picfeelquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:19 schreef TJV het volgende:
Ik zit al een kwartier naar dit gifje te kijken.
[ afbeelding ]
blasphemy!quote:
Google play is niks braks aan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
blasphemy!
Tevens brakke android store.
ja kutnummer!quote:
Stuur dat filmpje aub eens, kan ik ff laten zien aan degene die het heeft geflikt en het nogsteeds ontkent.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:27 schreef d4v1d het volgende:
Nu ben ik zo koel, ik heb het opgenomen met fraps___
wat?quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:00 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Stuur dat filmpje aub eens, kan ik ff laten zien aan degene die het heeft geflikt en het nogsteeds ontkent.
Ik was dat niet, ik sliep tot een uur of 3 vanmiddag. M'n broertje was wel in m'n kamer en die heeft dat waarschijnlijk geflikt, ik vroeg het aan hem en hij liegt dat 'ie barst. Ik heb al tegen hem gezegt dat Remy de logs heeft gechecked e.d, denk je nou echt dat ik zoveel werk in een server steek om het zo even te verneuken?quote:
Hij liep /nuke en /mob giant etc te doen..quote:
Dacht al wtfquote:
Hm? Speel het atm, zin in een game? Is best leukquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:53 schreef Ame_thyst het volgende:
WOT is ook een kut spel zeg, snap niet dat miljoenen dat spelen
wordt of ge-one shot, of 80% van team is dood voordat ik tot 5 kan tellen, of ik wordt neergeschoten door iemand die ik niet eens kan zien. Behoorlijk frustrerend.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hm? Speel het atm, zin in een game? Is best leuk
Dat was mijn moeder nog niet eensquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:09 schreef Ame_thyst het volgende:
wie whatsapped er dan ook met zijn moeder
Heb 1 bug gevonden in de nieuwe map achter dat gebouw met enchanting table.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:36 schreef shaderon het volgende:
Hey plex. We hebben nu hungergames. Ga ik uitbreiden en zorgen dat het een van de betere van NL wordt.
Wattanquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:38 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Heb 1 bug gevonden in de nieuwe map achter dat gebouw met enchanting table.
Je komt niet uit het water als je er in bent gevallen, alleen door te glitchen met een blokje kapot maken en er tegenaan jumpen.quote:
Heb even gespeeld inderdaad. Moet je wel verschillende maps hebben enzo wil je dat de beste van NL makenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:36 schreef shaderon het volgende:
Hey plex. We hebben nu hungergames. Ga ik uitbreiden en zorgen dat het een van de betere van NL wordt.
We hebben er tot nu toe 2, 1tje van 300x300 en 1 van 400x400quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb even gespeeld inderdaad. Moet je wel verschillende maps hebben enzo wil je dat de beste van NL maken
Heb je voor een compagnie geinvitequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Mede doordat ik zo stom ben geweest om voor Engelse tanks ben gegaan. ign is Cultor as usual
Jeps. Deze 2 mappen nu zijn wel aardig. Moet nog wat gedit worden en sommige dingen zijn niet mooi dus die moeten weg. Maar de volgende mappen wil ik eigenlijk zelf doen (of met mensen die al echt weten wat ze willen maken) en dus niet meer die random shizzle in een map.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb even gespeeld inderdaad. Moet je wel verschillende maps hebben enzo wil je dat de beste van NL maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |