SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door PlexOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Is this the real life?
Is this just fantasy?
Caught in a landslide
No escape from reality
Open your eyes
Look up to the skies and see
I'm just a poor boy, I need no sympathy
Because I'm easy come, easy go
A little high, little low
Anyway the wind blows, doesn't really matter to me, to me
Mama, just killed a man
Put a gun against his head
Pulled my trigger, now he's dead
Mama, life had just begun
But now I've gone and thrown it all away
Mama, ooo
Didn't mean to make you cry
If I'm not back again this time tomorrow
Carry on, carry on, as if nothing really matters
Too late, my time has come
Sends shivers down my spine
Body's aching all the time
Goodbye everybody - I've got to go
Gotta leave you all behind and face the truth
Mama, ooo - (anyway the wind blows)
I don't want to die
I sometimes wish I'd never been born at all
I see a little silhouetto of a man
Scaramouch, scaramouch will you do the fandango
Thunderbolt and lightning - very very frightening me
Gallileo, Gallileo,
Gallileo, Gallileo,
Gallileo Figaro - magnifico
But I'm just a poor boy and nobody loves me
He's just a poor boy from a poor family
Spare him his life from this monstrosity
Easy come easy go - will you let me go
Bismillah! No - we will not let you go - let him go
Bismillah! We will not let you go - let him go
Bismillah! We will not let you go - let me go
Will not let you go - let me go (never)
Never let you go - let me go
Never let me go - ooo
No, no, no, no, no, no, no -
Oh mama mia, mama mia, mama mia let me go
Beelzebub has a devil put aside for me
for me
for me
So you think you can stone me and spit in my eye
So you think you can love me and leave me to die
Oh baby - can't do this to me baby
Just gotta get out - just gotta get right outta here
Ooh yeah, ooh yeah
Nothing really matters
Anyone can see
Nothing really matters - nothing really matters to meOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Oke.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
http://goo.gl/maps/XqkPuSPOILER: Screenshot voor het geval google het offline haalt.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2013 23:01:44 ]![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:01 schreef d4v1d het volgende:
http://goo.gl/maps/XqkPudafuq?!SPOILER: Screenshot voor het geval google het offline haalt.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Hont*quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:01 schreef d4v1d het volgende:
http://goo.gl/maps/XqkPudude hoe de fuck kom je daar?SPOILER: Screenshot voor het geval google het offline haalt.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:04 schreef shaderon het volgende:
[ afbeelding ]
eerste Hungergames map in de maak!
Zie mij daarzo shinen als je goed kijktOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Wat gebeurd er?Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Hoe kan ik helpen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:04 schreef shaderon het volgende:
[ afbeelding ]
eerste Hungergames map in de maak!Of mag dat niet?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2013 01:28:25 ]![]()
Tuurlijk kan je helpen.quote:
ondertussen sta ik al een half uur de lobby te bewonderen, wel een mooi ding![]()
![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2013 02:30:58 ]![]()
En dan beginnen we, zitten die chests op slotquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:30 schreef d4v1d het volgende:
ondertussen sta ik al een half uur de lobby te bewonderen, wel een mooi ding![]()
![]()
[ afbeelding ]
morgen testen we even met alle mensen die online zijn en kijken we wat er allemaal verbeterd moet worden.![]()
Ja....quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:36 schreef plopkweker het volgende:
[..]
En dan beginnen we, zitten die chests op slot![]()
![]()
Moge.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ha! Rinus zit weer in de tuin! Muggen vangen!
Zn lijf net zo groot als mn duim.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Bedankt, ik ben net wakker.quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Above The Law, a song by Bad Meets Evil on Spotify.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2013 11:36:46 ]![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:36 schreef d4v1d het volgende:
Above The Law, a song by Bad Meets Evil on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
`tevens was het een woordgrapje op die meuk die je poste maar goed, laat maar weerAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Oke.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:01 schreef Ame_thyst het volgende:
`tevens was het een woordgrapje op die meuk die je poste maar goed, laat maar weer
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2013 12:02:10 ]![]()
Was een vrouw zeker?quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:05 schreef Flodder450 het volgende:
gadverdamme, een foto gezien van een baby zonder hersenen, holy shit wtf natuur![]()
.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Wie is die didimian en waarom is zo'n kleuter mod?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
tuut-chips.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Wie is die didimian en waarom is zo'n kleuter mod?
Alhoewel, niet zeker.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2013 12:16:03 ]![]()
Zie edit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, zo'n kleuter was Powerkiwi niet.![]()
Dat is dus Dim ja. Die vond het zo nodig mij te volgen, mobs om me heen t e mollen, trees op me te spawnen en tot 3x aan toe die may death rain on him zooi te gebruiken totdat die me eindelijk dood had.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:20 schreef d4v1d het volgende:
Dus, ik ga in fok!craft spawn ik op iets en gaat er direct naast me tnt af.. wtf..
Leuk server wel![]()
![]()
Ik heb een baantje.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik vul die vakquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hier deed die het ook -_- Ik zag het nu duidelijk gebeuren en heb het ook opgenomen met fraps..quote:![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
je vult het vak van het kassameisje?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:33 schreef shaderon het volgende:
Als er een slagersmeisje in je supermarkt werkt moet je vragen of ze jouw worst ook eens wil kneden
![]()
![]()
![]()
Als je naar een supermarkt loopt met een camera en het filmt ben je een baas.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:33 schreef shaderon het volgende:
Als er een slagersmeisje in je supermarkt werkt moet je vragen of ze jouw worst ook eens wil kneden
![]()
![]()
deo + vuurquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
oke gefixed, denk ik, schadevergoeding staat klaarquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is dus Dim ja. Die vond het zo nodig mij te volgen, mobs om me heen t e mollen, trees op me te spawnen en tot 3x aan toe die may death rain on him zooi te gebruiken totdat die me eindelijk dood had.
Leuk server wel![]()
ik mis de tijden van tekkit wel een beetje, nu niet eens MC meer op mijn pc staan
tekkitquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:50 schreef Ame_thyst het volgende:
ik mis de tijden van tekkit wel een beetje, nu niet eens MC meer op mijn pc staan![]()
![]()
FTB is wel leuker dan tekkit. Tekkit werd te snel makkelijk met EE, FTB is met gregtech nog wel een beste klus![]()
![]()
Jammer dat het zo'n ongelofelijk bitch is om zulke servers te draaienAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Tom die de server nukte enzo, good timesen dan later ontkennen
was wel leuk die server.. jammer van de steamsale tussendoor hahaChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Alweer? Heb zijn plaatje van vorig jaar nog ergens geedit staan denk ikquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
haha ja toen was iedereen opeens een maand weg, maar wat tim ook zegt klopt wel, na een paar uur slim spelen heb je alles al. Al kon het natuurlijk moeilijk genoeg maken voor jezelfquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:01 schreef Curlbrah het volgende:
[..]en dan later ontkennen
was wel leuk die server.. jammer van de steamsale tussendoor hahaAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
geen blik grolsch kopenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
krat is ook in de aanbieding bij de coopquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Aanbieding en smaakt lekker met de rijstpapChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
hebben helaas geen coop in de provinciequote:Op zaterdag 13 april 2013 14:29 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
krat is ook in de aanbieding bij de coop![]()
zitten er een stuk of 5. Allemaal dikkerds.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Alweer? Heb zijn plaatje van vorig jaar nog ergens geedit staan denk ikhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
staat hier weer een bakje vol met https://www.google.nl/sea(...)9pUdKpNsTE0QWh44HoCQ lekker hoorAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
gewoon met een katapult op die spinnen schieten jatoch zijn ze helemaal kapotquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
* jatogquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
gewoon met een katapult op die spinnen schieten jatoch zijn ze helemaal kapot![]()
Ik sta altijd klaar voor dequote:Op zaterdag 13 april 2013 13:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Tom die de server nukte enzo, good times
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik zit al een kwartier naar dit gifje te kijken.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
picfeelquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:19 schreef TJV het volgende:
Ik zit al een kwartier naar dit gifje te kijken.
[ afbeelding ]
Snel geedit
Mac he, die edit automatisch.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Spijt van mn iphone
Android
blasphemy!quote:
Tevens brakke android store.
Google play is niks braks aan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
blasphemy!
Tevens brakke android store.
![]()
ja kutnummer!quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
Alle fanboys opbokken.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Stuur dat filmpje aub eens, kan ik ff laten zien aan degene die het heeft geflikt en het nogsteeds ontkent.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:27 schreef d4v1d het volgende:
Nu ben ik zo koel, ik heb het opgenomen met fraps___
wat?quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:00 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Stuur dat filmpje aub eens, kan ik ff laten zien aan degene die het heeft geflikt en het nogsteeds ontkent.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik was dat niet, ik sliep tot een uur of 3 vanmiddag. M'n broertje was wel in m'n kamer en die heeft dat waarschijnlijk geflikt, ik vroeg het aan hem en hij liegt dat 'ie barst. Ik heb al tegen hem gezegt dat Remy de logs heeft gechecked e.d, denk je nou echt dat ik zoveel werk in een server steek om het zo even te verneuken?quote:
Weet niet wat er gebeurd is.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Hij liep /nuke en /mob giant etc te doen..quote:
Dacht al wtfquote:
Bevalt t nieuwe stuk eiland?http://www.syfy.com/tinman/oz/
WOT is ook een kut spel zeg, snap niet dat miljoenen dat spelenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Gvd ik reageer ook een keer 5 minuutjes niet op whatsapp
"Met jouw kan je ook echt niet communiceren he"![]()
![]()
Hm? Speel het atm, zin in een game? Is best leukquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:53 schreef Ame_thyst het volgende:
WOT is ook een kut spel zeg, snap niet dat miljoenen dat spelen![]()
wordt of ge-one shot, of 80% van team is dood voordat ik tot 5 kan tellen, of ik wordt neergeschoten door iemand die ik niet eens kan zien. Behoorlijk frustrerend.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hm? Speel het atm, zin in een game? Is best leukAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Mede doordat ik zo stom ben geweest om voor Engelse tanks ben gegaan. ign is Cultor as usual
Dat was mijn moeder nog niet eensquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:09 schreef Ame_thyst het volgende:
wie whatsapped er dan ook met zijn moeder![]()
![]()
Hey plex. We hebben nu hungergames. Ga ik uitbreiden en zorgen dat het een van de betere van NL wordt.![]()
Heb 1 bug gevonden in de nieuwe map achter dat gebouw met enchanting table.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:36 schreef shaderon het volgende:
Hey plex. We hebben nu hungergames. Ga ik uitbreiden en zorgen dat het een van de betere van NL wordt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Wattanquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:38 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Heb 1 bug gevonden in de nieuwe map achter dat gebouw met enchanting table.![]()
Je komt niet uit het water als je er in bent gevallen, alleen door te glitchen met een blokje kapot maken en er tegenaan jumpen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
![]()
Heb even gespeeld inderdaad. Moet je wel verschillende maps hebben enzo wil je dat de beste van NL makenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:36 schreef shaderon het volgende:
Hey plex. We hebben nu hungergames. Ga ik uitbreiden en zorgen dat het een van de betere van NL wordt.![]()
![]()
We hebben er tot nu toe 2, 1tje van 300x300 en 1 van 400x400quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb even gespeeld inderdaad. Moet je wel verschillende maps hebben enzo wil je dat de beste van NL maken
Heb je voor een compagnie geinvitequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Mede doordat ik zo stom ben geweest om voor Engelse tanks ben gegaan. ign is Cultor as usual![]()
Jeps. Deze 2 mappen nu zijn wel aardig. Moet nog wat gedit worden en sommige dingen zijn niet mooi dus die moeten weg. Maar de volgende mappen wil ik eigenlijk zelf doen (of met mensen die al echt weten wat ze willen maken) en dus niet meer die random shizzle in een map.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb even gespeeld inderdaad. Moet je wel verschillende maps hebben enzo wil je dat de beste van NL maken![]()
Lol. Zes tegenstanders tegen mij in mijn eentje, zij capturen al met zijn drieën. Ik race naar hun base en schiet er nog even drie naar te tering
Beetje jammer dat die andere drie terugkwamen![]()
![]()
Moment of glory was maar van korte duur, net als coitus. Wordt je weer terug gegooid naar je zinloze leventje op een smerig matras met iemand die je pas half uur kent.Fear is the grease of society.![]()
![]()
Ken je hem Shaderon? lijkt me wel toffe lets plays te hebben.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Aquila jij post echt zoveel pure schijt dat zelfs bobbernaut daarbij in het niet valt, de tyfus man.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Kom allemaal hungergames
de item spawning is verandert, er is nu veel sneller iron/dia gear te krijgen![]()
Alleen al die 12 jarige kindjes in de comments zijn irritantquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
Ken je hem Shaderon? lijkt me wel toffe lets plays te hebben.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:04 schreef TJV het volgende:
Aquila jij post echt zoveel pure schijt dat zelfs bobbernaut daarbij in het niet valt, de tyfus man.![]()
![]()
Ik kan er nix aan doen ik had ooit een policy om alleen kwaliteit te posten vandaar ook de volgende line van me:quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:04 schreef TJV het volgende:
Aquila jij post echt zoveel pure schijt dat zelfs bobbernaut daarbij in het niet valt, de tyfus man.
Maar de laatste tijd is het niet veel soeps die geef ik je.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ik ben nu wel begonnen aan X-com trouwens! Echt een aanrader voor iedereen.
Die game is zo verschrikkelijk tof en alles wat ik leuk vind zit er ook in!
Ook aanrader voor plof kip of weet ff niet meer precies hoe die heet.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Als je er niets aan kunt doen bok je gewoon maar weer op naar je gam sc, één baggerneger is genoeg ja.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik ben geen neger dus wat dat betreft!quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:16 schreef TJV het volgende:
Als je er niets aan kunt doen bok je gewoon maar weer op naar je gam sc, één baggerneger is genoeg ja.
En het was geen bagger, ik ben opzoek naar van die goeie lets play youtube kanalen en Shaderon wist er toen een paar.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ey rustig eh zemmehquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:16 schreef TJV het volgende:
Als je er niets aan kunt doen bok je gewoon maar weer op naar je gam sc, één baggerneger is genoeg ja.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
![]()
IEUWShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Nice.
Ik bezig met custom terrain ding nu.
Stel hij komt in de server als HG map, issie dan te klein? Though is het ook handig om een kleine map te hebben voor als je maar met 2 of 3 bent.. Of niet?
(Dit is alleen het terrain dus he..)
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 00:09:45 ]![]()
Ik heb niks met bier..quote:Op zondag 14 april 2013 00:09 schreef vogelkooi het volgende:
Je gaat dus niet zuipen met vrienden vanavond davidoff?(Ja echt...)
![]()
Hoi
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
!ioHOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
i!Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 02:02 schreef shaderon het volgende:
http://minecraftforum.nl/(...)71076.html#msg371076
pareltje hoor
Tsja, wat moeten we hier nou mee?Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Waarom is de spawn verplaatst?![]()
JOHAAAANquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
plemp zo'n kindergrijpersgebouw neer dan.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
zelfs dat kan het niet meer reddenquote:Op zondag 14 april 2013 11:11 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
plemp zo'n kindergrijpersgebouw neer dan.![]()
tis een naaier. remy was mijn co-owner , ik dacht hem te vertrouwen maar nee , hij heeft mijn server overhoop gehaald. nieuwe spawn gezet met zogenaamd een nieuw IP. en al men spelers om de tuin gelijd. je bent een vies mens remyAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 11:20 schreef Ame_thyst het volgende:
tis een naaier. remy was mijn co-owner , ik dacht hem te vertrouwen maar nee , hij heeft mijn server overhoop gehaald. nieuwe spawn gezet met zogenaamd een nieuw IP. en al men spelers om de tuin gelijd. je bent een vies mens remy
quote:Op zondag 14 april 2013 11:20 schreef Ame_thyst het volgende:
tis een naaier. remy was mijn co-owner , ik dacht hem te vertrouwen maar nee , hij heeft mijn server overhoop gehaald. nieuwe spawn gezet met zogenaamd een nieuw IP. en al men spelers om de tuin gelijd. je bent een vies mens remy![]()
![]()
ga jij een heel gauw douchenquote:
Vies mens.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Om nieuwe mensen makkelijk naar hungergames of survival te brengen als ze voor 1 van de 2 komenquote:![]()
en over een week moet je betalen voor titels enzo, called it here firstquote:Op zondag 14 april 2013 12:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ga jij een heel gauw douchen
Vies mens.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Sorry hoor dat mijn eGeur zo'n pittig aroma heeft.quote:Op zondag 14 april 2013 12:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ga jij een heel gauw douchen
Vies mens.![]()
Nope. Al mag je best wat geld geven hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 12:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
en over een week moet je betalen voor titels enzo, called it here first![]()
Ik ga dit maken.
Vervolgens bedekken met dirt et voila, mijn eigen berg.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik heb geen flauw idee wat ik nog moet doen in minecraft, die enderenderender is klaar en ik ben zo creatief dat ik niet verder kom dan een huisje wat ik in 1.7 ook al bouwde.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Mja, lijkt me wel leuk om de dragon te mollen en een beacon te maken in survival, maar geen zin in. Duurt allemaal zo lang![]()
![]()
Ik maak gewoon 30 van die bergen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Daarom FTB..http://www.syfy.com/tinman/oz/
okey, ik zal dan wel gamemode nodig hebben, want er scheelt nog het een en ander aan de stad!quote:Op zondag 14 april 2013 12:30 schreef shaderon het volgende:
Flodder kom de stad dan even een pimp geven![]()
mjah, zat ik ook aan te denken. Straten etc.quote:Op zondag 14 april 2013 13:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
okey, ik zal dan wel gamemode nodig hebben, want er scheelt nog het een en ander aan de stad!http://www.syfy.com/tinman/oz/
een plein, en daar straten aan, en dan huizenblokken, en als we een huizenblok groot zat vinden, gewoon een straat erlanges!quote:Op zondag 14 april 2013 13:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
mjah, zat ik ook aan te denken. Straten etc.![]()
Yup. Mooie parkjes ertussen. En een station. Met ondergronds platform voor minecart. Naar een snowdorpje, jungle en desert enzo. Overal een themahuisje.http://www.syfy.com/tinman/oz/
En misschien valt die better than wolves mod ael te implementeren.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Een soort Luchtspoor misschien?quote:Op zondag 14 april 2013 13:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Yup. Mooie parkjes ertussen. En een station. Met ondergronds platform voor minecart. Naar een snowdorpje, jungle en desert enzo. Overal een themahuisje.![]()
Kan ook. Mits mooi.quote:van hout enzo.
quote:ZO'n awesome viaduct achtig ietsquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
oepsOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mjaaaa... niet zo fris in de ochtend.quote:Op zondag 14 april 2013 13:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn pic?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
aantal posts: 13170 (gemiddeld 20 per dag)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zoek een levenquote:Op zondag 14 april 2013 13:26 schreef bobbernaut het volgende:
aantal posts: 13170 (gemiddeld 20 per dag)![]()
![]()
Oh jij bent natuurlijk zo veel beter dan ik hequote:
ja, dat zag ik ook net pasquote:Op zondag 14 april 2013 13:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jij: 1461 (gemiddeld 10 per dag)![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 13:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh jij bent natuurlijk zo veel beter dan ik he![]()
![]()
Hier een feelgood plaatje!quote:Op zondag 14 april 2013 13:34 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben dus pas net me bed uit.. Tering, me halve dag alweer verneuktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook, Gister 4 zatten mensenquote:Op zondag 14 april 2013 13:34 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben dus pas net me bed uit.. Tering, me halve dag alweer verneukt![]()
![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 13:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hier een feelgood plaatje!ib4 banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 13:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hier een feelgood plaatje!Haal eens weg.. Anders gaat google adsense weer irritant doen en krijgt FOK! geen inkomsten meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 13:58:41 ]![]()
Rot eens op tering NSB'erquote:Op zondag 14 april 2013 13:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Haal eens weg.. Anders gaat google adsense weer irritant doen en krijgt FOK! geen inkomsten meerOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb je Flodder ook meteen gereport?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee.quote:Op zondag 14 april 2013 13:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Heb je Flodder ook meteen gereport?![]()
Ik wist dat ik het een keer terug zou krijgen!quote:Op zondag 14 april 2013 13:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Heb je Flodder ook meteen gereport?![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Van google adsense mag je al geen foto's van chicks in bikini's neerzetten. Waarom is er dan een babes en hunks forum? Precies hypocriet gedoe.quote:Op zondag 14 april 2013 13:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Haal eens weg.. Anders gaat google adsense weer irritant doen en krijgt FOK! geen inkomsten meerAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Daar staat adsense toch uit?quote:Op zondag 14 april 2013 14:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Van google adsense mag je al geen foto's van chicks in bikini's neerzetten. Waarom is er dan een babes en hunks forum? Precies hypocriet gedoe.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
torchcraft?quote:Op zondag 14 april 2013 14:18 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat kunnen ze tekeer gaan op die server![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 14:18 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat kunnen ze tekeer gaan op die server![]()
![]()
Jonge die david is fucking homoquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
Ken je hem Shaderon? lijkt me wel toffe lets plays te hebben.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 14:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jonge die david is fucking homo![]()
Goede reactie man. (Ja, ik weet dat je het niet over mij hebt..)
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 14:42:00 ]![]()
FTFYquote:Op zondag 14 april 2013 14:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]![]()
Goede reactie man. (Ja, ik weet dat je het over mij hebt..)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Rel?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
AlDie sorry gozer, wis niet dat jij het was
quote:Op zondag 14 april 2013 15:28 schreef plopkweker het volgende:
AlDie sorry gozer, wis niet dat jij het was![]()
![]()
Net 29.000 "certification points" gekregen in Planetside 2 omdat ik dingen dubbel had gekocht.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Waarom spant een Etiopiër een touwtje over de tuin?..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus dudequote:
Vrije radicalen die opgenomen worden door het blik, metaal enzo. glas is inert dus neemt het niks op, en blijft de smaak erin, daarom zit whisky niet in metalen flessenquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Blikgrolsch is trouwens lekker uit blik maar ranzig uit glas. Vogel, wat is de wiskunde daarachter?
glas<---blik.Fear is the grease of society.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 16:00 schreef Flodder450 het volgende:
Nou, zullen we dan maar beginnen met het maken van onze WELTHAUPTSTAD GERMANIA?quote:99% slechtheid, 1% plankton![]()
![]()
![]()
nou jongens, ben volgens een medisch rapport officieel invalide.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
HAHAHA wat?!quote:Op zondag 14 april 2013 16:38 schreef Curlbrah het volgende:
nou jongens, ben volgens een medisch rapport officieel invalide.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
4% wel maar dat terzijde.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
die woxi
tegen wie praat die gozer, er is niemand online behalve hij en ik zie in de server dattie allemaal dingen zegt![]()
wees blij dat er spelers zijn.
Die dude is de grootste kneus die ik ooit online heb gezien.quote:Op zondag 14 april 2013 14:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jonge die david is fucking homo![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 17:14 schreef Rogan het volgende:
[..]
Die dude is de grootste kneus die ik ooit online heb gezien.![]()
![]()
http://fokcraft.buycraft.net/
Help ons en koop in deze moeilijke economische tijd
Inb4: ranks voor geld
Nee, doneren en dingen krijgen die je normaal ook kunt krijgen.![]()
^ Deze man weet hetquote:Op zondag 14 april 2013 17:14 schreef Rogan het volgende:
[..]
Die dude is de grootste kneus die ik ooit online heb gezien.![]()
Gvd wilde ook ff spelen vandaag.komt t er weer niet van.
Weekend is gewoon veel te kort.http://www.syfy.com/tinman/oz/
wat voor klus?quote:Op zondag 14 april 2013 18:00 schreef shaderon het volgende:
[ afbeelding ]
Tha Flodder maakt de klus afhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
3Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
2Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Hahttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Hohttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: