quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom?Je was het niet eens met jezelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Die laat ik aan anderen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je nog een nieuwe zoekt
[ afbeelding ]
Geo4kant ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Davy grap dit, want het is totaal niet grappig.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij vindt de grappen van Davy totaal niet grappig?
quote:
Ze hebben toch een behoorlijke invloed gehad hoor. Al is het maar dat ze zich overal hebben gevestigd (Ook buiten Ierland/Engeland). Tevens kwam de economie/handel ook weer echt opgang mede door hen, omdat ze al het goud en ander materiaal van waarde uit de kloosters roofde en weer terug op de markt brachten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vreemd idd. Misschien ook omdat het verhaal redelijk vast ligt? Ze hebben niet echt cultuur overgedragen, maar meer geplunderd?
Die achtergrond heb ik juist toegevoegd om niet te veel in één keer te veranderen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Achtergrond kleur is kut, verandering is kut, oude is goed.
Zonde, ik vond je vikingen-verhaal interessant en leerzaam.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok jullie posten te hard... dan ga ik wel weer lezen
Nice.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze hebben toch een behoorlijke invloed gehad hoor. Al is het maar dat ze zich overal hebben gevestigd (Ook buiten Ierland/Engeland). Tevens kwam de economie/handel ook weer echt opgang mede door hen, omdat ze al het goud en ander materiaal van waarde uit de kloosters roofde en weer terug op de markt brachten.
Daarbij zijn er gewoon zat mooie verhalen te vertellen. Hoe alle Franse vorsten ze bijvoorbeeld betaalde om niet meer te plunderen, om vervolgens met dat geld zelfs richting Parijs te varen en de boel leeg te halen
(Om over de ontdekkingsreizen nog maar te zwijgen)
De gaten in de muur werden zo groot dat ik bier kon delen met de buurman...quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze snap ik niet?
Overigens is het niet zo moeilijk. Je koopt bij de Gamma zo'n brandalarm met zo'n speciale stikker voor op je plafond. Die sticker plak je onder op een schijfvormige magneet en die magneet druk je dan op je plafond. Je brandalarm heeft een metalen plaat waardoor hij aan de magneet blijft hangen. Zo hoef je niet te boren. Kost ook niks dat systeem.
Ben ik het helemaal mee eens.quote:
Kan 'm zo weer veranderen hoor. Hij was wat agressiever he?quote:
Ik vind het niet een prettige UI. Ik wil wel UI's hebben waar ik een prettig gevoel bij heb.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan 'm zo weer veranderen hoor. Hij was wat agressiever he?
Er is al een overdosis Volendam overal. Laat ze maar lekker in de Jupiler League blijven waar nietmand last van ze heeft.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoef die palingvissers niet terug in de Eredivisie.
wat was er anders, kwam zn favo kluppie opeens uit die zeikstad uit noord holland?quote:
Voegden in 2008/2009 ook vrij weinig toe.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is al een overdosis Volendam overal. Laat ze maar lekker in de Jupiler League blijven waar nietmand last van ze heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |