Daar gaan je gainsquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:44 schreef stinkie het volgende:
Zo, pannenkoek met spek als post workout meal
En heel misschien straks wild oen met een biertje
lang zijn zorgt by oly lifts niet persee voor gunstige leverage. Strong man zijn meestal wel wat langer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb je ook lange olympische lifters? zie bij dat EK alleen maar manlets.
Hoezo teveel slechte verhalen? Heb er paar keer besteld en het ging allemaal super.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef Volatility het volgende:
Waar goedkoopst schijven voor thuis? En niet fitness seller of hoe heet dat, want te veel slechte verhalen.
Ja. Het is ook erg prijzig. Ik heb Barbarian schijven, maarja, als het gietijzer is, is het prima.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:30 schreef Levolution het volgende:
Damn, wel mooi spul daar, maar wel prijzig als je fatsoenlijke gewichten wil behalen. Tweedehands lijkt me een betere optie dan.
Wel handig voor stapjes maken die hele lichte 50mm schijven van 0,5kg enzo.
Welke schijven vinden jullie het fijnst trouwens?
Waarom de voorkeur voor gietijzer?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja. Het is ook erg prijzig. Ik heb Barbarian schijven, maarja, als het gietijzer is, is het prima.
Omdat het niet kapot gaat, het slijt niet, het roest niet erg. Het heeft al die jaren z'n trouwe dienst bewezen. Kortom, goeie shit. Daarnaast voor de hardcore feeling en het geluid van het ijzer wat tegen elkaar aanslaat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom de voorkeur voor gietijzer?
Ohja, nu je het zegt, bij mijn gym valt het rubber er gewoon vanaf.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat het niet kapot gaat, het slijt niet, het roest niet erg. Het heeft al die jaren z'n trouwe dienst bewezen. Kortom, goeie shit. Daarnaast voor de hardcore feeling en het geluid van het ijzer wat tegen elkaar aanslaat.
Ja, rubber is ook goed, daar niet van.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ohja, nu je het zegt, bij mijn gym valt het rubber er gewoon vanaf.Geluid is wel minder gewenst in homegym maar je hebt gelijk dat het lekker is om te horen.
Die van Barbarian zien er wel bruut uit trouwens.
Ik doe deze.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:41 schreef cl00n het volgende:
Iemand ervaring met de kettlebell of girya?
Als het niet raar ruikt dan kan het prima. Check ook voor brokken en shit. Roer het gewoon goed door en als er niks op te merken valt, snel opdrinken. Een houdbaarheidsdatum is ook niet de uiterste datum. Je moet het meer zien als een veilige datum. Vaak kan het eten langer mee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:34 schreef Hiatus het volgende:
Was net bij iemand die al heel lang paar potten eiwit heeft staan en ze aan mij wil geven.
Alleen zijn ze nu twee maanden over datum.
Op dutchbodybuilding las ik al in oude topics dat die eiwitten jaren houdbaar zijn.
Denken jullie dat het kwaad kan het gewoon op te zuipen?
Ja. Wat wil je wetenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:41 schreef cl00n het volgende:
Iemand ervaring met de kettlebell of girya?
Nou ik ben begonnen met de IRON CORE DVD. Wat een topding is het, alleen heb ik erg veel last van mijn pols als ik, bv snatches maar de weet ik wat lift die is bijna niet te doen omdat die bol tegen mn pols hangt. Went dit of kan ik beter een of ander bandje om doen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:46 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ja. Wat wil je weten
check ook: http://www.kettlebellsport.nl/
damn, nice. Hoe lang over gedaan? Ben van 101 naar 87 terug, nog 5 te gaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:44 schreef Drinky het volgende:
Vandaag nog eens de voordelen van het hele bodybuilden kunnen gebruiken. Had een sollicitatiegesprek en de standaard vragen kwamen daarin naar voren. Op een gegeven moment moest ik een voorbeeld geven van hoe ik proactief en gedreven was, en dan is een zichtbare verandering van 110kg naar 75kg toch wel een goed voorbeeld.
#motivatedasfuark
Opzich niet. Ligt aan de baan die je wilt verkrijgen. Op peuter/basisscholen en bij de bouw zoeken ze graag goede fysiekenquote:Op zaterdag 13 april 2013 08:48 schreef Jahr00n het volgende:
Zou het raar zijn om een foto op je cv te zetten waar je aan het poseren bent?
ik zie dat je graag WORKOUT DVDs gebruiktquote:Op zaterdag 13 april 2013 08:04 schreef cl00n het volgende:
[..]
Nou ik ben begonnen met de IRON CORE DVD. Wat een topding is het, alleen heb ik erg veel last van mijn pols als ik, bv snatches maar de weet ik wat lift die is bijna niet te doen omdat die bol tegen mn pols hangt. Went dit of kan ik beter een of ander bandje om doen?
http://www.marktplaats.nl(...)%2C32&startDateFrom=quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef Volatility het volgende:
Waar goedkoopst schijven voor thuis? En niet fitness seller of hoe heet dat, want te veel slechte verhalen.
Logisch, toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb je ook lange olympische lifters? zie bij dat EK alleen maar manlets.
Niet als je voor gigolo solliciteerd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 08:48 schreef Jahr00n het volgende:
Zou het raar zijn om een foto op je cv te zetten waar je aan het poseren bent?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:03 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Opzich niet. Ligt aan de baan die je wilt verkrijgen. Op peuter/basisscholen en bij de bouw zoeken ze graag goede fysieken
Wat een mogool ben je tog ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Leg day today.... it's all about the ass baby!
Hopen dat mijn knie het houdt.
Oh. Dit is geen onzquote:
Probeer op het moment dat de kettlebell op ooghoogte is je vuist er door heen te drukken. Alsof je er door heen slaat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 08:04 schreef cl00n het volgende:
[..]
Nou ik ben begonnen met de IRON CORE DVD. Wat een topding is het, alleen heb ik erg veel last van mijn pols als ik, bv snatches maar de weet ik wat lift die is bijna niet te doen omdat die bol tegen mn pols hangt. Went dit of kan ik beter een of ander bandje om doen?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:18 schreef 1517 het volgende:
[..]
Probeer op het moment dat de kettlebell op ooghoogte is je vuist er door heen te drukken. Alsof je er door heen slaat.
Jesse van der Velde is zo droog dat hij geen polsen meer over heeft, dat is ook een optie natuurlijk. Succes.quote:Op zaterdag 13 april 2013 08:04 schreef cl00n het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een zielige vertoning, niet alleen in dit topic maar in elk ander topic waar jij actief in bent. Jou opmerkingen en posts zijn nog inhoudslozer dan een 2 year old met het syndroom van down. Ik begrijp überhaupt niet hoe jij in de spiegel kan kijken en jezelf voor de gek kan houden dat je één of andere "bazenstatus" hier vergaard hebt. Then again, gezien je intelligentie niveau wat naar voren komt hier op Fok! kan ik je dat ook niet kwalijk nemen.quote:
Negeer hem gewoon...quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een zielige vertoning, niet alleen in dit topic maar in elk ander topic waar jij actief in bent. Jou opmerkingen en posts zijn nog inhoudslozer dan een 2 year old met het syndroom van down. Ik begrijp überhaupt niet hoe jij in de spiegel kan kijken en jezelf voor de gek kan houden dat je één of andere "bazenstatus" hier vergaard hebt. Then again, gezien je intelligentie niveau wat naar voren komt hier op Fok! kan ik je dat ook niet kwalijk nemen.
Dit is niet het onzin topic, het ga je goed Weissman.![]()
Lief dagboek:
Stats van vandaag:
Squat: 115 kilo
Legpress: 240 kilo
Leg extensions: 80 kilo
Bw: 72 kilo.
/lief dagboek
Hij moet gewoon oprotten, dit topic, is één van de meest serieuze topics naast het chinese webtopic die ik ben tegengekomen waar de kwaliteitsposts gewoon hoog zijn en waar de kwaliteit gewaarborgd wordt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |