Nee, dan had ik het veel te druk gehad. Kan ik nu even niet aan, probeer dat over een half jaartje maar weer eensquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
Als ik minthy lekker volblaffen had neergezet had het oorlog geweest
Het viel me pas halverwege op dat het in Nederlandstalig gezongen wasquote:
Het moest Maxima voorstellenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Het viel me pas halverwege op dat het in Nederlandstalig gezongen was
Zegt wie?!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:52 schreef SilentChaos het volgende:
Het is zeker weer vrijdag
Wat een kansloos niveau
De kikkers in de vijver hier zijn ook al flink bezigquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:52 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een kansloos niveau
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:52 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een kansloos niveau
*kwak*quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De kikkers in de vijver hier zijn ook al flink bezig
Hush babyquote:
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geef nou maar toe, het is een bazen tt!
Duitsers en caps-lockquote:
Ja moet je maar niet bedenken dat elk zelfstandig voornaamwoord met een hoofdletter moet beginnen...quote:
Ik heb een vriend die ze maakt en er ook nog mee weg komtquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
Haar benen zijn net de Beatles: Al jaren niet meer bij elkaar
Jammer voor julliequote:
Als je er op klikt doet ie het wel jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jammer voor jullie
Was een hele mooie vrouw
Van mij mag de huidige MH nog een weekje aanblijvenquote:
Geen optie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van mij mag de huidige MH nog een weekje aanblijven
ofquote:
Ik denk Alunageorge of de nieuwe Babysitters Circus of Vampire Weekend, eventueel nog Krystl.quote:
Dat was al bekendquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:25 schreef FZN05 het volgende:
Jaaa, ik heb hele goede hoop nu ze Krystl bellen
Jep, maar ze zouden haar ook pas 17.15u ofzo konden bellen. Nu sluit het mooi op elkaar aanquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat was al bekendzeiden ze net al
Voorspelbare reactiequote:Op vrijdag 12 april 2013 16:29 schreef Pino112 het volgende:
Hoeveel aandeel zal Paul in deze MH hebben?
Nee, wel wat flauwquote:
Ik heb het niet over het 'niet mogen'.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:32 schreef FZN05 het volgende:
Zou ook raar zijn als Krystl nou nooit meer megahit zou mogen worden omdat ze met Paul is.
Meid toch.quote:
Dat dus. Dan zou een relatie met een DJ hebben meteen de ondergang van je carrière zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:32 schreef FZN05 het volgende:
Zou ook raar zijn als Krystl nou nooit meer megahit zou mogen worden omdat ze met Paul is.
quote:
Maar het nummer heet Circles en is vernoemd naar de bril van Paul Rabbering zelf!quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:39 schreef minthy het volgende:
Ik vind het gewoon een stom nummer, ongeacht wie van de dj's z'n pj erin prakt![]()
The Cure
Vicieuze cirkel hoor..quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar het nummer heet Circles en is vernoemd naar de bril van Paul Rabbering zelf!
Paul vind ik tof, maar de zangaspiraties van zijn vriendinnetje iets minder. Kan er niks aan doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar het nummer heet Circles en is vernoemd naar de bril van Paul Rabbering zelf!
Ik ga wel ergens anders zeiken!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:54 schreef Pino112 het volgende:
TT van vorig topic vond ik beter, hielp wel aardig volgens mij.
Jawel man, heerlijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dit is toch geen weekendopener![]()
![]()
![]()
Paul moet sowieso altijd halverwege het DJ-overleg de zaal verlaten, omdat 'ie een radioprogramma te maken heeft... dus zijn stem zal denk ik vaak vergeten worden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:34 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat ze Paul gewoon niet mee laten stemmen als Krystl een nieuw nummer heeft..
Eet smakelijk. Welke pizza eet je?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:04 schreef 3rdRock het volgende:
ben er ook weer. zo pizza in de oven donderen!
een ristorante bolognese of salami extra pittig. ik twijfel nog. heb nog een paar minuten om te kiezenquote:
quote:
quote:
Hoooooooooiquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:04 schreef 3rdRock het volgende:
ben er ook weer. zo pizza in de oven donderen!
strooooquote:
nja, of de week erna.......quote:
he, heb je weer je dingetje onder je naam aangepast???quote:
Ja, nu komt ie van Rolf af.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
he, heb je weer je dingetje onder je naam aangepast???
nee, dat niet. maar t viel me gewoon opquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, nu komt ie van Rolf af.
Heb je een beter alternatief?
Die "Pino is in the houseeeee" had ik vanaf het begin. 3.5 jaar dus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat niet. maar t viel me gewoon op
heb de mijne al lang, volgens mij een record voor mijn doen
nja, hoeveel ik er heb gehad weet ik niet, maar in mijn minder actieve periode (voor 2010) heb ik heel lang "steentje" gehad....quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die "Pino is in the houseeeee" had ik vanaf het begin. 3.5 jaar dus.
Wat vind je van deze?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, hoeveel ik er heb gehad weet ik niet, maar in mijn minder actieve periode (voor 2010) heb ik heel lang "steentje" gehad....
lekker koningsgezindquote:
Is een nieuwe ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, is dit iets nieuws van 30secs2mars? vind het nl niet bijster goed...
through the barricades! en volgens mij ook Gold...quote:
Ooooooowwh, dezequote:Op vrijdag 12 april 2013 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
through the barricades! en volgens mij ook Gold...
ja, dan ken je zel wel he! ik ben vaak ook slecht in bandnamenquote:
Jep, en zeker bij de oudere muziek.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dan ken je zel wel he! ik ben vaak ook slecht in bandnamen
hellyeah! die mag mijn microfoonhengel wel ff vasthouden!quote:
kostte me zo'n 10 smsjes en tweets. en toen werd ik op donderdag door Tjibbe gebeldquote:
damn, dat wilde ik net postenquote:
Leukquote:
klopt, e ndaarna nooit meer gedraaid. maar wel vbedankt door Krausequote:Op vrijdag 12 april 2013 20:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jouw plugplaat van Krause is ook al weer twee jaar geleden.. Damn, tijd vliegt.
Ohja, Sharid de zure sloot.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, e ndaarna nooit meer gedraaid. maar wel vbedankt door Krause
en mijn andere plugplaat dan..It never ends van Bring me the Horizon. door Sharid uitgeroepen tot "tijd om naar het toilet te gaan plaat"
jaja, rudy vond em wel gaafquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, Sharid de zure sloot.
Was gewoon een prima nummer
Boh dat was met Rudy![]()
http://www.3fmfan.nl/page(...)&opdracht=TRAPPED%20(spijkerman%20versie)quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:10 schreef Sirolf het volgende:
Dus in Dalet staat "Bruce Springsteen - Trapped (spijkerman Versie)"
heel af en toe is `t wel leuk maar inmiddels zooooooooooo afgezaagd...quote:
yup! en voorloper Spijkertijd. en opvolger Koppensnellers bij RTL, maar dat heb ik nooit gezienquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:31 schreef MarijeH het volgende:
Jack heeft toch ook het programma kopspijkers gemaakt op tv?
Dacht ik al. Daar kende ik hem van.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup! en voorloper Spijkertijd. en opvolger Koppensnellers bij RTL, maar dat heb ik nooit gezien
Koefnoen is er ook nog uit ontstaan. Schumacher en Paul Groot deden eerst typetjes bij Kopspijkers
Dat was echt goud! de klaagdoosquote:
Ik kan nog De Zwart op Volle Kracht herinneren (top 40 op 538). Tevens 1224AM Q The Beat, MiddenInDeNachtRick op 538 en Mark in the Dark op Yorin.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
heerlijke radio vandaag...
mijn eerste radio was btw in 1993....op zaterdag met Evers in het wild en de Top40 volgens mij. en op zondag de Top50. pas later ben ik ook doordeweeks gaan luisteren. Stenders en Magic Friends!
Magic Friends!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
mijn eerste radio was btw in 1993....op zaterdag met Evers in het wild en de Top40 volgens mij. en op zondag de Top50. pas later ben ik ook doordeweeks gaan luisteren. Stenders en Magic Friends!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
Spijkerman vraagt zich af wat ze in vredesnaam aan het doen zijn![]()
Curry & Van Inkel, Avondspits, Soulshow, Peel bijde VPROquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
avondspits ken ik ook nog wel. de rest alleen van naamquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Curry & Van Inkel, Avondspits, Soulshow, Peel bijde VPRO
Denk het ook jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij kan jonbakkerfm ook wel uit...
En dan moeten we `t tegenwoordig doen met de Coen en Sander showquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Curry & Van Inkel, Avondspits, Soulshow, Peel bijde VPRO
quote:
Peelquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
avondspits ken ik ook nog wel. de rest alleen van naambehalve peel dan..
ah ja, de naam zegt me nu wel iets, maar daar houdt het ook wel mee opquote:
Bij Pinkpop is 1 van de podia naar hem vernoemd, volgens mij heeft hij dat festival ook wel eens gepresenteerd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja, de naam zegt me nu wel iets, maar daar houdt het ook wel mee op
ze hadden het moeten ondertit.....ow, wacht.....quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij Pinkpop is 1 van de podia naar hem vernoemd, volgens mij heeft hij dat festival ook wel eens gepresenteerd.
Maar ik vond dat zo raar destijds, een Engelstalig programma op de Nederlandse radiomaar de muziek die hij draaide vond ik wel interessant
toen ik een beetje Engels begreep was het programma alweer gestopt.
Faalquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja.
Dacht dat het op Ned 1 was toen ik zonet keek hoelaat het was
Nee, daar is Pauw en Witteman. t was vroeger nog wel eens op 3.quote:
Ja ik kijk normaal nooit op vrijdag. Nu heb ik alleen maar de 0-2 gezien.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, daar is Pauw en Witteman. t was vroeger nog wel eens op 3.
ik zag alleen nog wat ouwe meuk van psv-ajaxquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik kijk normaal nooit op vrijdag. Nu heb ik alleen maar de 0-2 gezien.
Maar damn, wat een slecht veld.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zag alleen nog wat ouwe meuk van psv-ajax
PSVquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zag alleen nog wat ouwe meuk van psv-ajax
AJAXquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |