Uhm bij dezenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als jij dik bent, dan ben ik moddervet
Ik stem op twi als meest verstandig.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:59 schreef Royco1 het volgende:
Soms denk ik weleens dat ik de meest verstandige persoon ben hier.
En dat wil wat zeggen.
En dan niet vergeten dat ze autist als scheldwoord gebruikt. Kansloos gewoonquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe normaal? Ik wens niemand dood, volgens mij heb je niet het hele verhaal meegekregen
Koffie #2quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe normaal? Ik wens niemand dood, volgens mij heb je niet het hele verhaal meegekregen
Oeh ja de wereld vergaatquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dan niet vergeten dat ze autist als scheldwoord gebruikt. Kansloos gewoon
Twi woont samen, die valt dus bij voorbaat al af.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stem op twi als meest verstandig.
Twi is gewoon ook erg grappigquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het wel verstandig van hem.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Twi woont samen, die valt dus bij voorbaat al af.
Zijn grappigheid komt voort uit zijn verstand.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Twi is gewoon ook erg grappig
Hij kreeg mijn stem voor meest grappige fokker afgelopen verkiezingen!
Ik ken hem niet goed genoeg om hem daarover te kunnen oordelen, maar vond hem wel zo overkomen jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn grappigheid komt voort uit zijn verstand.
Jij zegt dat uit angst voor Myra.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het wel verstandig van hem.
[..]
Zijn grappigheid komt voort uit zijn verstand.
Even downloadenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die is nog niet zo lang in de bios nee
21 & Over (2013) - IMDb
[..]
O ja, wacht.
quote:
Niks mis mee toch zolang je je keuze goed overwogen hebt, volgens mij hebben ze het prima naar hun zin.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stem op twi voor de beste tosti maker ooitquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihiquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sssssttttquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zegt dat uit angst voor Myra.
Wat begrijpelijk is. Ik durf dit alleen te zeggen omdat ze niet weet waar ik woon.
En dat ondanks zijn afkomst!quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken hem niet goed genoeg om hem daarover te kunnen oordelen, maar vond hem wel zo overkomen ja
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niks mis mee toch zolang je je keuze goed overwogen hebt, volgens mij hebben ze het prima naar hun zin.Ik zit in mijn midlife crisis dus schop graag tegen alles wat burgerlijk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ssssstttt
Sinds Myra haar katjes heeft, zit twi niet meer zo onder de blauwe plekken.
[..]
En dat ondanks zijn afkomst!
Is nu haar poes bont en blauw?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ssssstttt
Sinds Myra haar katjes heeft, zit twi niet meer zo onder de blauwe plekken.
[..]
En dat ondanks zijn afkomst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |