Heb je hiervan misschien een bron?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Meestal worden die zaken geregistreerd als "zelfmoord". En dan is het al snel case closed
Ik ben het met theunderdog eens, ik vraag me af in hoeverre dit waar is en geen fabeltje. Ik zou het hem toewensen, maar heb je misschien voorbeelden of onderzoeken o.i.d.?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Meestal worden die zaken geregistreerd als "zelfmoord". En dan is het al snel case closed
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb je hiervan misschien een bron?
Natuurlijk is daar geen onderzoek naarquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:32 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik ben het met theunderdog eens, ik vraag me af in hoeverre dit waar is en geen fabeltje. Ik zou het hem toewensen, maar heb je misschien voorbeelden of onderzoeken o.i.d.?
Hoe weet jij nu dat zulke verhalen als zelfmoord af worden gedaan als er geen onderzoek naar is ?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk is daar geen onderzoek naarDat is allemaal indirect bewijs etc. Doe je niks mee. Zoals ik al zei, als zulke mensen dood gaan doet men het af als zelfmoord, niemand doet daar onderzoek naar omdat het allemaal hush hush is.
Het is niet alsof een gevangene of bewaker gaat zeggen ja we hebben verteld dat het een pedo was.
Dat geloof ik ook wel inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sowieso moet je achterdochtig zijn als je over zelfmoord leest in de gevangenis.
Omdat je nooit hoort "gevangene vermoord door medegevangene"quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu dat zulke verhalen als zelfmoord af worden gedaan als er geen onderzoek naar is ?
Heb je een punt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk is daar geen onderzoek naarDat is allemaal indirect bewijs etc. Doe je niks mee. Zoals ik al zei, als zulke mensen dood gaan doet men het af als zelfmoord, niemand doet daar onderzoek naar omdat het allemaal hush hush is.
Het is niet alsof een gevangene of bewaker gaat zeggen ja we hebben verteld dat het een pedo was.
Dan nog zou ik eerder denken aan gangs, drugs etc als de onderliggende reden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sowieso moet je achterdochtig zijn als je over zelfmoord leest in de gevangenis.
Het is erg not-done om als pedo of kindermoordenaar een gevangenis binnen te stappen. In een aantal landen worden die mensen dan ook nog wel eens apart opgesloten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef Drxx het volgende:
Heb je een punt.
Maar als ik soms zie hoe weinig mensen het überhaupt boeit, dan snap ik niet waarom het gevangenen wel zou boeien. De helft die vast zit hebben zelf vast ook ooit iemand verkrachtEn dat ze zelf kinderen hebben: het is niet hun kind dat misbruikt of verkracht is. Zou het ze echt wat boeien?
Het gebeurt ongetwijfeld, in landen als Turkije meer dan in Nederland, maar ik verwacht geen schokkend (mooie) aantallen eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef Drxx het volgende:
De helft die vast zit hebben zelf vast ook ooit iemand verkracht![]()
ok jij hebt te veel tv gekekenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat je nooit hoort "gevangene vermoord door medegevangene"
Je hoort altijd "zelfmoord gevangene"
Ja doei, in zo'n cel met 5 man pleeg je geen zelfmoord
Ik zou niet weten waarom niet eigenlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat je nooit hoort "gevangene vermoord door medegevangene"
Je hoort altijd "zelfmoord gevangene"
Ja doei, in zo'n cel met 5 man pleeg je geen zelfmoord
dus is het waar?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Want elk land heeft een gevangene systeem zoals Nederland? Not
ik ben geen acteur in een hollywoodfilm, no worriesquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
oké man, wat jij wilt
Pas jij nou maar op dat jou niet hetzelfde overkomt
Doe maar 10 op een cel. Niks mis meequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:43 schreef arjan1112 het volgende:
In Nederland krijg je ook steeds meer 2 persoonscellen.
Moorden gebeuren wel degelijk in gevangenissen he.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik ben geen acteur in een hollywoodfilm, no worries
en alleen bij pedosquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Moorden gebeuren wel degelijk in gevangenissen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |