Mooiste Masterstoernooi van het jaarquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:12 schreef Anonymousz het volgende:
woohoo een mc topic ben je nu blij fedje fan
Ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:12 schreef Anonymousz het volgende:
woohoo een mc topic ben je nu blij fedje fan
WOW, nog nooit opgefalle!!1!!quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik vind het best een mooie locatie. Als je trouwens goed kijkt naar de bovenste foto in de OP zie je op de achtergrond de Middellandse Zee.
Nu je het zegt ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik vind het best een mooie locatie. Als je trouwens goed kijkt naar de bovenste foto in de OP zie je op de achtergrond de Middellandse Zee.
Foto's zijn stuk hierquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja.![]()
Misschien zijn zijn odds dan nog wel lager omdat in deze odds nog de mogelijkheid verdisconteerd is dat Djokovic de finale niet haalt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:39 schreef detennismaster het volgende:
Nadal to win odds hangen rond de 1.57
Dat is waarschijnlijk dezelfde odd die hij krijgt in een finale tegen Djoko.
Wat is dat blauwe op de achtergrond?quote:
Het gravel van Madrid vorig jaar.quote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat is dat blauwe op de achtergrond?
Ja hoor, inderdaad.quote:
De Middellandse Zee.quote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat is dat blauwe op de achtergrond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op maandag 15 april 2013 08:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja hoor, inderdaad.
[..]
De Middellandse Zee.
Het herinnert me aan een slechte grap die ik een keer heb bedacht:Ik maakte een grapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Ik niet.quote:
Nietquote:
Hij is nu voor de zesde keer op rij gebrokenquote:Op maandag 15 april 2013 13:05 schreef TheArt het volgende:
Lulletje Simon wint maar 18% van de punten op zijn 2e service in de 1e set tegen Bautista-Agut en verliest die dan ook met 6-3
teruggebroken iigquote:Op maandag 15 april 2013 13:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hij is nu voor de zesde keer op rij gebroken!
Roger-Vasselin *3-1 voor tegen Roowbin.
5-5! Je verwacht het niet!quote:
Seppi vs Fognini was een heerlijke gravelpot, beide hadden hun tentje 3 meter achter de baseline opgezet.quote:Op maandag 15 april 2013 16:19 schreef Rosario het volgende:
Het is wel echt weer een typisch gravelbreakfestijn vandaag.
Wat dacht je van Cilic die twee keer de wedstrijd vergeet uit te serveren.quote:Op maandag 15 april 2013 17:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Seppi vs Fognini was een heerlijke gravelpot, beide hadden hun tentje 3 meter achter de baseline opgezet.
quote:Nadal: 'I'm not the favourite'
You probably know the stats by now. Rafael Nadal has won eight successive crowns at the Monte-Carlo Rolex Masters, running up 42 wins in a row at the gateway of the European spring clay-court season.
This year, the Mallorcan enters the first ATP World Tour Masters 1000 clay-court event on the back of 14 straight victories, his 600th career match win and three straight triumphs (Buenos Aires, Acapulco and Indian Wells) after making a remarkable return from a left knee injury that sidelined him for seven months. But despite all his early success in 2013 and his history at the Monte-Carlo Country Club, Nadal states he is not the favourite to hoist the trophy on Sunday.
“I don't feel I am the biggest favourite to win the tournament this year. It's not easy to win this tournament. I will go day by day,” Nadal told a media roundtable Monday. “It's not possible to win every year. Some day that's going to stop. I will try my best to make that happen, but that's life. Not everything is forever. But I am very excited to be here and have a high motivation to play well and put myself in position to have a good tournament. I am a candidate if I play my game.”
Given all he has overcome to put himself back in position among the elite stars of the ATP World Tour, the 22-time ATP World Tour Masters 1000 champion says this part of the tennis calendar is more meaningful than in years past.
“I am excited to play here and play this European clay-court season. It's one of the best parts of the year without a doubt,” said Nadal. “I really enjoy playing in all these tournaments. There are a lot of big emotions that happened in the past.
“But this year is probably more special because I had a really tough year. To be back and playing another time at these places is fantastic. I don't feel pressure that I've felt in years in the past, because I know all that happened, I cannot repeat all of this. But I'm going to try and be competitive and give [myself] chances to play well.”
http://www.atpworldtour.c(...)y-Nadal-Preview.aspx
Het is wel z'n favoriete toernooi hè, vergis je niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:58 schreef Szura het volgende:
Na Rooowwwwbin vind ik Nadal toch ook één van de grootste kneuzen op de Tour
quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:58 schreef Szura het volgende:
Na Rooowwwwbin vind ik Nadal toch ook één van de grootste kneuzen op de Tour
Dat is jouw mening. Ik was verrast te zien dat Nadal zichzelf in de underdogpositie plaatste.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:50 schreef Morthill het volgende:
Nadalvalse bescheidenheid is al erg genoeg, maar als je schier onverslaanbaar bent op gravel en een toernooi 8? keer op rij gewonnen hebt, dan moet je gewoon zeggen dat je dik de titelfavoriet bent. Dit soort lafhartige uitspraken helpen zijn imago echt niet.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:39 schreef PimFR het volgende:
En set Dimitrov! 7-3 in de tiebreak. Erg leuke wedstrijd tot nu toe!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Zonder Fuentes kan Verdasco maar beter stoppen...
Het is wel heel obvious dat hij ook ge-Fuentest heeft he...quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Zonder Fuentes kan Verdasco maar beter stoppen...
Gewoon gravel toch. Kijk hoeveel breaks er gisteren waren, niet bij te houden gewoon. Vooral Simon - Bautista.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Damespartij ook tussen Balleret en Mayer. Maar dat kon je wel verwachten.
Ja, zo is het ook. Hoort erbij.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:21 schreef Rosario het volgende:
[..]
Gewoon gravel toch. Kijk hoeveel breaks er gisteren waren, niet bij te houden gewoon. Vooral Simon - Bautista.
Ik doe daar niet aan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:01 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
nu niet meer natuurlijk na deze enorme jinix
Hij pakt nog wel een tweede break na die jinx, maar ik vrees nu ook het ergste jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:01 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
nu niet meer natuurlijk na deze enorme jinix
Die jongen is gewoon potentieel een top10 speler. Zit voor mij in het rijtje Nishikori en Raonic.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dimitrov laat trouwens goede dingen zien de laatste tijd, afgezien van die dubbele fouten tegen Djokovic/Murray, maar hij verslaat zo'n beetje iedereen die hij zou moeten verslaan.
Mijns inziens veel beter dan die twee.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon potentieel een top10 speler. Zit voor mij in het rijtje Nishikori en Raonic.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Niveau vasthouden, blijft lastig voor Jesse Nederlanders.
hij staat dan ook niet voor niks zo een 120 plaatsen lager dan z'n tegenstander.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Niveau vasthouden, blijft lastig voor Jesse.
Mijn volgorde:quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mijns inziens veel beter dan die twee.
Wie is nummer 3?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mijn volgorde:
1: Raonic
2: Dimitrov
4:Nishihori
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tomic
Nishikori, al denk ik dat die het uiteindelijk niet zo ver schopt. Die jongen kan veel maar is naar mijn inziens geen echte killer. Raonic en Dimi zijn ieg zonder twijfel de nieuwe generatie.quote:
Gil Reyes.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is wel heel obvious dat hij ook ge-Fuentest heeft he...
Ja, daarom zeg ik het ook. Mag ikquote:
Fed-fan zijn posts serieus nemenquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fed-fan zijn posts serieus nemenIedereen is er wel eens ingetrapt
![]()
Del Potro speelde gewoon goed, ga maar na. Stuk of 5 onmogelijke winners en nog heel wat dropshots van Dolgopolov.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:56 schreef stefan92 het volgende:
Was Dolgo inderdaad zo goed de eerste set? Ben nu pas begin 2e set ingeschakeld en gaat het zoals velen van tevoren wel verwacht hadden.Al zijn het maar een paar games natuurlijk.
Typische Dolgo wedstrijd dusquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:28 schreef Rosario het volgende:
Delpo breakt van 30-0 achter, serveert daarna drie breakpoints weg. Hoe erg kan een wedstrijd schommelen?
In ieder geval; ¡Vamos!![]()
Glory hunterquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:33 schreef Rosario het volgende:
Zonde voor Dolgopolov, maar beter gaat hij een keer consistent spelen, anders ga ik nooit voor hem juichen.
Sowieso. Er moet wat te juichen zijn.quote:
Mr Slicequote:Op dinsdag 16 april 2013 17:39 schreef Rosario het volgende:
[..]
Sowieso. Er moet wat te juichen zijn.
Maar zonder dollen, hoe kun je nou fan zijn van Dolgopolov? Oké, het is een grappenmaker en waarschijnlijk een sympathieke knakker, maar van al die mentale meltdowns krijg je toch een hartverzakking als tennisliefhebber?
High highs and low lowsquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:39 schreef Rosario het volgende:
[..]
Sowieso. Er moet wat te juichen zijn.
Maar zonder dollen, hoe kun je nou fan zijn van Dolgopolov? Oké, het is een grappenmaker en waarschijnlijk een sympathieke knakker, maar van al die mentale meltdowns krijg je toch een hartverzakking als tennisliefhebber?
Met het verschil dat je Dustin Brown waarschijnlijk maar weinig ziet spelen. Tenzij je op van die gare Challengerstreampjes kijkt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
High highs and low lows.
Ik ben ook een fan van Dustin Brown en die heeft dat nóg extremer.
Is best te doen tegenwoordigquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:46 schreef Rosario het volgende:
[..]
Met het verschil dat je Dustin Brown waarschijnlijk maar weinig ziet spelen. Tenzij je op van die gare Challengerstreampjes kijkt.
Dubbele break achter, het ideale moment om maar eens terug te breken, aldus Ernests.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:46 schreef Rosario het volgende:
Isner trouwens 4-1 voor tegen Ernest. Met de mentaliteit van die Let weet je al dat-ie dat niet meer wint.
Nog even over die tepelklemmen en dat zweepje ... Hoe voelt zo'n game nou, als fan van Dolgopolov?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
High highs and low lows.
Ik ben ook een fan van Dustin Brown en die heeft dat nóg extremer.
Ik vecht al vanaf *4-3 tweede set tegen de tranen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:52 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nog even over die tepelklemmen en dat zweepje ... Hoe voelt zo'n game nou, als fan van Dolgopolov?
Ach, heel andere ondergrond dan daar..ander werelddeel en tijdzone... Even een setje acclimatiseren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:08 schreef Rosario het volgende:
Goffin gooit het bijltje er uiteindelijk toch bij neer. Aparte eerste set van Almagro. Vond hem de laatste tijd heel sterk.. Heb weliswaar niet gezien hoe hij van Isner verloor in Houston, maar toch.
Da's waar, maar ik heb hem dan ook voornamelijk op hardcourt gezien. Het ging me er meer om dat hij in die set totaal geveegd werd (aan het scorebord te zien dan) op zijn favoriete ondergrond.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, heel andere ondergrond dan daar..ander werelddeel en tijdzone... Even een setje acclimatiseren.
In Houston kwam hij ook amper iets fatsoenlijks tegen en verloor hij van Isner, dus echt indrukwekkend was het niet. Winst op Monfils zegt ook niks atm. En in Zuid-Amerika verloor hij van Wawa en Nalbandian (en Rafa), dus tja..
Dat is op zich nog niet het erge. Wel dat het door Goffin gebeurdequote:Op dinsdag 16 april 2013 18:15 schreef Rosario het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik heb hem dan ook voornamelijk op hardcourt gezien. Het ging me er meer om dat hij in die set totaal geveegd werd (aan het scorebord te zien dan) op zijn favoriete ondergrond.
Die bijzin was ik even vergeten toe te voegen ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is op zich nog niet het erge. Wel dat het door Goffin gebeurde
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:52 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nog even over die tepelklemmen en dat zweepje ... Hoe voelt zo'n game nou, als fan van Dolgopolov?
Jazeker.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fed-fan zijn posts serieus nemenIedereen is er wel eens ingetrapt
![]()
Gulbis - Isner: 4-6 6-2 6-3quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:46 schreef Rosario het volgende:
Isner trouwens 4-1 voor tegen Ernest. Met de mentaliteit van die Let weet je al dat-ie dat niet meer wint.
Tsja. Hij zal de finale wel halen. Maar alleen als Djoko nu al top is kan hij winnen van Rafa.....en hij moet meer dan top zijn eigenlijk. Alles bepaal ik relatief aan de kansen om Rafa te verslaan. Als Djoko hier 6-1 6-0 wint ipv 6-0 6-0, is dat eigenlijk al niet goed genoeg.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hij heeft nog nauwelijks getraind na zijn enkel en Youzhny kan op zijn dag best tennissen, die overreacties.
Wawrinka zal wel weer de hele wedstrijd domineren en vervolgens keihard chokenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:53 schreef Norrage het volgende:
Murray op de baan. Hele zware loting. Vaseline zal ie wel verslaan, maar daarna tegen Wawa...en dat is al een lastige voor hem altijd, en dan ook nog op gravelen Wawa was erg sterk tegen Montanes.
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:24 schreef Gorzalka het volgende:
Easy 6-3 setwinst voor Gulbis na een 0-6 1-3* achterstand.
nu weer 0*-3quote:
quote:It was a funny moment. Maybe he thought it'll affect my concentration but it's only routine for me to be focused.
Was het expres?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:43 schreef Gorzalka het volgende:
Ik dacht dat het nooit zou gaan gebeuren, maar jawel, iemand heeft Nadals waterflesjes omver getikt! [...]
[..]
Ja.quote:
Ja, helaas wel. Was wel iets voor Söderling geweest, tijdens een vijfde set ofzo, dat was perfect geweest.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dus op een moment dat de wedstrijd al gespeeld was, dan lijkt het me toch meer een geintje.
quote:
Ja, geweldig inderdaad.quote:[..]
Ja, helaas wel. Was wel iets voor Söderling geweest, tijdens een vijfde set ofzo, dat was perfect geweest.
quote:
Ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kreeg hij daar nou een point game penalty?
The Fog is dé grootste (cult)held op de tourquote:Op donderdag 18 april 2013 11:50 schreef Vector_SLD het volgende:
Vergeet niet dat 'the fog' echt een held is. Die wedstrijd tegen Montanes
Maakte wel veel fouten deze partij.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:04 schreef Norrage het volgende:
En Tsonga lijkt eindelijk weer een soort van vorm te krijgen. 6-3 6-0 tegen Melzer, die toch wel lekker stond te spelen vorige ronde.
Bedoel je de wedstrijd tegen Ramos? Hij heeft hier niet tegen Montanes gespeeld.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:50 schreef Vector_SLD het volgende:
Vergeet niet dat 'the fog' echt een held is. Die wedstrijd tegen Montanes
Op Roland Garros, heidenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:05 schreef Rosario het volgende:
[..]
Bedoel je de wedstrijd tegen Andujar? Hij heeft hier niet tegen Montanes gespeeld.
Nou, als je die wedstrijd bent vergeten is er wel echt wat mis met je. Een van de meest legendarische potten ooitquote:Op donderdag 18 april 2013 12:07 schreef Rosario het volgende:
[..]
Zeg dan RG 2011, ik herinner me toch niet alle potten van zo'n spaghettivreter.
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:07 schreef Rosario het volgende:
[..]
Scorebord journalistiekquote:Op donderdag 18 april 2013 12:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maakte wel veel fouten deze partij.
Als ik Montanes zeg, zou dat genoeg moeten zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 12:07 schreef Rosario het volgende:
[..]
Keek sowieso veel minder tennis toen, dus ik heb die gewoon niet gezien, bedoel ik te zeggen.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou, als je die wedstrijd bent vergeten is er wel echt wat mis met je. Een van de meest legendarische potten ooit
Ik vind hem dus ook niks. Alleen dat piratenuiterlijk is wel grappig.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Fognini is echt zo iemand die doet alsof het hem niets kan schelen "omdat het dan niet uitmaakt als hij verliest". Nog een vrij slecht uitgevoerde act ook. Heb ik weinig mee in een sporter, om eerlijk te zijn.
quote:Eurosport@Eurosport13m
Toni Nadal: "Rafa is not my only #FrenchOpen favourite. There's also Djokovic, Del Potro, Ferrer, Murray... I'm not sure about Federer"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Niet tegen Murrayquote:Op donderdag 18 april 2013 14:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wawrinka is altijd prima in staat alles weg te choken.
Mjah, wat ik vooral indrukwekkend vond is dat hij die hele wedstrijd domineerde en veel aanvallender speelde dan Federer zelf. Om vervolgens de meeste suffe verdedigende kut wedstrijd ooit te spelen in de finale daarna. En sindsdien is het sowieso alleen maar bergafwaarts gegaan. Alsof ie helemaal vergeten is waarom ie vorig jaar zo'n doorbraakjaar hadquote:Op donderdag 18 april 2013 14:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zeer indrukwekkend hoe hij die wedstrijd 2 sets langer kon uitrekken.
Zeg maar gerust top 3quote:Op donderdag 18 april 2013 14:24 schreef Norrage het volgende:
Tsja, als Wawa altijd zo zou spelen zou ie ook wel top 5 zijn
Edit: inmiddels hebben ze het zelf ook door en aangepastquote:Fognini klopt Berdych in Monaco
Fabio Fognini heeft in de derde ronde van de Monte Carlo Masters verrast met een 6-4, 6-2 zege op Tomás Berdych.
De als vierde geplaatste Tsjech had een ronde eerder tegen Marcel Garnollers al twee keer een break achterstand moeten repareren.
Berdych, die vorig jaar tot de laatste vier reikte in Monaco, worstelde tegen Fognini opnieuw met zijn service; hij werd vier keer gebroken en kon het de Italiaan, nummer 32 op de wereldranglijst, niet lastig maken.
Titelhouder Rafael Nadal kwam weer een stapje dichter bij een negende titel op het gravel in Monaco. De Spanjaard rekende in de derde ronde fluitend af met Jürgen Melzer. De Oostenrijker droop af met drie schamele games: 3-6, 0-6.
Hahaha, dat die gasten zodra ze zo'n uitslag zien gelijk denken dat het Nadal was, is niet eens een favoriet om te winnen.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:00 schreef Mykonos het volgende:
Bij de NOS zijn ze ook weer lekker wakker![]()
[..]
Bron
Die H2H van Gasquet en Fogniniquote:Op donderdag 18 april 2013 16:46 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Gasquet verslaat in Cilic en dus beide Franse kandidaten voor de 8de plaats staan in de QF, tegen op zich winbare partijen, hoewel Wawrinka meer indruk maakt dan Fognini.
Toernooi met veel mogelijkheden voor de mindere goden.
Ik ben er ook bang voor. Echt een verschrikkelijk niveau van de 'toppers' op dit moment.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:59 schreef Norrage het volgende:
Djoko
Murray
Fedje
Delpo
Berdych
Wat een gefaal van iedereen zeg, sjonge jonge. Het hele jaar al...tyfus tennis....het gaat niet goed met het tennis
En Rafa wint dit met 2 vingers in zijn onderbroek. Hopen dat Dimi wat kan doen.
Het is nu wel heel erg, inderdaad. Maar tot voor kort was de top 8 echt heel sterk hoor.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:02 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Echt een verschrikkelijk niveau van de 'toppers' op dit moment.
Jaja, echt een 'strong era', nu.
Als het nu niet afgelopen is met hem, dan de volgende ronde wel. Tegen een op halve kracht spelende Djoko.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:06 schreef Norrage het volgende:
Delpo kan niet meer op zijn benen staan
Echte gravelspecialistenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:59 schreef Gorzalka het volgende:
Figuren als Del Potro, Berdych en Tsonga zouden echt voor lul hebben gestaan in een tijdperk waar er nog echte gravelspecialisten waren.
Deed 'ie serieus in Rotterdam ook al tegen Nieminen, middenin de laatste game opeens naar zijn stoelquote:Op donderdag 18 april 2013 18:18 schreef erkel het volgende:
En de tiebreak is ook episch qua punten
Delpo nu wel met smerige onsportieve actie: Gaat zitten en fysio wordt geroepen, maar gaat toch weer verder spelen
Zeer teleurstellend gedrag van DelPotro inderdaad. Hij heeft er sowieso wel een handje van om zo af en toe zijn boekje te buiten te gaan, maar dit leek inderdaad nergens op.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:24 schreef erkel het volgende:
Ik mocht die Del Potro al niet met zijn lelijke techniek, maar qua likability doet ie ook niet zijn best
Wat deed hij dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Zeer teleurstellend gedrag van DelPotro inderdaad. Hij heeft er sowieso wel een handje van om zo af en toe zijn boekje te buiten te gaan, maar dit leek inderdaad nergens op.
Alles goed en wel, maar wat was er dan aan de hand?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:05 schreef Norrage het volgende:
Stelletje gemierenneuk weer van iedereen. Kan gebeuren in het heetst van de strijd.
Blessurebehandeling op raar moment blablabla.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Alles goed en wel, maar wat was er dan aan de hand?
Hmm, oké. Kramp las ik net op Twitter en er mocht geen trainer komen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Blessurebehandeling op raar moment blablabla.
Nee. Ik denk serieus dat de enige die dit toernooi heeel erg misschien (dus zeg maar 1% kans) van Rafa kan winnen Dimitrov is.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, oké. Kramp las ik net op Twitter en er mocht geen trainer komen.
Zou Djokovic een serieuze kans maken tegen Nadal als dat de finale wordt?
Dimitrov die meer kans heeft tegen Nadal dan Djokovic? Wegens de enkel van Djokovic?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee. Ik denk serieus dat de enige die dit toernooi heeel erg misschien (dus zeg maar 1% kans) van Rafa kan winnen Dimitrov is.
Dat snap ik. Maar waarom heeft Djokovic volgens jou geen kans?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:31 schreef Norrage het volgende:
Nadal is nu nog een beetje roestig. In de finale zal hij dat niet zijn. En ergens heeft Dimi zon talent dat als alles loopt.....dan heeft ie 1% kans.
Oké, bedankt.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:38 schreef Norrage het volgende:
Djokovic speelt waardeloos en is half geblesseerd, ja.
Hoe je het ook went of keert - niet zo'n 'elegant' gedrag.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Blessurebehandeling op raar moment blablabla.
quote:"This morning, before the game, I met Nadal. I asked him some advice: he told me that to bother Berdych I needed to serve to his body. When I needed the point, I followed Rafa's advice and it worked."
The Fog weet wel wie hij moet vragen om adviesquote:
Tot nog toe lijkt het echt nergens naar wat-ie vertoont inderdaad. Natuurlijk, het kan zomaar zijn dat hij 'ineens' weer zijn topniveau behaalt (het eitje is weer teruggevonden?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:38 schreef Norrage het volgende:
Djokovic speelt waardeloos en is half geblesseerd, ja.
Ik vrees dat Nieminen na twee derde set tiebreaks nu in een rolstoel in zijn kamer zitquote:Op donderdag 18 april 2013 23:57 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Tot nog toe lijkt het echt nergens naar wat-ie vertoont inderdaad. Natuurlijk, het kan zomaar zijn dat hij 'ineens' weer zijn topniveau behaalt (het eitje is weer teruggevonden?), maar ik zou mijn centen eerder zetten op Dimitrov, Wawrinka, of zelfs Nieminen.
Dat denk ik ook hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:33 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik vrees dat Nieminen na twee derde set tiebreaks nu in een rolstoel in zijn kamer zit.
Ik ben ook een beetje fan van Nieminen hoor, vind hem een leuke speler en is iemand die ook het maximale uit zijn carriere haalt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:35 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor.
Toch, geweldig resultaat voor Jarkko, zijn eerste overwinning op een top-10 speler in een jaartje of twee, toch? Niet gek voor weer zo'n antieke 30-plusser.
En jaja, de periode 2004- 2007 was overduidelijk een 'weak era'... vandaar dat al die ouwe lullen nog zo af en toe eens een huidige topper eruit weten te mikken.![]()
Absoluut. Geweldig om hem zó te zien vechten. Jarkko-da-SHARKKO!!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:37 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje fan van Nieminen hoor, vind hem een leuke speler en is iemand die ook het maximale uit zijn carriere haalt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:57 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Tot nog toe lijkt het echt nergens naar wat-ie vertoont inderdaad. Natuurlijk, het kan zomaar zijn dat hij 'ineens' weer zijn topniveau behaalt (het eitje is weer teruggevonden?), maar ik zou mijn centen eerder zetten op Dimitrov, Wawrinka, of zelfs Nieminen.
Wedden misschien wel. Als is het inderdaad meer gokken als je centen op de tegenstander zet tegen Nadal op gravel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]![]()
Ik zou niet gaan gokken als ik jou was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |