Deze serie ga ik zowaar een kans geven denk ik. Wat zijn vikingen een raar zwart gat in de film/serie industrie eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
Nieuwe serie gevonden.
[ afbeelding ]
Vikings (TV Series 2013– ) - IMDb
Dat komt omdat ze niet Amerikaans zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn vikingen een raar zwart gat in de film/serie industrie eigenlijk
Want?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik vaak behoorlijk onsmakelijk.
Zo slecht dan ik moest lachenquote:
Dan zit je met vikingen goed gelukkig. Zij stonden te boeken als historisch grootste minnaars tijdens hun punderingenquote:
Je moet een brandalarm ook aan het plafon ophangen he Knut.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De muren hier zijn gewoon kut. Tenminste, dat geloof ik graag om nog een beetje tof gevoel over m'n mannelijke klus-kwaliteiten te houden.
Maar serieusAls ik iets probeer op te hangen boor ik een gaatje in de muur, plug dr'in en vastschroeven maar. Klusje van niks, dit dat, vriendinnetje blij enzo. Tot dat kutding binnen een week weer van de muur flikkert. Plugje past dan natuurlijk niet meer dus boor ik iets groter gaatje, iets grotere plug, vriendinnetje blij etc etc. Dit gaat zo door tot het gat zo groot is dat ik een halve liter door kan geven aan de buurman
![]()
Alles ligt op de grond dus hier
Vreemd idd. Misschien ook omdat het verhaal redelijk vast ligt? Ze hebben niet echt cultuur overgedragen, maar meer geplunderd?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze serie ga ik zowaar een kans geven denk ik. Wat zijn vikingen een raar zwart gat in de film/serie industrie eigenlijk.
The 13th Warrior (1999) - IMDb
Veel verder dan deze film kom ik eigenlijk niet qua productie met enig budget/bekendheid.
Plafond zelfde verhaal manquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet een brandalarm ook aan het plafon ophangen he Knut.
Als je iets aan een muur wilt vastmaken en die muur is niet stevig genoeg, dan moet je een speciaal bevestigingsmechanisme halen bij de Gamma oid.
Dan heeft het vaak nog waarde voor het verhaalquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zit je met vikingen goed gelukkig. Zij stonden te boeken als historisch grootste minnaars tijdens hun punderingen
Dat doe ik nooitquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En jezelf aftrekken achter je PC vind je minder ordinair?
Daar is het zo stoffigquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En jezelf aftrekken achter je PC vind je minder ordinair?
Deze snap ik niet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Plafond zelfde verhaal manerger zelfs want de bovenbuurvrouw lust geen bier.
Waarom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom?Als je nog een nieuwe zoektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom?Achtergrond kleur is kut, verandering is kut, oude is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |