misschien wel. Waarom niet de goede kopen.
Nou update en schop dan maar, gister tele 2 monteur langs geweest, was idd de kabel bij de voordeur.quote:Op zondag 21 april 2013 21:36 schreef Quincy5 het volgende:
Oh, ik had niet gezien dat de foto's hierbij horen. Die kabel op de eerste foto is waar de telefoon binnenkomt; deze is hetzelfde als bij mijn ouders waar ik de adsl moest aansluiten op het telefoon-stopcontact in de huiskamer. De draad op de tweede foto lijkt inderdaad een telefoondraad (4 heel dunne gekleurde draadjes). Als je verder geen aansluiting hebt, kun je deze gebruiken. Lijkt afgeknipt te zijn, dus hopen dat ie verderop niet beschadigd is.
Ik zou er eerst eens een mailtje aan wagen naar de fabrikant; of die iets voor je kunnen betekenen.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:15 schreef xaban06 het volgende:
Het is niet echt klus, dus ik weet niet of dit hier thuis hoort.
Ik heb onlangs via Marktplaats een Ahrend roldeurkast overgenomen met legborden/planken. De planken worden opgehangen dmv van 4 beugels. Helaas missen er 3 beugels, weet iemand waar ik deze kan bestellen/kopen?
http://i.imgur.com/gUVXJW5.jpg
http://i.imgur.com/AJI7qtP.jpg
De goedkoopste huismerk bij de Gamma kost volgens mij minder dan 2 euro. Action vast ook.quote:
Ik heb ze van vuren gemaakt, werk persoonlijk niet graag met mdf, zeker niet als het geschilderd moet worden (of als ik het verstek moet zagen, want krijg je nooit zo mooi scherp).quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:08 schreef Vonkenboer het volgende:
Wij zijn op het punt dat we een gordijnkoof willen gaan maken; maar wat voor materiaal kunnen we daar nu het beste voor nemen ?
Iemand suggesties ? We zaten al te denken aan mdf o.i.d.
Ik kan je helaas niet adviseren mbt de boormachine (behalve dat goedkoop altijd duurkoop is in zo'n geval). Wat ik je wel wil adviseren als je heel veel gaatjes moet boren is om slagpluggen te overwegen. Hangt beetje af van het aantal, maar kan je heel veel tijd besparenquote:Op zondag 12 mei 2013 19:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
HoiIk moet binnenkort flink wat planken aan de (betonnen) muur vastschroeven. Daarvoor moeten natuurlijk eerst gaatjes worden geboord. Wat zou nu een fatsoenlijke niet al te dure boormachine zijn. Volgens mij heb ik een klopboormachine nodig (toch?). Heeft er iemand een goede tip? Ik wil er graag zelf één kopen, want ik verwacht 'm nog veel vaker nodig te hebben namelijk. Als ik 'm ergens online kan bestellen, zou het helemaal briljant zijn.
Ik werk ook niet graag met mdf, maar,... Als je de kopse kant in het zicht houdt werkt mdf wel mooier afquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:08 schreef Vonkenboer het volgende:
Wij zijn op het punt dat we een gordijnkoof willen gaan maken; maar wat voor materiaal kunnen we daar nu het beste voor nemen ?
Iemand suggesties ? We zaten al te denken aan mdf o.i.d.
Wat minder bruut bedoeld dan zoals jij het omschrijft; maar dan wat luxer afgewerkt.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:21 schreef Geerd het volgende:
Gordijnkoof? Stuk hout voor de gordijnen zodat je de rails niet ziet?
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:18 schreef koffielepel het volgende:
[..]
Ik werk ook niet graag met mdf, maar,... Als je de kopse kant in het zicht houdt werkt mdf wel mooier af![]()
Daarnaast is de oppervlakte ook super strak natuurlijk.
verstek of gekke hoeken gaat met mdf ook prima, het is alleen wel heel teer, dus voorzichtig monteren.
Ik heb alleen mdf gebruikt voor mijn spiegel stukken.
Als alternatief kun je eventueel aan vol hout of timmer panelen denken (geen meubel paneel dus)
Duidelijke antwoorden wat dat betreft; dus het liefst maken uit iets wat vol hout is; en niet één of andere geperste plaat meukquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb ze van vuren gemaakt, werk persoonlijk niet graag met mdf, zeker niet als het geschilderd moet worden (of als ik het verstek moet zagen, want krijg je nooit zo mooi scherp).
Vergeet die klopboormachine, het eerste gaatje gaat nog wel, daarna is je boortje bot, het volgende gaatje kost een kwartier.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
HoiIk moet binnenkort flink wat planken aan de (betonnen) muur vastschroeven. Daarvoor moeten natuurlijk eerst gaatjes worden geboord. Wat zou nu een fatsoenlijke niet al te dure boormachine zijn. Volgens mij heb ik een klopboormachine nodig (toch?). Heeft er iemand een goede tip? Ik wil er graag zelf één kopen, want ik verwacht 'm nog veel vaker nodig te hebben namelijk. Als ik 'm ergens online kan bestellen, zou het helemaal briljant zijn.
Er is lijmverwijderaar te koop, maar dat is zwaar chemische rommel. Een alternatief is een bijtel gebruiken op een boorhamer en hopen dat je het eraf gehamerd krijgt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:10 schreef Lastpost het volgende:
Ook even een klein klusvraagje van deze absolute nitwit op dit gebied. We zijn hier oude keukentegels aan het verwijderen en nu zit er een lijmlaag onder die amper is los te bikken. Zo'n dikke harde laag oranje/bruine zooi die er ruw geschat al zo'n 15 jaar of langer op zit.
Iemand toevallig een handige tip om die zooi makkelijker los te krijgen? Ben nu maar aan het bikken, schaven etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |