Waar vergelijk ik haar met Nicki?quote:Op zondag 14 april 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want dit vind jij aantrekkelijk? Dit vergelijken met Nicki
Rip aan de nabestaandenquote:Op zondag 14 april 2013 00:27 schreef Saind het volgende:
Smoofie is ziek en heeft gehoorschade van Qapital.
Eensch. Lellek kutwijf.quote:
Ik ga er maar vanuit dat je dit niet meent en het alleen zegt om je relatie met JR te verbeteren.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ben ervandoor. Gedraag je, dan zal ik dat vooral niet doen vanavond.![]()
![]()
Laterrrr
Jij geeft al weken af op Ajacied422, maar nu hij een mening met je deelt juich je hem ineens toe?quote:
Dit is eigenlijk een van de weinige onderwerpen waarover JR en Ik met elkaar instemmen qua mening.quote:Op zondag 14 april 2013 00:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat je dit niet meent en het alleen zegt om je relatie met JR te verbeteren.
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 14 april 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij geeft al weken af op Ajacied422, maar nu hij een mening met je deelt juich je hem ineens toe?
Stijn ik zou hem slaan.
The Thing is beter.quote:Op zondag 14 april 2013 00:29 schreef ValHallen het volgende:
Maar goed.
De beste 80's horrorfilm is en blijft The Shining, uiteraard.
Ik zal je advies waardevol opnemen. Alleen weet ik niet waar hij woont.quote:Op zondag 14 april 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij geeft al weken af op Ajacied422, maar nu hij een mening met je deelt juich je hem ineens toe?
Stijn ik zou hem slaan.
Nee ik blijf lekker ouderwetsquote:Op zondag 14 april 2013 00:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga eens mee met de tijd.
[ afbeelding ]
Hij lijkt in sommige punten best op Stijn, en dan blik ik terug op zijn zelf aangekondigde Davy negeer periodes.quote:
Gozer ga slapen man.quote:Op zondag 14 april 2013 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal je advies waardevol opnemen. Alleen weet ik niet waar hij woont.
Ik geef hem wel een subtiele virtuele stomp
* Ajacied422 geeft JR-Style-93 een subtiele virtuele stomp
*Auw *quote:Op zondag 14 april 2013 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal je advies waardevol opnemen. Alleen weet ik niet waar hij woont.
Ik geef hem wel een subtiele virtuele stomp
* Ajacied422 geeft JR-Style-93 een subtiele virtuele stomp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Bij mij andersom. De sfeer in The Shining is echt ongekendquote:Op zondag 14 april 2013 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
The Thing is beter.
The Shining is een goede 2e.
Wiens kloon ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 14 april 2013 00:30 schreef Norakiaan het volgende:
Ach, we kunnen wel afgeven op elk meisje dat onder een plamuurlaag zit, toch zijn ze met vaak een stuk aantrekkelijker.
Als het subtieler gedaan is, is het een stuk mooier.quote:Op zondag 14 april 2013 00:30 schreef Norakiaan het volgende:
Ach, we kunnen wel afgeven op elk meisje dat onder een plamuurlaag zit, toch zijn ze met vaak een stuk aantrekkelijker.
Hm, even kijken of ik die op dvd heb. Ik wil hem nog wel een keer zien.quote:Op zondag 14 april 2013 00:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bij mij andersom. De sfeer in The Shining is echt ongekend
Die heb ik hier ook nog staan.quote:Op zondag 14 april 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de enige klassieke thriller/horror film die ik ooit heb gezien eigenlijk
Ja, maar ik breng ze niet naar mijn huis.quote:Op zondag 14 april 2013 00:31 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je neemt mooiere dames mee naar huis?
Jij kent Stylo niet?quote:Op zondag 14 april 2013 00:31 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je neemt mooiere dames mee naar huis?
Sowieso doen ja.quote:Op zondag 14 april 2013 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, even kijken of ik die op dvd heb. Ik wil hem nog wel een keer zien.
Komt door je gebrek aan UI.quote:Op zondag 14 april 2013 00:32 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
? Ik ben geen ander die hier ook zit, als je daar op doelt.
Wij hebben wel andere dingen om over te klagenquote:Op zondag 14 april 2013 00:32 schreef Karina het volgende:
Ah hier zijn nog mensen wakker om even tegen te klagen over die kutfile vanavond bij de Coentunnel toen ik weg ging EN die bij de Zeeburgertunnel toen ik weer naar huis ging
Waar?quote:
Ik geloof je niet, maar oke.quote:Op zondag 14 april 2013 00:32 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
? Ik ben geen ander die hier ook zit, als je daar op doelt.
Lucht je hart op.quote:Op zondag 14 april 2013 00:32 schreef Karina het volgende:
Ah hier zijn nog mensen wakker om even tegen te klagen over die kutfile vanavond bij de Coentunnel toen ik weg ging EN die bij de Zeeburgertunnel toen ik weer naar huis ging
Boks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |