Succesreceptje?quote:Op zondag 14 april 2013 00:39 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
net voor de 8e keer in 2 weken bonenschotel op
dat gaat lastig worden hoorquote:Op zondag 14 april 2013 00:40 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi man, wanneer speel je boilesen er uit?
Die is tof, jaquote:Op zondag 14 april 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de enige klassieke thriller/horror film die ik ooit heb gezien eigenlijk
J0rdiii wordt als routine gehaald voor de linksback positie. Klaarblijkelijk is de contractonderhandeling met Blind definitief afgebroken.quote:Op zondag 14 april 2013 00:40 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi man, wanneer speel je boilesen er uit?
Is dat leuke serie?quote:Op zondag 14 april 2013 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
NeeSpartacus was tof, de laatste aflevering.
Ahja true. Hoe is je stoelgang?quote:Op zondag 14 april 2013 00:43 schreef Adames het volgende:
[..]
nee had een bak van ruim 3 kilo gemaakt, doe je wel even mee.
Je bent dus anders geaard?quote:Op zondag 14 april 2013 00:43 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
In de zin dat ik uit en thuis ga, ja.
Leuk! Dat is wel een understatement. Wel bij seizoen 1 beginnen. En ter info: blote tetten in overvloedequote:
Tijd voor een Ajax-UI.quote:Op zondag 14 april 2013 00:43 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
In de zin dat ik uit en thuis ga, ja.
Het scorend vermogen van Blind is ook wel wat laag.quote:Op zondag 14 april 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
J0rdiii wordt als routine gehaald voor de linksback positie. Klaarblijkelijk is de contractonderhandeling met Blind definitief afgebroken.
Ik begin bij een serie altijd met de eerste episode van het eerste seizoenquote:Op zondag 14 april 2013 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk! Dat is wel een understatement. Wel bij seizoen 1 beginnen. En ter info: blote tetten in overvloede
Erger als in meer: ja. En ook voor de dames viel er genoeg te zien, zelfs blote mannenquote:Op zondag 14 april 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik begin bij een serie altijd met de eerste episode van het eerste seizoenEn is het erger als bij GoT?
Wat is een UI? Ik personificeer mezelf liever niet met één iets. Ik ben meer dan alleen een Ajax-supporter.quote:
Dat hoeft dan weer nietquote:Op zondag 14 april 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Erger als in meer: ja. En ook voor de dames viel er genoeg te zien, zelfs blote mannen
user iconquote:Op zondag 14 april 2013 00:44 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Wat is een UI? Ik personificeer mezelf liever niet met één iets. Ik ben meer dan alleen een Ajax-supporter.
o ja joh?quote:Op zondag 14 april 2013 00:44 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Wat is een UI? Ik personificeer mezelf liever niet met één iets. Ik ben meer dan alleen een Ajax-supporter.
Dat is dat plaatje wat je bij iedereen ziet.quote:Op zondag 14 april 2013 00:44 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Al die series frustreren mij. Gewoon omdat ik mij er niet toe kan aanzetten om het te kijken. Al staat Spartacus wel laag op mijn lijstje.quote:Op zondag 14 april 2013 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk! Dat is wel een understatement. Wel bij seizoen 1 beginnen. En ter info: blote tetten in overvloede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |