Belangrijker dat ze op andere plekken wel behendig zijn denk ik zoquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een bh, da's gewoon een beetje oefening. Als ze dat niet lukt weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt
Ik las "oude koeien voorbij ziet fietsen"quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang ga je hier nog over door?
Zou lullig zijn als je vlak voor je dood gaat alleen maar gesprekken over oude koeien voorbij ziet flitsen ipv het leven wat zo mooi had kunnen zijn als je maar geen zolderautist was
Blijkbaar kan je wel degelijk impact hebben op mensen. Kijk maar naar hoe huppel zich richting mij gedraagt terwijl ik haar niks misdaan hebquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lighten up Koffie.
Its only the internet
En als ze het wel lukt zegt dat helaas nog niks over het vleesquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een bh, da's gewoon een beetje oefening. Als ze dat niet lukt weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt
quote:
Jawel, plek nog niet weg hoorquote:
quote:
Gesprekken over ouwe koeien wattuh?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou lullig zijn als je vlak voor je dood gaat alleen maar gesprekken over oude koeien voorbij ziet flitsen ipv het leven wat zo mooi had kunnen zijn als je maar geen zolderautist was
Boehoe huppel vindt mij niet liehief boehoe ik heb haar niets misdaan en ik snap er niets van boehoequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je wel degelijk impact hebben op mensen. Kijk maar naar hoe huppel zich richting mij gedraagt terwijl ik haar niks misdaan heb![]()
En als internet toch maar internet is, heeft huppel geen enkele reden dat te doen, echter, aangezien ze wel reden heeft dat te doen, heeft internet dus wel degelijk impact
Lang leve de logica!
Pinkie?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als ze het wel lukt zegt dat helaas nog niks over het vlees
Jij bij mannen?quote:
Mwah, ik vond dat gestuntel zelf al een behoorlijke dooddoener in het beginquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Belangrijker dat ze op andere plekken wel behendig zijn denk ik zo
Ook weer zoveel maten en variantenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als ze het wel lukt zegt dat helaas nog niks over het vlees
[..]
Dat je nu moet ophouden over iets wat gisteren of zelfs eergisteren wasquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gesprekken over ouwe koeien wattuh?
Sry maar ik volg je even niet!
Hoiquote:
Hoezo noem je hem elke keer autist? Ik noem jou toch ook geen dikke verslaafde zeug met uiers tot de grond?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kon zijn, ken je voorkeuren nietquote:
Wat nou boehoe, jij bent degene die zit te janken huppel. Jij bent degene die het niet kan laten met een uitbarsting mijn kant op te komenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boehoe huppel vindt mij niet liehief boehoe ik heb haar niets misdaan en ik snap er niets van boehoe![]()
Dude, deal with it, accept it and move the fuck along!!
Vooral omdat als het ze niet lukt ze ook meteen ophouden met zoenen. Je voelt dan gewoon dat ze over je schouder hangen met tong uit hun mond omdat ze voor hun gevoel bezig zijn met open hart chirurgie ofzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij bij mannen?
[..]
Mwah, ik vond dat gestuntel zelf al een behoorlijke dooddoener in het begin
[..]
Ook weer zoveel maten en varianten![]()
Omdat het onder zijn nickname staatquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo noem je hem elke keer autist? Ik noem jou toch ook geen dikke verslaafde zeug met uiers tot de grond?
Aansporen tot zelfmoord vind ik zum kotsen. Jij deal with it, tot zover ik weet is het in de policy van fok niet eens toegestaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je nu moet ophouden over iets wat gisteren of zelfs eergisteren was![]()
Over zum kotzen gesproken
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral omdat als het ze niet lukt ze ook meteen ophouden met zoenen. Je voelt dan gewoon dat ze over je schouder hangen met tong uit hun mond omdat ze voor hun gevoel bezig zijn met open hart chirurgie ofzo
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral omdat als het ze niet lukt ze ook meteen ophouden met zoenen. Je voelt dan gewoon dat ze over je schouder hangen met tong uit hun mond omdat ze voor hun gevoel bezig zijn met open hart chirurgie ofzo
BH's openmaken is een makkiequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maak een TR, ga klagen bij mods, pm Yvonne maar hou op met sfeerverziekend postenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aansporen tot zelfmoord vind ik zum kotsen. Jij deal with it, tot zover ik weet is het in de policy van fok niet eens toegestaan
Dat doordat jullie die jongen dat aanpraten? Magnetron is een prima kerel maar hij is wellicht ietwat te beinvloeden. Daarom is het van belang dat jullie een stimulerende omgeving voor hem creeeren. Op dezelfde manier als wanneer ik mensen aanspoor om te squatten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het onder zijn nickname staat
Iedereen heeft zijn eigen redenen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je wel degelijk impact hebben op mensen. Kijk maar naar hoe huppel zich richting mij gedraagt terwijl ik haar niks misdaan heb![]()
En als internet toch maar internet is, heeft huppel geen enkele reden dat te doen, echter, aangezien ze wel reden heeft dat te doen, heeft internet dus wel degelijk impact
Lang leve de logica!
Zolderautist =/ woonkamerautist, slimpoquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het onder zijn nickname staat
Ik geef alleen maar mijn mening! Mag dat niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maak een TR, ga klagen bij mods, pm Yvonne maar hou op met sfeerverziekend posten
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolderautist =/ woonkamerautist, slimpo
Maar jij bent geloof ik niet zo slim, gezien het feit dat je je op je 16e al hebt laten bezwangeren en je hem vervolgens weggejaagd hebt
TR had ik al gemaakt maar wordt schijnbaar genegeerd omdat je vriendjes bent met de mods hierquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maak een TR, ga klagen bij mods, pm Yvonne maar hou op met sfeerverziekend posten
Voetbal en seks?quote:
Aww koetsjiekoetsiekoequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
TR had ik al gemaakt maar wordt schijnbaar genegeerd omdat je vriendjes bent met de mods hier
Too much infoquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanmorgen gevoetbald en net seks gehad ja
Of bedoel je dat niet
Deed een snelle blik op je PH en trok die conclusiequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanmorgen gevoetbald en net seks gehad ja
Of bedoel je dat niet
Pitch Perfect, dat klinkt bekendquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vin
Ik ga zo maar eens een kutfilm kijken ofzo
Pitch Perfect
Sterfquote:
Zag je niet van tevoren dat die man niet helemaal spoorde dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh en het was 18 en sorry dat ik een kerel die zijn zoontje van 14 maanden oud met vlakke hand in het gezicht slaat mijn huis uit trap.
Je hebt gelijk koffie, ik had bij die gozer moeten blijven. Misschien dat mijn zoon nu dan wel gewoon dood was zoals het hoort!!
Echt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |