Deze serie ga ik zowaar een kans geven denk ik. Wat zijn vikingen een raar zwart gat in de film/serie industrie eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
Nieuwe serie gevonden.
[ afbeelding ]
Vikings (TV Series 2013– ) - IMDb
Dat komt omdat ze niet Amerikaans zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn vikingen een raar zwart gat in de film/serie industrie eigenlijk
Want?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik vaak behoorlijk onsmakelijk.
Zo slecht dan ik moest lachenquote:
Dan zit je met vikingen goed gelukkig. Zij stonden te boeken als historisch grootste minnaars tijdens hun punderingenquote:
Je moet een brandalarm ook aan het plafon ophangen he Knut.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De muren hier zijn gewoon kut. Tenminste, dat geloof ik graag om nog een beetje tof gevoel over m'n mannelijke klus-kwaliteiten te houden.
Maar serieusAls ik iets probeer op te hangen boor ik een gaatje in de muur, plug dr'in en vastschroeven maar. Klusje van niks, dit dat, vriendinnetje blij enzo. Tot dat kutding binnen een week weer van de muur flikkert. Plugje past dan natuurlijk niet meer dus boor ik iets groter gaatje, iets grotere plug, vriendinnetje blij etc etc. Dit gaat zo door tot het gat zo groot is dat ik een halve liter door kan geven aan de buurman
![]()
Alles ligt op de grond dus hier
Vreemd idd. Misschien ook omdat het verhaal redelijk vast ligt? Ze hebben niet echt cultuur overgedragen, maar meer geplunderd?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze serie ga ik zowaar een kans geven denk ik. Wat zijn vikingen een raar zwart gat in de film/serie industrie eigenlijk.
The 13th Warrior (1999) - IMDb
Veel verder dan deze film kom ik eigenlijk niet qua productie met enig budget/bekendheid.
Plafond zelfde verhaal manquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet een brandalarm ook aan het plafon ophangen he Knut.
Als je iets aan een muur wilt vastmaken en die muur is niet stevig genoeg, dan moet je een speciaal bevestigingsmechanisme halen bij de Gamma oid.
Dan heeft het vaak nog waarde voor het verhaalquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zit je met vikingen goed gelukkig. Zij stonden te boeken als historisch grootste minnaars tijdens hun punderingen
Dat doe ik nooitquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En jezelf aftrekken achter je PC vind je minder ordinair?
Daar is het zo stoffigquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En jezelf aftrekken achter je PC vind je minder ordinair?
Deze snap ik niet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Plafond zelfde verhaal manerger zelfs want de bovenbuurvrouw lust geen bier.
Waarom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom?Als je nog een nieuwe zoektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Waarom?Achtergrond kleur is kut, verandering is kut, oude is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Waarom?Je was het niet eens met jezelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Die laat ik aan anderen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je nog een nieuwe zoekt
[ afbeelding ]
Geo4kant ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Davy grap dit, want het is totaal niet grappig.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij vindt de grappen van Davy totaal niet grappig?
quote:
Ze hebben toch een behoorlijke invloed gehad hoor. Al is het maar dat ze zich overal hebben gevestigd (Ook buiten Ierland/Engeland). Tevens kwam de economie/handel ook weer echt opgang mede door hen, omdat ze al het goud en ander materiaal van waarde uit de kloosters roofde en weer terug op de markt brachten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vreemd idd. Misschien ook omdat het verhaal redelijk vast ligt? Ze hebben niet echt cultuur overgedragen, maar meer geplunderd?
Die achtergrond heb ik juist toegevoegd om niet te veel in één keer te veranderen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Achtergrond kleur is kut, verandering is kut, oude is goed.
Zonde, ik vond je vikingen-verhaal interessant en leerzaam.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok jullie posten te hard... dan ga ik wel weer lezen
Nice.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze hebben toch een behoorlijke invloed gehad hoor. Al is het maar dat ze zich overal hebben gevestigd (Ook buiten Ierland/Engeland). Tevens kwam de economie/handel ook weer echt opgang mede door hen, omdat ze al het goud en ander materiaal van waarde uit de kloosters roofde en weer terug op de markt brachten.
Daarbij zijn er gewoon zat mooie verhalen te vertellen. Hoe alle Franse vorsten ze bijvoorbeeld betaalde om niet meer te plunderen, om vervolgens met dat geld zelfs richting Parijs te varen en de boel leeg te halen
(Om over de ontdekkingsreizen nog maar te zwijgen)
De gaten in de muur werden zo groot dat ik bier kon delen met de buurman...quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze snap ik niet?
Overigens is het niet zo moeilijk. Je koopt bij de Gamma zo'n brandalarm met zo'n speciale stikker voor op je plafond. Die sticker plak je onder op een schijfvormige magneet en die magneet druk je dan op je plafond. Je brandalarm heeft een metalen plaat waardoor hij aan de magneet blijft hangen. Zo hoef je niet te boren. Kost ook niks dat systeem.
Ben ik het helemaal mee eens.quote:
Kan 'm zo weer veranderen hoor. Hij was wat agressiever he?quote:
Ik vind het niet een prettige UI. Ik wil wel UI's hebben waar ik een prettig gevoel bij heb.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan 'm zo weer veranderen hoor. Hij was wat agressiever he?
Er is al een overdosis Volendam overal. Laat ze maar lekker in de Jupiler League blijven waar nietmand last van ze heeft.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoef die palingvissers niet terug in de Eredivisie.
wat was er anders, kwam zn favo kluppie opeens uit die zeikstad uit noord holland?quote:
Voegden in 2008/2009 ook vrij weinig toe.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is al een overdosis Volendam overal. Laat ze maar lekker in de Jupiler League blijven waar nietmand last van ze heeft.
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat Kapi geen negerlul als UI gaat nemen stinhoquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het niet een prettige UI. Ik wil wel UI's hebben waar ik een prettig gevoel bij heb.
Ik hoop nog steeds op Spartaquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voegden in 2008/2009 ook vrij weinig toe.
Waarschijnlijk niet, ze komt uit het lesbo topic.quote:
Is het dit weekend Amstel Gold Knut?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat Kapi geen negerlul als UI gaat nemen stinho
Liever Volendam dan Helmond Sport hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoef die palingvissers niet terug in de Eredivisie.
kut en in lesbo topic, i see what you did therequote:
Waar zeg ik dat ik liever helmond sport wil/quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever Volendam dan Helmond Sport hoor
Helmond Sport is cool, dat is gewoon FC Maaskantje...quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat voel je in je ondertoon.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik liever helmond sport wil/
Vind er geen reet aan. Heb meer met Volendamquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Helmond Sport is cool, dat is gewoon FC Maaskantje...
Inteeltdorp.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind er geen reet aan. Heb meer met Volendam
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Sparta moet kampioen worden, Volendam mag wegrotten als een vis.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik vrees nu al voor Jantje Smit bij ieder voetbalprogramma.
Ik haat ze niet, maar ik heb er gewoon niks mee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel een geinig cluppie.
Volendam is Brabant in het klein.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind er geen reet aan. Heb meer met Volendam
Ik heb er ook niets mee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik haat ze niet, maar ik heb er gewoon niks mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |