abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125232344
14 keer per dag provoceren, ik was door het lint gegaan, serieus. En nee, dat zie ik niet als fatsoenlijk of goed gedrag, maar ik zou gewoon even tijdelijk gek worden denk ik.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:42:12 #102
111528 Viajero
Who dares wins
pi_125232596
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:40 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Jouw mening. Dat half FOK! een heksenjacht wil starten is volgens jou waarschijnlijk ook niet erg.
Heksenjacht is hier niet het juiste woord. Heksenjacht impliceerd dat de persoon onschuldig is. We hebben het hier over een veroordeelde kindermisbruiker die zijn slachtoffers provoceert.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zaterdag 13 april 2013 @ 16:04:57 #103
241662 Jian
Well, well, well
pi_125233175
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:00 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Stel, hij is onschuldig... Dan is het een prima actie van hem.
En top bewoners daar, ruiten ingooien en brand stichten terwijl de dader in de cel zit, nu hopen dat hij toen niet bij zijn moeder woonde
Stel dat het eigenlijk een held is, dat hij eigenlijk kinderen redt van pedoseksuelen en ander kinderlokkend tuig. Ja, dat is 't, ...... alleen hoe triest, hij is gewoon verkeerd begrepen toen hij een keer z'n piemol aan één van die kinderen liet zien. De arme ziel wilde natuurlijk alleen laten zien dat je hem altijd goed moet wassen. Eigenlijk zou hij een lintje moeten krijgen van de Koningin.
pi_125233230
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:50 schreef tong80 het volgende:

Voor Monique veranderde er veel sinds Jerre op vrije voeten is. 'Eerst bleef het rustig. Nu fietst hij veertien keer per dag langs. Zwaait. Maakt nare opmerkingen. Natuurlijk mag hij weer in ons dorp wonen. Ik wil hem die kans geven, maar hij moet mij wel met rust laten.'

Ik snap dat dat heel erg moeilijk is voor haar, maar er zijn meer mogelijkheden dan óf boos op de bank zitten óf hem van z'n fiets af slaan. Op hem afstappen en confronteren met z'n nare opmerkingen bijv. Laat zien dat je niet bang bent om de verbale confrontatie aan te gaan. Desnoods met een groep. Je mag hem niet slaan, maar je hoeft hem ook niet de macht te geven die hij nu van je krijgt.
  zaterdag 13 april 2013 @ 16:11:00 #105
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_125233334
Ik vraag me af wat er eerder was de smaad of het zwaaien.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zaterdag 13 april 2013 @ 16:27:34 #106
241662 Jian
Well, well, well
pi_125233785
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 april 2013 16:11 schreef MichaelScott het volgende:
Ik vraag me af wat er eerder was de smaad of het zwaaien.
het seksueel misbruik ......
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 april 2013 @ 17:13:18 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_125234984
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 16:07 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Ik snap dat dat heel erg moeilijk is voor haar, maar er zijn meer mogelijkheden dan óf boos op de bank zitten óf hem van z'n fiets af slaan. Op hem afstappen en confronteren met z'n nare opmerkingen bijv. Laat zien dat je niet bang bent om de verbale confrontatie aan te gaan. Desnoods met een groep. Je mag hem niet slaan, maar je hoeft hem ook niet de macht te geven die hij nu van je krijgt.
Idd. Op hem af stappen en zeggen :

'Wat deed je naar man.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:32:46 #108
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_135278354
Een flinke schop omhoog. De komende jaren fietst ie niet meer door West-Graftdijk:

quote:
Zedendelinquent Jerre W. uit West-Graftdijk opgepakt in Bulgarije

WEST-GRAFTDIJK - Jerre W. uit West-Graftdijk hangt in Bulgarije een gevangenisstraf van twintig jaar boven het hoofd. De eerder in Nederland veroordeelde zedendelinquent wordt verdacht van ontucht met twee Bulgaarse weeskinderen.

W. is zaterdagavond gearresteerd in een hotel in de plaats Stara Zagora, waar hij zich zou hebben opgehouden met twee minderjarige jongens. Zijn laptop is in beslag genomen. Het is nog niet bekend hoe de Bulgaarse politie de West-Graftdijker op het spoor is gekomen.

Volgens Jacques Smits van Interrescue, een bureau dat zich onder meer bezighoudt met het opsporen van ontvoerde kinderen, worden zedendelicten in Bulgarije zeer zwaar bestraft. ,,Als beide weeskinderen een bezwarende verklaring afleggen, is het gedaan met Jerre. Dan gaat hij voor twintig jaar de bak in.''

In 2011 werd Jerre W. veroordeeld voor het plegen van ontucht bij drie kinderen in zijn woonplaats West-Graftdijk. Na het uitzitten van zijn straf keerde hij eind 2012 terug in het dorp, hetgeen tot veel onrust leidde.
http://www.noordhollandsd(...)pgepakt-in-Bulgarije
pi_135278573
quote:
11s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:32 schreef freako het volgende:
Een flinke schop omhoog. De komende jaren fietst ie niet meer door West-Graftdijk:

[..]

Nou kan ie zwaaien tegen zijn celgenoten Boris en Igor, nadat ze hem anaal hebben uitgewoond.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_135279074
quote:

[..]

Ik hoop niet dat Nederlanders nu een slechte naam krijgen in Oost-Europa dankzij een paar criminelen. Zouden we in Nederland ook niet doen bij Bulgaren.
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:53:04 #111
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135279260
quote:

[..]

die kinderen willen geld zien natuurlijk :D
  Trouwste user 2022 donderdag 9 januari 2014 @ 16:54:29 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_135279315
Is ie eerder op het spoor gekomen dan de NS.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_135279673
Crosspost uit een dubbele topic van mij:
----------------------------------------------------------------

Alweer een recidivist die is opgepakt. De vorige keer kreeg hij maar 2,5 jaar cel (waarvan één voorwaardelijk!). Ik hoop, en verwacht, dat de Bulgaren beter weten om te gaan met zulke untermenschen*. Verschillende nieuwssites melden namelijk dat hem 20 jaar boven het hoofd hangt. Toch een stuk beter dan de 2 jaar in Nederland! Hulde.

Jammer dat het AD bericht over een "pedofiel". Hij is al eerder veroordeeld, de correcte benaming hiervoor is pedoseksueel en niets anders. Goed om te zien dat het Noordhollands Dagblad het beestje wel bij zijn naampje noemt.

En voordat mensen gaan vallen over het feit dat het nog niet bewezen is of hij wéér in de fout is gegaan of niet, het onderzoek is namelijk nog gaande, beantwoordt u mij dit:

Wat moet een volwassen vent van 46 (let wel: een veroordeelde pedoseksueel) met 2 weeskinderen op een hotelkamer in het buitenland?

Denk dat we allemaal wel weten welke conclusie hieruit gaat komen.

(En really? Alsof meerdere kinderen misbruiken niet erg genoeg is :r )

*Ja, wat mij betreft ben je een untermensch als je een kind misbruikt, laat staan meerdere kinderen, laat staan nadat je al een keer bent veroordeeld. Wat zijn er toch eigenlijk veel verschrikkelijke figuren waarmee wij de aarde en haar zuurstof delen.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:53 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

die kinderen willen geld zien natuurlijk :D
Heb jij ooit een pedoseksueel wél veroordeeld? Iedere keer dat ik jouw naam in een misbruiktopic zie, ben je grapjes aan het maken :{

Als het überhaupt grappen zijn, that is. Tegenwoordig weet je het namelijk nooit met mensen :r
pi_135279737
Hopelijk komt ie met meerdere mannen in een cel in Bulgarije. Als de bewaker dan ff een seintje geeft wat voor persoon die gozer is, is het zo met hem gedaan :Y
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:12:01 #115
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135280008
quote:
13s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:03 schreef Drxx het volgende:
Crosspost uit een dubbele topic van mij:
----------------------------------------------------------------

Alweer een recidivist die is opgepakt. De vorige keer kreeg hij maar 2,5 jaar cel (waarvan één voorwaardelijk!). Ik hoop, en verwacht, dat de Bulgaren beter weten om te gaan met zulke untermenschen*. Verschillende nieuwssites melden namelijk dat hem 20 jaar boven het hoofd hangt. Toch een stuk beter dan de 2 jaar in Nederland! Hulde.

Jammer dat het AD bericht over een "pedofiel". Hij is al eerder veroordeeld, de correcte benaming hiervoor is pedoseksueel en niets anders. Goed om te zien dat het Noordhollands Dagblad het beestje wel bij zijn naampje noemt.

En voordat mensen gaan vallen over het feit dat het nog niet bewezen is of hij wéér in de fout is gegaan of niet, het onderzoek is namelijk nog gaande, beantwoordt u mij dit:

Wat moet een volwassen vent van 46 (let wel: een veroordeelde pedoseksueel) met 2 weeskinderen op een hotelkamer in het buitenland?

Denk dat we allemaal wel weten welke conclusie hieruit gaat komen.

(En really? Alsof meerdere kinderen misbruiken niet erg genoeg is :r )

*Ja, wat mij betreft ben je een untermensch als je een kind misbruikt, laat staan meerdere kinderen, laat staan nadat je al een keer bent veroordeeld. Wat zijn er toch eigenlijk veel verschrikkelijke figuren waarmee wij de aarde en haar zuurstof delen.

[..]

Heb jij ooit een pedoseksueel wél veroordeeld? Iedere keer dat ik jouw naam in een misbruiktopic zie, ben je grapjes aan het maken :{

Als het überhaupt grappen zijn, that is. Tegenwoordig weet je het namelijk nooit met mensen :r
nee ik ben geen rechter

niets mis met pedofielen, onderbuikje
pi_135280039
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:12 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

nee ik ben geen rechter

niets mis met pedofielen, onderbuikje
- Het bericht gaat over pedoseksuelen.
- Mijn post gaat over pedoseksuelen.

Waarom haal jij pedofielen erbij?
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:14:24 #117
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135280097
quote:
13s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:03 schreef Drxx het volgende:
pedofiel

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:12 schreef Drxx het volgende:

[..]

- Het bericht gaat over pedoseksuelen.
- Mijn post gaat over pedoseksuelen.

Waarom haal jij pedofielen erbij?
pi_135280174
Dat zwaaien lijkt mij duidelijk provoceren.
pi_135280210
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:14 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

[..]

De enige keer dat ik het woord "pedofiel" heb gebruikt, is toen ik zei dat het een verkeerde term is dat het AD heeft gehanteerd in hun bericht over een pedoseksueel.

Probeer je nu serieus grappig te doen in een topic over kindermisbruik? Heb je dan geen enkel grijntje fatsoen? :r
pi_135280213
Mooi. Opgeruimd staat netjes.
pi_135280226
Waarom krijg je in Nederland dan maar 1 jaar cel ?
pi_135280375
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:32 schreef erodome het volgende:
14 keer per dag provoceren, ik was door het lint gegaan, serieus. En nee, dat zie ik niet als fatsoenlijk of goed gedrag, maar ik zou gewoon even tijdelijk gek worden denk ik.
Daar doet hij het om hé.
pi_135280482
quote:

[..]

Haha, karma is a bitch !

*O* , mogen hij veel anale problemen krijgen.
pi_135280542
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk komt ie met meerdere mannen in een cel in Bulgarije. Als de bewaker dan ff een seintje geeft wat voor persoon die gozer is, is het zo met hem gedaan :Y
Dat hoor je vaak, maar volgens mij is dat toch wel een fabeltje hoor.

Natuurlijk, er worden wel eens pedoseksuelen aangepakt in gevangenissen. Maar het is ook niet alsof dat heel vaak gebeurd ofzo.
pi_135280767
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat hoor je vaak, maar volgens mij is dat toch wel een fabeltje hoor.

Natuurlijk, er worden wel eens pedoseksuelen aangepakt in gevangenissen. Maar het is ook niet alsof dat heel vaak gebeurd ofzo.
Meestal worden die zaken geregistreerd als "zelfmoord". En dan is het al snel case closed
pi_135280782
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Meestal worden die zaken geregistreerd als "zelfmoord". En dan is het al snel case closed
Heb je hiervan misschien een bron?
pi_135280799
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik ben het met theunderdog eens, ik vraag me af in hoeverre dit waar is en geen fabeltje. Ik zou het hem toewensen, maar heb je misschien voorbeelden of onderzoeken o.i.d.?
pi_135280884
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Heb je hiervan misschien een bron?
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:32 schreef Drxx het volgende:

[..]

Ik ben het met theunderdog eens, ik vraag me af in hoeverre dit waar is en geen fabeltje. Ik zou het hem toewensen, maar heb je misschien voorbeelden of onderzoeken o.i.d.?
Natuurlijk is daar geen onderzoek naar :') Dat is allemaal indirect bewijs etc. Doe je niks mee. Zoals ik al zei, als zulke mensen dood gaan doet men het af als zelfmoord, niemand doet daar onderzoek naar omdat het allemaal hush hush is.

Het is niet alsof een gevangene of bewaker gaat zeggen ja we hebben verteld dat het een pedo was.
pi_135280946
Sowieso moet je achterdochtig zijn als je over zelfmoord leest in de gevangenis.
pi_135280952
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

[..]

Natuurlijk is daar geen onderzoek naar :') Dat is allemaal indirect bewijs etc. Doe je niks mee. Zoals ik al zei, als zulke mensen dood gaan doet men het af als zelfmoord, niemand doet daar onderzoek naar omdat het allemaal hush hush is.

Het is niet alsof een gevangene of bewaker gaat zeggen ja we hebben verteld dat het een pedo was.
Hoe weet jij nu dat zulke verhalen als zelfmoord af worden gedaan als er geen onderzoek naar is ?
pi_135280958
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sowieso moet je achterdochtig zijn als je over zelfmoord leest in de gevangenis.
Dat geloof ik ook wel inderdaad.
pi_135281003
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hoe weet jij nu dat zulke verhalen als zelfmoord af worden gedaan als er geen onderzoek naar is ?
Omdat je nooit hoort "gevangene vermoord door medegevangene"
Je hoort altijd "zelfmoord gevangene"

Ja doei, in zo'n cel met 5 man pleeg je geen zelfmoord :')
pi_135281060
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

[..]

Heb je een punt.

Maar als ik soms zie hoe weinig mensen het überhaupt boeit, dan snap ik niet waarom het gevangenen wel zou boeien. De helft die vast zit hebben zelf vast ook ooit iemand verkracht :') En dat ze zelf kinderen hebben: het is niet hun kind dat misbruikt of verkracht is. Zou het ze echt wat boeien?

Het gebeurt ongetwijfeld, in landen als Turkije meer dan in Nederland, maar ik verwacht geen schokkend (mooie) aantallen eerlijk gezegd.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dan nog zou ik eerder denken aan gangs, drugs etc als de onderliggende reden.
pi_135281147
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef Drxx het volgende:
Heb je een punt.

Maar als ik soms zie hoe weinig mensen het überhaupt boeit, dan snap ik niet waarom het gevangenen wel zou boeien. De helft die vast zit hebben zelf vast ook ooit iemand verkracht :') En dat ze zelf kinderen hebben: het is niet hun kind dat misbruikt of verkracht is. Zou het ze echt wat boeien?

Het gebeurt ongetwijfeld, in landen als Turkije meer dan in Nederland, maar ik verwacht geen schokkend (mooie) aantallen eerlijk gezegd.

Het is erg not-done om als pedo of kindermoordenaar een gevangenis binnen te stappen. In een aantal landen worden die mensen dan ook nog wel eens apart opgesloten.
pi_135281173
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef Drxx het volgende:
De helft die vast zit hebben zelf vast ook ooit iemand verkracht :')
:')
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:41:15 #136
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135281177
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

ok jij hebt te veel tv gekeken :')
pi_135281209
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom niet eigenlijk.
pi_135281216
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:41 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

ok jij hebt te veel tv gekeken :')
Want elk land heeft een gevangene systeem zoals Nederland? Not
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:42:35 #139
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135281241
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Want elk land heeft een gevangene systeem zoals Nederland? Not
dus is het waar?

logica :') !
pi_135281284
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:42 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

dus is het waar?

logica :') !
oké man, wat jij wilt :W
Pas jij nou maar op dat jou niet hetzelfde overkomt :')
pi_135281289
In Nederland krijg je ook steeds meer 2 persoonscellen.
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:44:12 #142
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135281306
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

oké man, wat jij wilt :W
Pas jij nou maar op dat jou niet hetzelfde overkomt :')
ik ben geen acteur in een hollywoodfilm, no worries
pi_135281358
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:43 schreef arjan1112 het volgende:
In Nederland krijg je ook steeds meer 2 persoonscellen.
Doe maar 10 op een cel. Niks mis mee
pi_135281386
Wel weer erg zuur nu voor Monique.

Zover ik van Monique (volg haar op twitter) heb begrepen woont ze alweer een aantal maanden in Amsterdam (Noord) omdat gemeente niets wilde/kon doen tegen het getreiter van Jerre.

Nu zit ie vast in Bulgarije en had zij (als ze in de toekomst kon kijken) nooit hoeven verhuizen. Gezien de huizenmarkt zal ze er financieel ook niet beter op geworden zijn. En bedankt gemeente WestGrafdijk (of waar het ook onder valt).

Overigens heeft zij ook gewoon een goede en objectieve blik over pedofielen/pedo's, dat ondanks wat haar gebeurt en haar familie overkomen is, vind ik echt _O_ ^O^.
pi_135281511
edit: FML, lees dan de OP idioot.
pi_135281560
Ja helaas wel.

Zal even de docu opzoeken waar ik haar en haar verhaal ook heb van leren kennen.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1322742

Dan ga je toch echt wel even anders over dit onderwerp denken... denken dat elke pedofiel een goorlap is, is echt van de 20e eeuw.
pi_135281611
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:44 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

ik ben geen acteur in een hollywoodfilm, no worries
Moorden gebeuren wel degelijk in gevangenissen he.
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:54:34 #148
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135281673
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Moorden gebeuren wel degelijk in gevangenissen he.
en alleen bij pedos :Y
pi_135281694
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:54 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

en alleen bij pedos :Y
Welnee, maar het is wel algemeen bekend dat veel gevangenen daar een hekel aan hebben.
pi_135281710
Hoeveel mensen zijn er in Nederlandse gevangenissen vermoord dan?

Dit jaar ?

0 ?
pi_135281726
Jullie kijken teveel naar OZ
pi_135281795
Knap dat de moeder zich nog kan inhouden tegen zo'n halfmens. Maar ja, pak er maar eens zo één aan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 11:41 schreef BabeWatcher het volgende:
Bij mij in de straat woont een cultuurverrijker die de Albert Heijn heeft overvallen en de caissière met een mes in haar gezicht geprikt heeft. Die caissière woont ook bij mij in de straat en komt de overvaller regelmatig tegen, waarbij die kansenjongen een keeldoorsnijdend gebaar maakt, maar dit is slechts een incident.
Ja, maar die heeft een moeilijke jeugd gehad, hé? Veel mishandeld natuurlijk. Moet je begrip voor hebben.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_135281801
dat niemand die vent in elkaar beukt snap ik niet

als ik wist dat er een pedo in mijn buurt woonde zou ik zelf actie ondernemen
pi_135281803
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:55 schreef arjan1112 het volgende:
Hoeveel mensen zijn er in Nederlandse gevangenissen vermoord dan?

Dit jaar ?

0 ?
In Nederland zitten ze niet met 5 man op een cel met semi-corrupte bewakers
pi_135281887
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:51 schreef Meike26 het volgende:
Ja helaas wel.

Zal even de docu opzoeken waar ik haar en haar verhaal ook heb van leren kennen.

Dan ga je toch echt wel even anders over dit onderwerp denken... denken dat elke pedofiel een goorlap is, is echt van de 20e eeuw.
Geloof best dat niet elke pedofiel een goorlap is.Echter verandert het niets aan het beeld van pedoseksuelen, de uitschot van onze samenleving.

Zal het 's kijken, thanks ^O^
pi_135281951
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:00 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

ik sta op de loonlijst van de aivd :{w
Dat dit kan in Nederland.
pi_135282520
Geef deze man dan ook gratis kinderen, het is de schuld van de samenleving dat hij de fout in gaat.
Kindernivellering is de enige oplossing.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_135283927
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:00 schreef Drxx het volgende:

[..]

Geloof best dat niet elke pedofiel een goorlap is.Echter verandert het niets aan het beeld van pedoseksuelen, de uitschot van onze samenleving.

Zal het 's kijken, thanks ^O^
Dat is dus ook wat er in de media gebeurt, zie eerder in dit topic.

Op Nu.nl, op tv of in de krant worden de woorden pedofiel en pedoseksueel te pas en te onpas door elkaar gebruikt. Maakt het enorm lastig om te laten weten naar de buitenwereld dat je TEGEN kindermisbruik bent, maar ook sympathie kan hebben voor een groep mensen die niet hebben gevraagd om hun ongemakkelijke geaardheid (zachtjes uitgedrukt).
pi_135285576
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:51 schreef Meike26 het volgende:
Ja helaas wel.

Hello its 2014!!!3!!!
We modern
We progressive
We tollerent

Nu de homos en transexuelen bijna volledig geaccepteerd zijn is het nu tijd om pedofilie te normaliseren .

Het is niet van deze tijd om ze af te schilderen als monsters want weet je in welke jaar we leven :r

Ze kiezen er niet voor om dit soort gevoelens te hebben
De meesten zijn poeslief en zouden nooit een kind kwaad doen
Ze hebben veel liefde voor de koters en wat is er mis met liefde
In de tijd van de Romeinen was dit de normaalste zaak van de wereld waarom niet niet?
Ze zijn zo geboren dus wie zijn wij om over hun te oordelen

Krijg het idee wat de gem Nederlander liever hun eigen kind misbruikt zien worden dan ze een label krijgen als '' niet tollerant ''. Je kan hierin te ver doorschieten . De dag dat je een pedofiel als slachtoffer gaat zien dan ben je iets doorgeslagen

Dan liever het andere uiterste . Zero tollerance voor deze ''mensen''
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_135286335
Zijn ballen eraf!!!!!!
  Moderator donderdag 9 januari 2014 @ 19:46:26 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_135286783
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')