Om even te reageren op je laatste post richting mij. Begeleiding staat niet altijd gelijk aan tbs.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:35 schreef very het volgende:
Laatste pagina van vorig topic:
KLB / te lage straffen in NL
Dat is waar. Maar we weten allemaal dat de jeugdzorg in NL ook niet bepaald iets is om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:36 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Om even te reageren op je laatste post richting mij. Begeleiding staat niet altijd gelijk aan tbs.
Jij krijgt de te dom om te poepenprijs, omdat je het verschil tussen een voorbeeld en de essentie van een voorbeeld niet snapt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:33 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Jij krijgt van mij de captain obvious prijs. Noem een land ter wereld waar de pakkans op woninginbraak 90 procent is. Ik en met mij iedereen die hier gereageerd heeft, begrijpt ook wel dat als 9 van de 10 criminelen gepakt worden, het feestje snel voorbij is. Maar aangezien dit niet haalbaar is, gaat dit gewoonweg niet op. We hebben het materiaal en de mankracht gewoon niet, om op ieder vlak alle zaken op te lossen.
Dat is wraking, genoegdoening in het lijden van de dader.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:30 schreef very het volgende:
[..]
Sterke post, maar dat ik vooral wraak wil voor de dader is onwaar, ik wil gerechtigheid voor de nabestaanden. Kortom: ik wil niet dat mensen steeds vaker de drang krijgen om voor eigen rechter te spelen, en dat is wel de tendens die niet alleen bij mij heerst.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef Cactus1 het volgende:
Ik had dit onderwerp al een hele week ofzo niet zien langskomen. Gelukkig staat hij nu weer in de lijst
Jammer dat je niet inhoudelijk reageren kunt. Ik snap heel erg goed wat jij bedoelt, maar gebruik jouw eigen getallen om jouw duidelijk te maken dat wij in nederland niet in staat zijn om zulke hoge pakkansen te verwerkelijken. Daarintegen zouden we zonder al teveel moeite wel de strafmaat kunnen verhogen. Vandaar dat wij ook daarover een discussie voeren, pietverdriet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij krijgt de te dom om te poepenprijs, omdat je het verschil tussen een voorbeeld en de essentie van een voorbeeld niet snapt.
Gevraagd, en de OP staat op zichzelf. Heeft al een volledige discussie gerealiseerd, dus die laten we gewoon zo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:43 schreef Cactus1 het volgende:
Ik begrijp nu dat dit een deel 2 is? Laat dat even aanpassen door een mod dan en maak de OP eens wat duidelijker. Zo snapt niemand het.
Het wint inderdaad niet de schoonheidsprijs, maar dat is weer een hele andere discussie. Het gaat er vooral om dat het kind naar een beter milieu verplaatst word. Waar het hopelijk wel leert zich menswaardig te gedragen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:38 schreef very het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar we weten allemaal dat de jeugdzorg in NL ook niet bepaald iets is om trots op te zijn.
Om die hogere pakkans in eerste instantie te realiseren heb je natuurlijk wel meer resources nodig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij krijgt de te dom om te poepenprijs, omdat je het verschil tussen een voorbeeld en de essentie van een voorbeeld niet snapt.
Verder heb je, hoe hoger de pakkans wordt, steeds minder ressources nodig, omdat de criminaliteit daalt
Of resources beter inzetten en aansturen zodat ze efficiënter worden gebruikt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:06 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Om die hogere pakkans in eerste instantie te realiseren heb je natuurlijk wel meer resources nodig.
Dat is geen argument.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:32 schreef wuuht het volgende:
Ik heb zoooooo'n verschrikkelijke hekel aan die mensen die om hogere straffen schreeuwen. De straffen zijn bepaalt door mensen die er verstand van hebben godverdomme.
Nee want iemand vermoorden is slechtquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:36 schreef Woestijnvos het volgende:
Ze moeten de doodstraf hier terug invoeren.
Suggesties?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of resources beter inzetten en aansturen zodat ze efficiënter worden gebruikt.
Minder focussen op het binnenharken van geld en meer focussen op het oplossen van misdrijven zou een leuk begin zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |