quote:Op zondag 14 april 2013 01:23 schreef AFCNiels het volgende:
Er post hier ook wel iemand die GTST kijkt, ik weet niet meer wie, dat lijkt me ook een marteling.
Gozer..quote:Op zondag 14 april 2013 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Ik heb alleen gezegd dat ik het nog moet kijken. Maar jij hebt de pik op mij, dus waarom reageer ik
Ik keek dat vroeger ook altijd. Alleen nu kijk ik dat soms, en dan denk ik ook "wat slecht "quote:Op zondag 14 april 2013 01:23 schreef AFCNiels het volgende:
Er post hier ook wel iemand die GTST kijkt, ik weet niet meer wie, dat lijkt me ook een marteling.
mikeyquote:Op zondag 14 april 2013 01:23 schreef AFCNiels het volgende:
Hij is even oud als mij volgens mij.quote:Op zondag 14 april 2013 01:25 schreef Karina het volgende:
En OZ als iemand dat nog kent. Littlerabbit vast wel, nu ik door heb dat hij al wat ouder is
Wat een mongool. Dit is precies hetzelfde als een Sjek van Gelder die stelt dat VI niet voetbaljournalistiek verantwoord isquote:
Uh, nee. maar je hebt ook al meerdere keren gezegd het nog te moeten kijken inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Ik heb alleen gezegd dat ik het nog moet kijken. Maar jij hebt de pik op mij, dus waarom reageer ik
Spangas is leuk (alleen met topic erbij...)quote:Op zondag 14 april 2013 01:25 schreef Norakiaan het volgende:
De Nederlandse soaps zijn wel echt van heel slechte kwaliteit. Nederlandse films zijn ook al niet sterk. Nee, qua acteurs en actrices is het niet veel.
Zal wel niet in HD te vinden zijnquote:Op zondag 14 april 2013 01:25 schreef Karina het volgende:
En OZ als iemand dat nog kent. Littlerabbit vast wel, nu ik door heb dat hij al wat ouder is
Dexter was ik ook direct hooked. Breaking bad iets minder makkelijk, maar alsnog best goed te doenquote:Op zondag 14 april 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt gewoon paar episodes volhouden. Komt het goed. Ik had met Breaking Bad ook dat ik er maar niet inkwam. Maar daarna was ik verslaafd. Met Dexter was ik vrijwel meteen verslaafd
Amerikaanse soaps zijn ook ruk.quote:Op zondag 14 april 2013 01:25 schreef Norakiaan het volgende:
De Nederlandse soaps zijn wel echt van heel slechte kwaliteit. Nederlandse films zijn ook al niet sterk. Nee, qua acteurs en actrices is het niet veel.
Nederlandse filmsquote:Op zondag 14 april 2013 01:25 schreef Norakiaan het volgende:
Ja en nu posten er ook andere en vraag ik of het echt wat is om me te overtuigen. Dus vanwaar die haat?quote:Op zondag 14 april 2013 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee. maar je hebt ook al meerdere keren gezegd het nog te moeten kijken inderdaad.
quote:Op zondag 14 april 2013 01:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Spangas is leuk (alleen met topic erbij...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |