Iedereen heeft zijn eigen redenen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je wel degelijk impact hebben op mensen. Kijk maar naar hoe huppel zich richting mij gedraagt terwijl ik haar niks misdaan heb![]()
En als internet toch maar internet is, heeft huppel geen enkele reden dat te doen, echter, aangezien ze wel reden heeft dat te doen, heeft internet dus wel degelijk impact
Lang leve de logica!
Zolderautist =/ woonkamerautist, slimpoquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het onder zijn nickname staat
Ik geef alleen maar mijn mening! Mag dat niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maak een TR, ga klagen bij mods, pm Yvonne maar hou op met sfeerverziekend posten
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolderautist =/ woonkamerautist, slimpo
Maar jij bent geloof ik niet zo slim, gezien het feit dat je je op je 16e al hebt laten bezwangeren en je hem vervolgens weggejaagd hebt
TR had ik al gemaakt maar wordt schijnbaar genegeerd omdat je vriendjes bent met de mods hierquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maak een TR, ga klagen bij mods, pm Yvonne maar hou op met sfeerverziekend posten
Voetbal en seks?quote:
Aww koetsjiekoetsiekoequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
TR had ik al gemaakt maar wordt schijnbaar genegeerd omdat je vriendjes bent met de mods hier
Too much infoquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanmorgen gevoetbald en net seks gehad ja
Of bedoel je dat niet
Deed een snelle blik op je PH en trok die conclusiequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanmorgen gevoetbald en net seks gehad ja
Of bedoel je dat niet
Pitch Perfect, dat klinkt bekendquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vin
Ik ga zo maar eens een kutfilm kijken ofzo
Pitch Perfect
Sterfquote:
Zag je niet van tevoren dat die man niet helemaal spoorde dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh en het was 18 en sorry dat ik een kerel die zijn zoontje van 14 maanden oud met vlakke hand in het gezicht slaat mijn huis uit trap.
Je hebt gelijk koffie, ik had bij die gozer moeten blijven. Misschien dat mijn zoon nu dan wel gewoon dood was zoals het hoort!!
Echt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |