Waar vergelijk ik haar met Nicki?quote:Op zondag 14 april 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want dit vind jij aantrekkelijk? Dit vergelijken met Nicki
Rip aan de nabestaandenquote:Op zondag 14 april 2013 00:27 schreef Saind het volgende:
Smoofie is ziek en heeft gehoorschade van Qapital.
Eensch. Lellek kutwijf.quote:
Ik ga er maar vanuit dat je dit niet meent en het alleen zegt om je relatie met JR te verbeteren.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ben ervandoor. Gedraag je, dan zal ik dat vooral niet doen vanavond.![]()
![]()
Laterrrr
Jij geeft al weken af op Ajacied422, maar nu hij een mening met je deelt juich je hem ineens toe?quote:
Dit is eigenlijk een van de weinige onderwerpen waarover JR en Ik met elkaar instemmen qua mening.quote:Op zondag 14 april 2013 00:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat je dit niet meent en het alleen zegt om je relatie met JR te verbeteren.
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 14 april 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij geeft al weken af op Ajacied422, maar nu hij een mening met je deelt juich je hem ineens toe?
Stijn ik zou hem slaan.
The Thing is beter.quote:Op zondag 14 april 2013 00:29 schreef ValHallen het volgende:
Maar goed.
De beste 80's horrorfilm is en blijft The Shining, uiteraard.
Ik zal je advies waardevol opnemen. Alleen weet ik niet waar hij woont.quote:Op zondag 14 april 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij geeft al weken af op Ajacied422, maar nu hij een mening met je deelt juich je hem ineens toe?
Stijn ik zou hem slaan.
Nee ik blijf lekker ouderwetsquote:Op zondag 14 april 2013 00:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga eens mee met de tijd.
[ afbeelding ]
Hij lijkt in sommige punten best op Stijn, en dan blik ik terug op zijn zelf aangekondigde Davy negeer periodes.quote:
Gozer ga slapen man.quote:Op zondag 14 april 2013 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal je advies waardevol opnemen. Alleen weet ik niet waar hij woont.
Ik geef hem wel een subtiele virtuele stomp
* Ajacied422 geeft JR-Style-93 een subtiele virtuele stomp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |