Is best leuk. Die chick is ook best te doen.quote:
precies, wat ik al zei: meestal is er 1 serie op een dag of hooguit 2. Dan kun je het makkelijk bijhouden.quote:Op zondag 14 april 2013 01:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt best mee. Zijn niet allemaal hetzelfde periode op tv.
Precies hetzelfde hier.quote:Op zondag 14 april 2013 01:17 schreef AFCNiels het volgende:
Ik kijk nu helemaal geen series meer eigenlijk.
Nooit gedaan ook. Ik ben zo'n mongool die gewoon accepteert wat de TV hem voorschotelt, en dan haak ik af qua series door de reclamesquote:Op zondag 14 april 2013 01:17 schreef AFCNiels het volgende:
Tering irritant die weken dat er niets uitkomtquote:Op zondag 14 april 2013 01:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Een aantal zijn al afgelopen en meestal is het maar 1 serie op een dag. Ik kijk de aflevering altijd meteen als hij "uit" is. Dus het valt wel mee.
kost alleen zo veel tijd, dan zet ik liever een film opquote:Op zondag 14 april 2013 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik geen weet meer van eigenlijk. Ik zou het bijna willen downloaden uit sentiment.
Ga weg danquote:Op zondag 14 april 2013 01:17 schreef AFCNiels het volgende:
eten neem ik lekker de tijd voor, niks anders doen tussendoorquote:Op zondag 14 april 2013 01:19 schreef Karina het volgende:
Als ik thuis kom zet ik de download aan en dan kijk ik een aflevering terwijl ik aan het eten ben.
Game of Thrones kijken.quote:Op zondag 14 april 2013 01:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tering irritant die weken dat er niets uitkomt
Ik kijk Dexter, Supernatural, Big Bang Theory, Two and a half man, Simpsons, South Park, True Blood.... komt er geen 1 van uit momenteel
Ik heb het geduld niet om zolang te kijken, zelfs als ik een film download duurt het meestal weken voordat ik hem heb afgekeken.quote:Op zondag 14 april 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit gedaan ook. Ik ben zo'n mongool die gewoon accepteert wat de TV hem voorschotelt, en dan haak ik af qua series door de reclames
ja irritant is dat. Met Spartacus ook: werd er een week overgeslagen voor de laatste aflevering. Was er zeker weer football of zoiets.quote:Op zondag 14 april 2013 01:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tering irritant die weken dat er niets uitkomt
Ik kijk Dexter, Supernatural, Big Bang Theory, Two and a half man, Simpsons, South Park, True Blood.... komt er geen 1 van uit momenteel
Wat rebelsquote:Op zondag 14 april 2013 01:19 schreef Karina het volgende:
Als ik thuis kom zet ik de download aan en dan kijk ik een aflevering terwijl ik aan het eten ben.
Ah, die hebben we ook nog ja. Is momenteel seizoen 5 gewoon gaande? Binnenkort ook weer ff downloaden.quote:
Prison Break ooit de eerste episode gezien, maar vond het kut. Dat ik Lori weer zag hielp ook niet mee.quote:Op zondag 14 april 2013 01:19 schreef VMSDKR het volgende:
Alleen GoT en Walking Dead.
Prison Break net klaar.
Is juist lekker met een serie op. Kan je het ontspannen doenquote:Op zondag 14 april 2013 01:20 schreef Adames het volgende:
[..]
eten neem ik lekker de tijd voor, niks anders doen tussendoor
Nee oke, dat heb ik precies andersom. Ik zag Lori steeds als Dr. Sarah uit Prison Break.quote:Op zondag 14 april 2013 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prison Break ooit de eerste episode gezien, maar vond het kut. Dat ik Lori weer zag hielp ook niet mee.
Nieuwere series niet. Die oude doe je dan tussendoor er bij pleuren, en check je na een tijdje nog eens hoe het er mee staat.quote:Op zondag 14 april 2013 01:19 schreef Adames het volgende:
[..]
kost alleen zo veel tijd, dan zet ik liever een film op
Uh ik bedoel natuurlijk: ik zet de betaalde stream aanquote:Op zondag 14 april 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat rebelsEn dan dacht ik stoer te zijn met het posten van J. Alba gifs.
Die waren wel op het randje, gelukkig weet je altijd tot hoever je kunt gaan.quote:Op zondag 14 april 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat rebelsEn dan dacht ik stoer te zijn met het posten van J. Alba gifs.
Ja ik keek eerst Walking Dead.quote:Op zondag 14 april 2013 01:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee oke, dat heb ik precies andersom. Ik zag Lori steeds als Dr. Sarah uit Prison Break.
Daar ben ik al een aantal keer half aan begonnen. Kom er maar niet inquote:
Ik check nu alles op Hulu eigenlijk. Veel beter dan ze te downloaden.quote:Op zondag 14 april 2013 01:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik bedoel natuurlijk: ik zet de betaalde stream aan
Ik ben dan weer zo dat ik het af wil kijken al wordt het minder.quote:Op zondag 14 april 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik keek eerst Walking Dead.Maar ik las al dat de laatste seizoenen van Prison Break ruk waren dus had er geen zin meer in.
kost nog steeds tijd, elke avond een uur naar een serie kijken is me wat veelquote:Op zondag 14 april 2013 01:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nieuwere series niet. Die oude doe je dan tussendoor er bij pleuren, en check je na een tijdje nog eens hoe het er mee staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |