Dat is dus Dim ja. Die vond het zo nodig mij te volgen, mobs om me heen t e mollen, trees op me te spawnen en tot 3x aan toe die may death rain on him zooi te gebruiken totdat die me eindelijk dood had.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:20 schreef d4v1d het volgende:
Dus, ik ga in fok!craft spawn ik op iets en gaat er direct naast me tnt af.. wtf..
Ik vul die vakquote:
Hier deed die het ook -_- Ik zag het nu duidelijk gebeuren en heb het ook opgenomen met fraps..quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
je vult het vak van het kassameisje?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:33 schreef shaderon het volgende:
Als er een slagersmeisje in je supermarkt werkt moet je vragen of ze jouw worst ook eens wil kneden
![]()
Als je naar een supermarkt loopt met een camera en het filmt ben je een baas.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:33 schreef shaderon het volgende:
Als er een slagersmeisje in je supermarkt werkt moet je vragen of ze jouw worst ook eens wil kneden
![]()
deo + vuurquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Ha! Rinus zit weer in de tuin! Muggen vangen!
[ afbeelding ]
Zn lijf net zo groot als mn duim.
![]()
oke gefixed, denk ik, schadevergoeding staat klaarquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is dus Dim ja. Die vond het zo nodig mij te volgen, mobs om me heen t e mollen, trees op me te spawnen en tot 3x aan toe die may death rain on him zooi te gebruiken totdat die me eindelijk dood had.
Leuk server wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |