Dit. Moet je je 500x bedenken voordat je je door iemand laat bezwangeren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zag je niet van tevoren dat die man niet helemaal spoorde dan?
Nee, na 3 jaar relatie werd ik zwanger, pas na geboorte kind bleek dat hij verantwoordelijkheid niet aankon en ging hij slaan. Daarvoor was hij lief en romantisch en galant!quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zag je niet van tevoren dat die man niet helemaal spoorde dan?
Maak dan gelijk een TR voor jezelf met je zelfmoordaansporingquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterf![]()
En ik zal zelf de TR wel maken
Ik wilde eigenlijk die nieuwe al zien met Selena Gomezquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pitch Perfect, dat klinkt bekend![]()
Geen idee meer of ik 'm nu gezien heb of niet
Dus je had een relatie vanaf je 14e?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, na 3 jaar relatie werd ik zwanger, pas na geboorte kind bleek dat hij verantwoordelijkheid niet aankon en ging hij slaan. Daarvoor was hij lief en romantisch en galant!
Jouw mening is me niks waard, huppel. Komt omdat je zo'n negatieveling bent en je weet, ik heb het niet zo op negatievelingenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik het nog een keer zeggen?
Ga een trein koppen met je zielige kansloze gedrag. Geen wonder dat niemand je moet. Je kan alleen maar janken en alles doodanalyseren om vervolgens verkeerde conclusies te trekken
chick, waarom reageer je er nog op? je hoeft je toch niet te verantwoordenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, na 3 jaar relatie werd ik zwanger, pas na geboorte kind bleek dat hij verantwoordelijkheid niet aankon en ging hij slaan. Daarvoor was hij lief en romantisch en galant!
Wisselt per dag weer he?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:59 schreef Royco1 het volgende:
Soms denk ik weleens dat ik de meest verstandige persoon ben hier.
En dat wil wat zeggen.
Nieuwe? 21 and Over? Spring Breakers?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk die nieuwe al zien met Selena Gomez
Maar allemaal verrotte camversie
Omdat geen idee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
chick, waarom reageer je er nog op? je hoeft je toch niet te verantwoorden
Kom op zeg
Doe je sexy jurkje en pumps aan en ga feestje vieren
Gefeliciteerd trouwens
Ja, ik zit natuurlijk in meerdere topics.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, dat idee heb ik eigenlijk elke dag wel.
spring breakersquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nieuwe? 21 and Over? Spring Breakers?
Ben ik ookquote:
Doe normaalquote:
Of laarzenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat geen idee.
Ik wil niet op mn pumps![]()
Dank je
quote:
Ik zit nog te verzinnen wat ik aan wil doenquote:
Vetklepquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als jij dik bent, dan ben ik moddervet
Die is nog niet zo lang in de bios neequote:Op zaterdag 13 april 2013 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
spring breakers
Wat is 21 and over?
O ja, wacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |