abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135281726
Jullie kijken teveel naar OZ
pi_135281795
Knap dat de moeder zich nog kan inhouden tegen zo'n halfmens. Maar ja, pak er maar eens zo één aan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 11:41 schreef BabeWatcher het volgende:
Bij mij in de straat woont een cultuurverrijker die de Albert Heijn heeft overvallen en de caissière met een mes in haar gezicht geprikt heeft. Die caissière woont ook bij mij in de straat en komt de overvaller regelmatig tegen, waarbij die kansenjongen een keeldoorsnijdend gebaar maakt, maar dit is slechts een incident.
Ja, maar die heeft een moeilijke jeugd gehad, hé? Veel mishandeld natuurlijk. Moet je begrip voor hebben.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_135281801
dat niemand die vent in elkaar beukt snap ik niet

als ik wist dat er een pedo in mijn buurt woonde zou ik zelf actie ondernemen
pi_135281803
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:55 schreef arjan1112 het volgende:
Hoeveel mensen zijn er in Nederlandse gevangenissen vermoord dan?

Dit jaar ?

0 ?
In Nederland zitten ze niet met 5 man op een cel met semi-corrupte bewakers
pi_135281887
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:51 schreef Meike26 het volgende:
Ja helaas wel.

Zal even de docu opzoeken waar ik haar en haar verhaal ook heb van leren kennen.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1322742

Dan ga je toch echt wel even anders over dit onderwerp denken... denken dat elke pedofiel een goorlap is, is echt van de 20e eeuw.
Geloof best dat niet elke pedofiel een goorlap is.Echter verandert het niets aan het beeld van pedoseksuelen, de uitschot van onze samenleving.

Zal het 's kijken, thanks ^O^
pi_135281951
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:00 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

ik sta op de loonlijst van de aivd :{w
Dat dit kan in Nederland.
pi_135282520
Geef deze man dan ook gratis kinderen, het is de schuld van de samenleving dat hij de fout in gaat.
Kindernivellering is de enige oplossing.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_135283927
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:00 schreef Drxx het volgende:

[..]

Geloof best dat niet elke pedofiel een goorlap is.Echter verandert het niets aan het beeld van pedoseksuelen, de uitschot van onze samenleving.

Zal het 's kijken, thanks ^O^
Dat is dus ook wat er in de media gebeurt, zie eerder in dit topic.

Op Nu.nl, op tv of in de krant worden de woorden pedofiel en pedoseksueel te pas en te onpas door elkaar gebruikt. Maakt het enorm lastig om te laten weten naar de buitenwereld dat je TEGEN kindermisbruik bent, maar ook sympathie kan hebben voor een groep mensen die niet hebben gevraagd om hun ongemakkelijke geaardheid (zachtjes uitgedrukt).
pi_135285576
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:51 schreef Meike26 het volgende:
Ja helaas wel.

Zal even de docu opzoeken waar ik haar en haar verhaal ook heb van leren kennen.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1322742

Dan ga je toch echt wel even anders over dit onderwerp denken... denken dat elke pedofiel een goorlap is, is echt van de 20e eeuw.
Hello its 2014!!!3!!!
We modern
We progressive
We tollerent

Nu de homos en transexuelen bijna volledig geaccepteerd zijn is het nu tijd om pedofilie te normaliseren .

Het is niet van deze tijd om ze af te schilderen als monsters want weet je in welke jaar we leven :r

Ze kiezen er niet voor om dit soort gevoelens te hebben
De meesten zijn poeslief en zouden nooit een kind kwaad doen
Ze hebben veel liefde voor de koters en wat is er mis met liefde
In de tijd van de Romeinen was dit de normaalste zaak van de wereld waarom niet niet?
Ze zijn zo geboren dus wie zijn wij om over hun te oordelen

Krijg het idee wat de gem Nederlander liever hun eigen kind misbruikt zien worden dan ze een label krijgen als '' niet tollerant ''. Je kan hierin te ver doorschieten . De dag dat je een pedofiel als slachtoffer gaat zien dan ben je iets doorgeslagen

Dan liever het andere uiterste . Zero tollerance voor deze ''mensen''
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_135286335
Zijn ballen eraf!!!!!!
  Moderator donderdag 9 januari 2014 @ 19:46:26 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_135286783
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')