Dit. Moet je je 500x bedenken voordat je je door iemand laat bezwangeren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zag je niet van tevoren dat die man niet helemaal spoorde dan?
Nee, na 3 jaar relatie werd ik zwanger, pas na geboorte kind bleek dat hij verantwoordelijkheid niet aankon en ging hij slaan. Daarvoor was hij lief en romantisch en galant!quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zag je niet van tevoren dat die man niet helemaal spoorde dan?
Maak dan gelijk een TR voor jezelf met je zelfmoordaansporingquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterf![]()
En ik zal zelf de TR wel maken
Ik wilde eigenlijk die nieuwe al zien met Selena Gomezquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pitch Perfect, dat klinkt bekend![]()
Geen idee meer of ik 'm nu gezien heb of niet
Dus je had een relatie vanaf je 14e?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, na 3 jaar relatie werd ik zwanger, pas na geboorte kind bleek dat hij verantwoordelijkheid niet aankon en ging hij slaan. Daarvoor was hij lief en romantisch en galant!
Jouw mening is me niks waard, huppel. Komt omdat je zo'n negatieveling bent en je weet, ik heb het niet zo op negatievelingenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik het nog een keer zeggen?
Ga een trein koppen met je zielige kansloze gedrag. Geen wonder dat niemand je moet. Je kan alleen maar janken en alles doodanalyseren om vervolgens verkeerde conclusies te trekken
chick, waarom reageer je er nog op? je hoeft je toch niet te verantwoordenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, na 3 jaar relatie werd ik zwanger, pas na geboorte kind bleek dat hij verantwoordelijkheid niet aankon en ging hij slaan. Daarvoor was hij lief en romantisch en galant!
Wisselt per dag weer he?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:59 schreef Royco1 het volgende:
Soms denk ik weleens dat ik de meest verstandige persoon ben hier.
En dat wil wat zeggen.
Nieuwe? 21 and Over? Spring Breakers?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk die nieuwe al zien met Selena Gomez
Maar allemaal verrotte camversie
Omdat geen idee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
chick, waarom reageer je er nog op? je hoeft je toch niet te verantwoorden
Kom op zeg
Doe je sexy jurkje en pumps aan en ga feestje vieren
Gefeliciteerd trouwens
Ja, ik zit natuurlijk in meerdere topics.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, dat idee heb ik eigenlijk elke dag wel.
spring breakersquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nieuwe? 21 and Over? Spring Breakers?
Ben ik ookquote:
Doe normaalquote:
Of laarzenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat geen idee.
Ik wil niet op mn pumps![]()
Dank je
quote:
Ik zit nog te verzinnen wat ik aan wil doenquote:
Vetklepquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als jij dik bent, dan ben ik moddervet
Die is nog niet zo lang in de bios neequote:Op zaterdag 13 april 2013 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
spring breakers
Wat is 21 and over?
O ja, wacht.quote:
Uhm bij dezenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als jij dik bent, dan ben ik moddervet
Ik stem op twi als meest verstandig.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:59 schreef Royco1 het volgende:
Soms denk ik weleens dat ik de meest verstandige persoon ben hier.
En dat wil wat zeggen.
En dan niet vergeten dat ze autist als scheldwoord gebruikt. Kansloos gewoonquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe normaal? Ik wens niemand dood, volgens mij heb je niet het hele verhaal meegekregen
Koffie #2quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe normaal? Ik wens niemand dood, volgens mij heb je niet het hele verhaal meegekregen
Oeh ja de wereld vergaatquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dan niet vergeten dat ze autist als scheldwoord gebruikt. Kansloos gewoon
Twi woont samen, die valt dus bij voorbaat al af.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stem op twi als meest verstandig.
Twi is gewoon ook erg grappigquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het wel verstandig van hem.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Twi woont samen, die valt dus bij voorbaat al af.
Zijn grappigheid komt voort uit zijn verstand.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Twi is gewoon ook erg grappig
Hij kreeg mijn stem voor meest grappige fokker afgelopen verkiezingen!
Ik ken hem niet goed genoeg om hem daarover te kunnen oordelen, maar vond hem wel zo overkomen jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn grappigheid komt voort uit zijn verstand.
Jij zegt dat uit angst voor Myra.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het wel verstandig van hem.
[..]
Zijn grappigheid komt voort uit zijn verstand.
Even downloadenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die is nog niet zo lang in de bios nee
21 & Over (2013) - IMDb
[..]
O ja, wacht.
quote:
Niks mis mee toch zolang je je keuze goed overwogen hebt, volgens mij hebben ze het prima naar hun zin.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stem op twi voor de beste tosti maker ooitquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihiquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sssssttttquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zegt dat uit angst voor Myra.
Wat begrijpelijk is. Ik durf dit alleen te zeggen omdat ze niet weet waar ik woon.
En dat ondanks zijn afkomst!quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken hem niet goed genoeg om hem daarover te kunnen oordelen, maar vond hem wel zo overkomen ja
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niks mis mee toch zolang je je keuze goed overwogen hebt, volgens mij hebben ze het prima naar hun zin.Ik zit in mijn midlife crisis dus schop graag tegen alles wat burgerlijk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ssssstttt
Sinds Myra haar katjes heeft, zit twi niet meer zo onder de blauwe plekken.
[..]
En dat ondanks zijn afkomst!
Is nu haar poes bont en blauw?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ssssstttt
Sinds Myra haar katjes heeft, zit twi niet meer zo onder de blauwe plekken.
[..]
En dat ondanks zijn afkomst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah shit dat heb ik weer gemist.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik stem op twi voor de beste tosti maker ooit
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is nu haar poes bont en blauw?Ik heb Myra haar poes nooit gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Pics van je motor, heb je een goed schema voor in de gym of heb je die niet nodig omdat je verse doekoe hebt?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit in mijn midlife crisis dus schop graag tegen alles wat burgerlijk is.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah shit dat heb ik weer gemist.
Wat zat er op?
quote:
Ik heb bolognesequote:
Gewoon ham en kaas. Maar de tosti was gewoon lekker en perfectquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah shit dat heb ik weer gemist.
Wat zat er op?
Ik heb geen motorrijbewijs. Ben wel aan de abs aan het werken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pics van je motor, heb je een goed schema voor in de gym of heb je die niet nodig omdat je verse doekoe hebt?
Dan moet ik maar weer een excuus verzinnen om langs te gaan en te blijven slapen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon ham en kaas. Maar de tosti was gewoon lekker en perfect
quote:
Bedank Roda JC met een like! Speelt 3-3 gelijk tegen Vitesse na een 0-3 achterstand. #wewordenkampioendus Ajaxfansquote:
Wij maakte ons niet druk om vitesse.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Bedank Roda JC met een like! Speelt 3-3 gelijk tegen Vitesse na een 0-3 achterstand. #wewordenkampioendus Ajaxfans
Goede keuze man, lekker met het dak open cruisenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen motorrijbewijs. Ben wel aan de abs aan het werken.
Wel wil ik een s2000.
R5 is meestal toch goede kwaliteit?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij is er nog niet in goede kwaliteit
Niet echt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
R5 is meestal toch goede kwaliteit?
Redelijk ja. Voor mijn doen is het niet goed genoegquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
R5 is meestal toch goede kwaliteit?
Morgen wordt het ook gelijk hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Bedank Roda JC met een like! Speelt 3-3 gelijk tegen Vitesse na een 0-3 achterstand. #wewordenkampioendus Ajaxfans
PSV wint gewoon met 2-1.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgen wordt het ook gelijk hoor![]()
Ik denk 2-2 spannende wedstrijd
dan heb ik altijd de goede te pakkenquote:
Hier nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Redelijk ja. Voor mijn doen is het niet goed genoeg
Tevens zegt ie bij nzbindex dat hij password protected is.
Cillessen met rood er af, en van bommel ook. Strootman geblesseerd voor de rest van het seizoen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk 3-2 voor Ajax. Jullie gaan gewoon grof winnen van RKC natuurlijk!!quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
PSV heeft een betere voorhoede, veel beter.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Cillessen met rood er af, en van bommel ook. Strootman geblesseerd voor de rest van het seizoen.
Wat ben je sterk!!quote:
Geen seksquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ben je sterk!!![]()
Fijne avond schatjes, vol drank, GOEDE seks en gezelligheid
Apartquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan heb ik altijd de goede te pakken
[..]
Hier niet
vaag
Have funquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ben je sterk!!![]()
PUPPY POWERquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ben je sterk!!![]()
Daar hebben we spinnen voorquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wacht maar, straks komen de muggen
MIJN FACEBOOK NU!!!!quote:
Ik app het je netquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MIJN FACEBOOK NU!!!!
JOUW MOEDER!!!
FELICITATIESTATUS VAN MIJN MOEDER!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even afwachten dusquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Over een half uur weet ik het
Mijn app weigert nog evenquote:
Wat is daar "quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn app weigert nog even![]()
Maar wat is dezen? Ze doet dus wel FBI
Dat ik gelijk hebquote:
Lach maar, ik stond al bij de voordeur klaar om te gaan toen ik het zag. Nu zit ik weer op de bank met een peuk om bij te komen!!quote:
Truequote:
Oh noesquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lach maar, ik stond al bij de voordeur klaar om te gaan toen ik het zag. Nu zit ik weer op de bank met een peuk om bij te komen!!
En mijn moeder maar wachten op mij. Ik zou er al om 9 uur zijnquote:
Zo lang ze nog niet belt valt het nog meequote:Op zaterdag 13 april 2013 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mijn moeder maar wachten op mij. Ik zou er al om 9 uur zijn
Ze heeft geen beltegoedquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang ze nog niet belt valt het nog mee
Je weet nog niet wat je aan moet trekken?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mijn moeder maar wachten op mij. Ik zou er al om 9 uur zijn
Ijs en chips, goede combinatiequote:Op zaterdag 13 april 2013 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yeah
Kut, m'n ijsje ligt te smelten hier
Jawel, ik ben al klaar om te gaan en toen schrok ik omdat Vin zn mama op mijn FB ging reagerenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je weet nog niet wat je aan moet trekken?
Have funquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel, ik ben al klaar om te gaan en toen schrok ik omdat Vin zn mama op mijn FB ging reageren![]()
Maar nu ga ik echt![]()
Best lekker hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ijs en chips, goede combinatie
Have funquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel, ik ben al klaar om te gaan en toen schrok ik omdat Vin zn mama op mijn FB ging reageren![]()
Maar nu ga ik echt![]()
Ik luister ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
Even spammen dan maar:
ONZ / [Radio 49] #3489 Doe maar weer sneeuw.
Mono draait
Sowquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een schatje die Moira
http://tinychat.com/foknachtbagger
Best welquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een schatje die Moira
http://tinychat.com/foknachtbagger
Ze is toch 12 of niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Knappe vrouw wel, die Moira.
En Rocknijntje die er uitziet alsof ze 12 is
Lekker is dat hé?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb vanmiddag een beetje gepowernapped
Dat heeft mij ZOOOO GOED gedaan!!!quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb vanmiddag een beetje gepowernapped
Ik val altijd na de seks in slaapquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heeft mij ZOOOO GOED gedaan!!!
Ik kijk DGISquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk wil ik verder luisteren, maar ik wil ook een filmpje kijken
Ik word daar altijd loom vanquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik val altijd na de seks in slaap
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik val altijd na de seks in slaap
quote:
Succesquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook maar weer een poging doen met CCS
Is dat dat spel met al die levels?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook maar weer een poging doen met CCS
Spellen zonder levelsquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is dat dat spel met al die levels?
Ja waar je vast zit jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is dat dat spel met al die levels?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja waar je vast zit ja
hoerespel
Dat zei ik niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn zat spellen zonder levels LOL
Nee hoor. En zo wel, /care.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je haalde mijn quote ook uit de context
Problemen mee?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker positief bezig![ afbeelding ]
Maar anyhow, /care!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |