Dat is zo erg nog niet maar ze stemmen massaal D'66 volgens Wakker Nederlandquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat rechters stiekem vieze gore sadisten zijn die niets onder hun lange zwarte toga aan doen om zo hun erectie alle vrijheid te geven als ze de slachtoffers nog meer kunnen zien lijden.
Godverdomme, viezerikken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:35 schreef Gelser het volgende:
Dat is zo erg nog niet maar ze stemmen massaal D'66 volgens Wakker Nederland
Ja en nee.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:36 schreef ForzaMilan het volgende:
De rechtbank heeft bewezen geacht dat de verdachte zich zodanig heeft gedragen dat hij zijn voertuig niet voortdurend onder controle heeft gehouden.
Hierdoor dus drie mensen doodgereden waaronder een tweejarig kind. En dan maar 120 uur werkstraf krijgen?
Wat een kankerland.
Daar ligt dus het probleem. De Officier van Justitie heeft de tenlastelegging op een zodanige manier opgesteld, dat om schuld aan te kunnen nemen op basis van art. 6 Wegenverkeerswet (een culpoos delict waarbij het gevolg van de gedraging van groot belang is; dit is dus geen overtreding maar een misdrijf) bewezen moest worden geacht dat verdachte uit de bocht slingerde en die mensen doodreed omdat hij te snel reed. Dit kon niet bewezen worden geacht op basis van de geleverde bewijsmiddelen en getuigenverklaringen.quote:Hierdoor dus drie mensen doodgereden waaronder een tweejarig kind
Linkse mensen die er verstand van hebben. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:32 schreef wuuht het volgende:
Ik heb zoooooo'n verschrikkelijke hekel aan die mensen die om hogere straffen schreeuwen. De straffen zijn bepaalt door mensen die er verstand van hebben godverdomme.
De criminaliteit daalt al heel lang in Nederland dat is toch eigenlijk waar het om gaat en dat komt door hoe het nu geregeld is.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:19 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Linkse mensen die er verstand van hebben. Dat dan weer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:34 schreef wuuht het volgende:
[..]
De criminaliteit daalt al heel lang in Nederland dat is toch eigenlijk waar het om gaat en dat komt door hoe het nu geregeld is.facts not real. only feels = realSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Dat ligt er maar net aan of je een verlichte of een romantische ziel hebt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
facts not real. only feels = real
Dat laatste is niet helemaal waar. Als je de teugels laat vieren, is de kans dat de criminaliteit weer toeneemt weer groter. Je zal dus altijd veel moeten blijven investeren in preventieve maatregelen, plus de resources voor detainability van de reeds gepakte 90% moeten verschaffen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij krijgt de te dom om te poepenprijs, omdat je het verschil tussen een voorbeeld en de essentie van een voorbeeld niet snapt.
Verder heb je, hoe hoger de pakkans wordt, steeds minder ressources nodig, omdat de criminaliteit daalt
Hoe kom jij daar bij?quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:34 schreef wuuht het volgende:
[..]
De criminaliteit daalt al heel lang in Nederland...
Ik heb er geen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan of je een verlichte of een romantische ziel hebt.
Veel plezier met dat verrotte dingquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat je geen hart hebt wist ik al. Die heb ik namelijk van je gestolen.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Veel plezier met dat verrotte ding
Precies. Wie doet er tegenwoordig nog aangifte? Het is niet alsof er iets mee wordt gedaan, dus je kan je de tijd en moeite net zo goed besparen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hoe kom jij daar bij?![]()
Het feit dat er minder aangifte wordt gedaan en/of er minder wordt vervolgd geeft niet aan dat er minder criminaliteit is.
bron?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:14 schreef very het volgende:
[..]
Precies. Wie doet er tegenwoordig nog aangifte? Het is niet alsof er iets mee wordt gedaan, dus je kan je de tijd en moeite net zo goed besparen.
Mooie uitleg.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ja, de rechtbank heeft bewezen geacht dat verdachte zich zodanig heeft gedragen dat hij zijn voertuig niet voortdurend onder controle heeft gehouden. De basis hiervoor ligt in art. 5 Wegenverkeerswet, één van de relevante artikelen in dit vonnis.
Dit artikel betreft een overtreding. Het is geen bepaling waarvoor schuld (en al helemaal niet opzet) relevant is. Ook gevolgen zijn niet relevant. Daarom maakt het voor de bewezenverklaring van het gedrag dat door dit artikel wordt beschreven niet uit dat er drie mensen zijn te komen overleden.
[..]
Daar ligt dus het probleem. De Officier van Justitie heeft de tenlastelegging op een zodanige manier opgesteld, dat om schuld aan te kunnen nemen op basis van art. 6 Wegenverkeerswet (een culpoos delict waarbij het gevolg van de gedraging van groot belang is; dit is dus geen overtreding maar een misdrijf) bewezen moest worden geacht dat verdachte uit de bocht slingerde en die mensen doodreed omdat hij te snel reed. Dit kon niet bewezen worden geacht op basis van de geleverde bewijsmiddelen en getuigenverklaringen.
De straf is laag omdat alleen het begaan van een overtreding dus bewezen is geacht, en omdat de rest rechtstechnisch stukloopt. Niet omdat mensenlevens er volgens het Nederlandse strafrecht niet toe doen.
Dit ''kankerland'' heeft een rechtssysteem waar je trots op mag zijn. Jammer dat velen dit niet inzien.
Ik weet niet in hoeverre de aangiftebereidheid is gedaald - ik heb geluiden opgevangen dat die is gedaald en dat de politie soms zelfs weigert om aangifte op te nemen - maar in ieder geval weten wij niet of dat er nu meer of minder criminaliteit is dan X jaar geleden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:14 schreef very het volgende:
[..]
Precies. Wie doet er tegenwoordig nog aangifte? Het is niet alsof er iets mee wordt gedaan, dus je kan je de tijd en moeite net zo goed besparen.
Zolang Wilders nog aangifte kan doen van racistische uitlatingen van Samsom en die andere kerel, geloof ik niet zo best dat de politie weigert aangiftes op te nemen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik weet niet in hoeverre de aangiftebereidheid is gedaald - ik heb geluiden opgevangen dat die is gedaald en dat de politie soms zelfs weigert om aangifte op te nemen - maar in ieder geval weten wij niet of dat er nu meer of minder criminaliteit is dan X jaar geleden.
Een undercoververslaggever van GeenStijl heeft het op tape staan dat de aangifte werd geweigerd. Niet geknipt!quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zolang Wilders nog aangifte kan doen van racistische uitlatingen van Samsom en die andere kerel, geloof ik niet zo best dat de politie weigert aangiftes op te nemen.
En GS is natuurlijk al jaren lang een betrouwbaar instituut voor het aantonen van systematische problemen in de maatschappij.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Een undercoververslaggever van GeenStijl heeft het op tape staan dat de aangifte werd geweigerd.
GS is nog nooit op een leugen betrapt en ja, GeenStijl heeft aardig wat heilige huisjes omver getrapt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het met alles eens ben.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En GS is natuurlijk al jaren lang een betrouwbaar instituut voor het aantonen van systematische problemen in de maatschappij.
Link naar die audio-opname?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
GS is nog nooit op een leugen betrapt en ja, GeenStijl heeft aardig wat heilige huisjes omver getrapt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het met alles eens ben.
Dat is echter het punt niet. Het punt is dat je zelf kan vaststellen dat er niet is geknipt in de audio-opname. Jij kan dus zelf vaststellen dat dit politiekorps weigerde om aangifte te doen.
Hoef ik het tenminste niet te zeggen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij krijgt de te dom om te poepenprijs, omdat je het verschil tussen een voorbeeld en de essentie van een voorbeeld niet snapt.
Verder heb je, hoe hoger de pakkans wordt, steeds minder ressources nodig, omdat de criminaliteit daalt
Vorig jaar is mijn gestolen fiets toch weer teruggebracht door de politie, nadat een oplettende burger aangaf een gestolen fiets in de bosjes te hebben zien liggen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:14 schreef very het volgende:
[..]
Is dit een reactie op mijn post of is het gewoon meer van hetzelfde van je eerdere post?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
GS is nog nooit op een leugen betrapt en ja, GeenStijl heeft aardig wat heilige huisjes omver getrapt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het met alles eens ben.
Dat is echter het punt niet. Het punt is dat je zelf kan vaststellen dat er niet is geknipt in de audio-opname. Jij kan dus zelf vaststellen dat dit politiekorps weigerde om aangifte te doen.
Denk je dat hij nog de bron gaat plaatsen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is dit een reactie op mijn post of is het gewoon meer van hetzelfde van je eerdere post?
Hoop doet leven.quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denk je dat hij nog de bron gaat plaatsen?
Het archief van GeenStijl. Zo moeilijk is het niet om dat te zoeken of moet ik echt de zoekwoorden voorkauwen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Link naar die audio-opname?
Ben jij zo dom of doe jij slechts alsof jij zo dom bent?quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is dit een reactie op mijn post
Mijn punt is dat GS, PowNews, Alberato Stegeman en vul maar aan, goed zijn in het aantonen van dat zij op dat moment x bevinden en dat dit nog altijd iets heel anders is dan systematische problematiek aan het licht brengen. Het jammere hierin vind ik dat o.a. jij hun bevindingen aanziet als geldend voor de hele riedel. Zij tonen aan dat een aangifte geweigerd wordt, jij verkondigd dat heel veel aangiftes geweigerd worden, dat is wat briek, vind je niet?quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ben jij zo dom of doe jij slechts alsof jij zo dom bent?
Anders doe je even niet zo op je teentjes getrapt. Jij komt met een bewering, dan is het niet meer dan normaal dat iemand je om de bron in kwestie vraagt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het archief van GeenStijl. Zo moeilijk is het niet om dat te zoeken of moet ik echt de zoekwoorden voorkauwen?
[..]
Ben jij zo dom of doe jij slechts alsof jij zo dom bent?
Dat was het eerste dat ik tegenkwam toen ik googlede, maar ik dacht dat dat vast niet kon zijn waar op gedoeld werdquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:34 schreef voederbietel het volgende:
Gaat het nou echt om GS die aangifte tegen GS doet?Ben blij dat de politie daar geen dure manuren aan verspild heeft
.
What the fuckquote:Op zondag 23 november 2014 00:44 schreef very het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_doen_bij_polit.html
het is een donkergekleurde asielzoeker hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 15:03 schreef very het volgende:
We hebben er weer één hoor
http://www.powned.tv/nieu(...)bs_voor_doden_v.html
6 jaar ipv 28....tuuuuurlijk joh![]()
![]()
![]()
28 jaar was natuurlijk racismequote:Op donderdag 11 december 2014 15:48 schreef quajonger94 het volgende:
[..]
het is een donkergekleurde asielzoeker hoor
6 jaar + TBS. Reken dus maar op minstens 16 jaar dat hij vast zit.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:03 schreef very het volgende:
![]()
![]()
Als het aan Teeven ligt niet:quote:Op donderdag 11 december 2014 15:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
6 jaar + TBS. Reken dus maar op minstens 16 jaar dat hij vast zit.
Niet zo liegen. Het maakt jouw toch al zwak onderbouwde zaak bepaald niet sterker.
Omdat het veel geld kost.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:05 schreef very het volgende:
[..]
Als het aan Teeven ligt niet:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ek-moet-omlaag.dhtml
Het is echt verbijsterend. Twee mensen ombrengen zou op z'n minst, maar dan ook wel echt op z'n minst een jaartje of 15 cel moeten opleveren. Zes jaar - per saldo dus drie jaar per persoon - is gewoon een lachertje.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:03 schreef very het volgende:
![]()
![]()
Dat is 12 jaar korter dan de eerder opgelegde straf van 28 jaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
6 jaar + TBS. Reken dus maar op minstens 16 jaar dat hij vast zit.
Niet zo liegen. Het maakt jouw toch al zwak onderbouwde zaak bepaald niet sterker.
"Minstens"! Het kan ook zomaar 20-30 jaar TBS worden of zelfs levenslang.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is 12 jaar korter dan de eerder opgelegde straf van 28 jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |