Nee, dan had ik het veel te druk gehad. Kan ik nu even niet aan, probeer dat over een half jaartje maar weer eensquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
Als ik minthy lekker volblaffen had neergezet had het oorlog geweest
Het viel me pas halverwege op dat het in Nederlandstalig gezongen wasquote:
Het moest Maxima voorstellenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Het viel me pas halverwege op dat het in Nederlandstalig gezongen was
Zegt wie?!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:52 schreef SilentChaos het volgende:
Het is zeker weer vrijdag
Wat een kansloos niveau
De kikkers in de vijver hier zijn ook al flink bezigquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:52 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een kansloos niveau
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:52 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een kansloos niveau
*kwak*quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De kikkers in de vijver hier zijn ook al flink bezig
Hush babyquote:
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geef nou maar toe, het is een bazen tt!
Duitsers en caps-lockquote:
Ja moet je maar niet bedenken dat elk zelfstandig voornaamwoord met een hoofdletter moet beginnen...quote:
Ik heb een vriend die ze maakt en er ook nog mee weg komtquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
Haar benen zijn net de Beatles: Al jaren niet meer bij elkaar
Jammer voor julliequote:
Als je er op klikt doet ie het wel jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jammer voor jullie
Was een hele mooie vrouw
Van mij mag de huidige MH nog een weekje aanblijvenquote:
Geen optie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van mij mag de huidige MH nog een weekje aanblijven
ofquote:
Ik denk Alunageorge of de nieuwe Babysitters Circus of Vampire Weekend, eventueel nog Krystl.quote:
Dat was al bekendquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:25 schreef FZN05 het volgende:
Jaaa, ik heb hele goede hoop nu ze Krystl bellen
Jep, maar ze zouden haar ook pas 17.15u ofzo konden bellen. Nu sluit het mooi op elkaar aanquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat was al bekendzeiden ze net al
Voorspelbare reactiequote:Op vrijdag 12 april 2013 16:29 schreef Pino112 het volgende:
Hoeveel aandeel zal Paul in deze MH hebben?
Nee, wel wat flauwquote:
Ik heb het niet over het 'niet mogen'.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:32 schreef FZN05 het volgende:
Zou ook raar zijn als Krystl nou nooit meer megahit zou mogen worden omdat ze met Paul is.
Meid toch.quote:
Dat dus. Dan zou een relatie met een DJ hebben meteen de ondergang van je carrière zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:32 schreef FZN05 het volgende:
Zou ook raar zijn als Krystl nou nooit meer megahit zou mogen worden omdat ze met Paul is.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |