Wat rebelsquote:Op zondag 14 april 2013 01:19 schreef Karina het volgende:
Als ik thuis kom zet ik de download aan en dan kijk ik een aflevering terwijl ik aan het eten ben.
Ah, die hebben we ook nog ja. Is momenteel seizoen 5 gewoon gaande? Binnenkort ook weer ff downloaden.quote:
Prison Break ooit de eerste episode gezien, maar vond het kut. Dat ik Lori weer zag hielp ook niet mee.quote:Op zondag 14 april 2013 01:19 schreef VMSDKR het volgende:
Alleen GoT en Walking Dead.
Prison Break net klaar.
Is juist lekker met een serie op. Kan je het ontspannen doenquote:Op zondag 14 april 2013 01:20 schreef Adames het volgende:
[..]
eten neem ik lekker de tijd voor, niks anders doen tussendoor
Nee oke, dat heb ik precies andersom. Ik zag Lori steeds als Dr. Sarah uit Prison Break.quote:Op zondag 14 april 2013 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prison Break ooit de eerste episode gezien, maar vond het kut. Dat ik Lori weer zag hielp ook niet mee.
Nieuwere series niet. Die oude doe je dan tussendoor er bij pleuren, en check je na een tijdje nog eens hoe het er mee staat.quote:Op zondag 14 april 2013 01:19 schreef Adames het volgende:
[..]
kost alleen zo veel tijd, dan zet ik liever een film op
Uh ik bedoel natuurlijk: ik zet de betaalde stream aanquote:Op zondag 14 april 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat rebelsEn dan dacht ik stoer te zijn met het posten van J. Alba gifs.
Die waren wel op het randje, gelukkig weet je altijd tot hoever je kunt gaan.quote:Op zondag 14 april 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat rebelsEn dan dacht ik stoer te zijn met het posten van J. Alba gifs.
Ja ik keek eerst Walking Dead.quote:Op zondag 14 april 2013 01:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee oke, dat heb ik precies andersom. Ik zag Lori steeds als Dr. Sarah uit Prison Break.
Daar ben ik al een aantal keer half aan begonnen. Kom er maar niet inquote:
Ik check nu alles op Hulu eigenlijk. Veel beter dan ze te downloaden.quote:Op zondag 14 april 2013 01:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik bedoel natuurlijk: ik zet de betaalde stream aan
Ik ben dan weer zo dat ik het af wil kijken al wordt het minder.quote:Op zondag 14 april 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik keek eerst Walking Dead.Maar ik las al dat de laatste seizoenen van Prison Break ruk waren dus had er geen zin meer in.
kost nog steeds tijd, elke avond een uur naar een serie kijken is me wat veelquote:Op zondag 14 april 2013 01:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nieuwere series niet. Die oude doe je dan tussendoor er bij pleuren, en check je na een tijdje nog eens hoe het er mee staat.
Ik vond het wel een anticlimax dat (niet klikken want spoiler)quote:Op zondag 14 april 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik keek eerst Walking Dead.Maar ik las al dat de laatste seizoenen van Prison Break ruk waren dus had er geen zin meer in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt gewoon paar episodes volhouden. Komt het goed. Ik had met Breaking Bad ook dat ik er maar niet inkwam. Maar daarna was ik verslaafdquote:Op zondag 14 april 2013 01:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Daar ben ik al een aantal keer half aan begonnen. Kom er maar niet in
En dat terwijl het zo loont, gezien die blonde chick nogal eens sexy rondhuppelt
Ja maar ik heb alleen de eerste aflevering gekeken. En had geen zin in de tweede episodequote:Op zondag 14 april 2013 01:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo dat ik het af wil kijken al wordt het minder.
Lost heb ik ook helemaal gevolgd.
quote:Op zondag 14 april 2013 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk overigens wel Top Gear. Daardoor snap ik wel ongeveer jullie lijdensweg van het wachten.
Eigenlijk niet. Ik heb alleen gezegd dat ik het nog moet kijken. Maar jij hebt de pik op mij, dus waarom reageer ikquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 01:23 schreef AFCNiels het volgende:
Er post hier ook wel iemand die GTST kijkt, ik weet niet meer wie, dat lijkt me ook een marteling.
quote:Op zondag 14 april 2013 01:23 schreef AFCNiels het volgende:
Er post hier ook wel iemand die GTST kijkt, ik weet niet meer wie, dat lijkt me ook een marteling.
Gozer..quote:Op zondag 14 april 2013 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Ik heb alleen gezegd dat ik het nog moet kijken. Maar jij hebt de pik op mij, dus waarom reageer ik
Ik keek dat vroeger ook altijd. Alleen nu kijk ik dat soms, en dan denk ik ook "wat slecht "quote:Op zondag 14 april 2013 01:23 schreef AFCNiels het volgende:
mikeyquote:Op zondag 14 april 2013 01:23 schreef AFCNiels het volgende:
Hij is even oud als mij volgens mij.quote:Op zondag 14 april 2013 01:25 schreef Karina het volgende:
En OZ als iemand dat nog kent. Littlerabbit vast wel, nu ik door heb dat hij al wat ouder is
Wat een mongool. Dit is precies hetzelfde als een Sjek van Gelder die stelt dat VI niet voetbaljournalistiek verantwoord isquote:
Uh, nee. maar je hebt ook al meerdere keren gezegd het nog te moeten kijken inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Ik heb alleen gezegd dat ik het nog moet kijken. Maar jij hebt de pik op mij, dus waarom reageer ik
Spangas is leuk (alleen met topic erbij...)quote:Op zondag 14 april 2013 01:25 schreef Norakiaan het volgende:
De Nederlandse soaps zijn wel echt van heel slechte kwaliteit. Nederlandse films zijn ook al niet sterk. Nee, qua acteurs en actrices is het niet veel.
Zal wel niet in HD te vinden zijnquote:Op zondag 14 april 2013 01:25 schreef Karina het volgende:
En OZ als iemand dat nog kent. Littlerabbit vast wel, nu ik door heb dat hij al wat ouder is
Dexter was ik ook direct hooked. Breaking bad iets minder makkelijk, maar alsnog best goed te doenquote:Op zondag 14 april 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt gewoon paar episodes volhouden. Komt het goed. Ik had met Breaking Bad ook dat ik er maar niet inkwam. Maar daarna was ik verslaafd. Met Dexter was ik vrijwel meteen verslaafd
Amerikaanse soaps zijn ook ruk.quote:Op zondag 14 april 2013 01:25 schreef Norakiaan het volgende:
De Nederlandse soaps zijn wel echt van heel slechte kwaliteit. Nederlandse films zijn ook al niet sterk. Nee, qua acteurs en actrices is het niet veel.
Nederlandse filmsquote:Op zondag 14 april 2013 01:25 schreef Norakiaan het volgende:
Ja en nu posten er ook andere en vraag ik of het echt wat is om me te overtuigen. Dus vanwaar die haat?quote:Op zondag 14 april 2013 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee. maar je hebt ook al meerdere keren gezegd het nog te moeten kijken inderdaad.
quote:Op zondag 14 april 2013 01:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Spangas is leuk (alleen met topic erbij...)
Gewoon proberen en dan het verhaal volgen en niet op tieten te lettenquote:Op zondag 14 april 2013 01:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dexter was ik ook direct hooked. Breaking bad iets minder makkelijk, maar alsnog best goed te doen![]()
Het kutte is dat ik nu GoT dus al hálf gezien heb. eerste afleveringen gezien maar niet écht goed door, sommige andere afleveringen even kort doorgescrollt (moest toch even die blonde d'r tieten zoeken). Begin er dan nog maar eens opnieuw aan
Het verschil is dat Sjek zichzelf goede journalistiek vind en Steward Lee gewoon een fucking bazenkomiek isquote:Op zondag 14 april 2013 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een mongool. Dit is precies hetzelfde als een Sjek van Gelder die stelt dat VI niet voetbaljournalistiek verantwoord is
Alsof dat kan.quote:Op zondag 14 april 2013 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon proberen en dan het verhaal volgen en niet op tieten te letten
Relatief gezien wel ja.quote:
Die acteerprestaties zijn echt te pijnlijk van woorden, en dan zijn ze nog allemaal rond de 30 ookquote:Op zondag 14 april 2013 01:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Spangas is leuk (alleen met topic erbij...)
quote:Op zondag 14 april 2013 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon proberen en dan het verhaal volgen en niet op tieten te letten
De acteur die Tinco speelt is grandioos hoorquote:Op zondag 14 april 2013 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die acteerprestaties zijn echt te pijnlijk van woorden, en dan zijn ze nog allemaal rond de 30 ook
Die kwam ik in Puk van de petteflat anders niet tegen.quote:Op zondag 14 april 2013 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nederlandse films Altijd een ordinaire seksscene
Dat kan, maar hij slaat de plank wel mis.quote:Op zondag 14 april 2013 01:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het verschil is dat Sjek zichzelf goede journalistiek vind en Steward Lee gewoon een fucking bazenkomiek is
Je doet alsof iedereen je haat, terwijl het vaak gewoon grapjes zijn. Ik weet niet, maar is best irritant. In het begin was je bijvoorbeeld niet zo.quote:
Ja ik was laatst voor het weer begon al die namen al weer kwijt. Maar ik weet het nu al weer redelijk snel hoe alle verhoudingen liggenquote:Op zondag 14 april 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
Goede serie GoT maar je moet wel goed opletten met al die families en verhaallijnen.
keek ik ook wel jaquote:Op zondag 14 april 2013 01:23 schreef AFCNiels het volgende:
Die heb ik dan ook nooit gezien.quote:Op zondag 14 april 2013 01:28 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Die kwam ik in Puk van de petteflat anders niet tegen.
We hebben een topgearfan op z'n pikje getrapt hoorquote:Op zondag 14 april 2013 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan, maar hij slaat de plank wel mis.
quote:Op zondag 14 april 2013 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Die acteerprestaties zijn echt te pijnlijk van woorden, en dan zijn ze nog allemaal rond de 30 ook
Ik zit nog steeds in mijn begin hoor. En ik troll nu juist omdat ik weet dat ik er reacties op krijg.quote:Op zondag 14 april 2013 01:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je doet alsof iedereen je haat, terwijl het vaak gewoon grapjes zijn. Ik weet niet, maar is best irritant. In het begin was je bijvoorbeeld niet zo.
Het is nooit leuk als er tegen je heilige huisjes wordt aangetrapt.quote:Op zondag 14 april 2013 01:29 schreef De_Pel het volgende:
We hebben een topgearfan op z'n pikje getrapt hoor
Dat geloof ik graag. Lingo is ook enkel leuk als meerdere mensen het kijken.quote:Op zondag 14 april 2013 01:29 schreef Karina het volgende:
[..]ja het is echt heel slecht, ik begon het te volgen omdat het voor DWDD kwam dan stond de tv toch al op NED3 en toen ik het topic ontdekte, tja toen bleef ik kijken.
Ik keek het vanaf de eerste episode. Toen dacht ik dat het nog potentie hadquote:Op zondag 14 april 2013 01:29 schreef Karina het volgende:
[..]ja het is echt heel slecht, ik begon het te volgen omdat het voor DWDD kwam dan stond de tv toch al op NED3 en toen ik het topic ontdekte, tja toen bleef ik kijken.
Alleen de eerste 2 seizoenen. Ben afgehaakt toen de nieuwe cast kwam.quote:Op zondag 14 april 2013 01:29 schreef De_Pel het volgende:
Overigens ook nog mensen die Skins kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |