abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125725734
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Laten we hopen dat het een teken aan de wand is en alle uitzendbureaus en werving en selectie naar de klote gaan en bedrijven weer zelf gaan werven.
denk je? Ik zag een vacature bij een provincie die je dan via een payrollorganisatie in dienst neemt. Was schaal 10 volgens mij, dus dan zou een tijdelijk contract toch meer voor de hand liggen?
pi_125728719
quote:
15s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:19 schreef Disorder het volgende:
Kwam net langs de lokale Tempo-team. Toch even gekeken. Wat blijkt nu? Deze zit nu eigenlijk altijd dicht en gaat alleen nog open 'op afpsraak'. In totaal 4(!!) vacatures.
Hier in enschede gaat het ook niet goed met de uitzendbureaus.
zag gisteren nog een vacature hangen in de etalage van tempo-team voor Callcenter werk bij Ziggo.
Deze zit al een paar weken niet meer in enschede :).
Vacatures die in de etalages hangen bij uitzendbureaus zijn allemaal hetzelfde en vaak meer van: kom even binnenlopen als er daar plek vrij komt bellen we je wel. Maar de vacature zegt dat jullie een plaats vrij hebben daar? _O-
Als je dan naar binnen loopt kijken ze verbaasd en zeggen ze dat je je online moet inschrijven of een afspraak moet maken online _O_

Nog even bij het UWV wat ingeleverd zijn alle vacature borden daar ook al verwijderd. vraag ik waarom: zeggen ze je kunt het op de website ook zien.

Lol die website is pure stront incomplete of foutieve vacatures. maar tot 100 vacatures per keer.
vond het altijd wel fijn om even een ronde door de stad te doen maar dat heeft nu ook geen nut meer.
pi_125734024
quote:
Kwam net langs de lokale Tempo-team. Toch even gekeken. Wat blijkt nu? Deze zit nu eigenlijk altijd dicht en gaat alleen nog open 'op afpsraak'. In totaal 4(!!) vacatures.
Hier hangt ook al maanden een briefje op de deur dat de keet gesloten is en je terecht kunt bij één van de vestigingen in de buurt (die ondertussen ook dicht zijn). :')

Ik denk niet dat ik er ver naast zit als ik beweer dat de meeste uitzendbureaus (vooral de wat bekendere) de vacatures op het bord nauwelijks meer verversen.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:32 schreef Dos37 het volgende:
Raalte daar zit toch een groot C1000 magazijn?
Verkapte 'ga orders picken bij C1000, lui werkloos uitschot!' post.
  donderdag 25 april 2013 @ 21:42:13 #104
396458 New_Pope
Nobody fucks with the Jesus!
pi_125736652
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 21:45 schreef Etcetera het volgende:
Fijne recommendation op LinkedIn gekregen :9 nu nog een paar erbij vragen, kan alleen maar helpen :) Morgen gesprek bij uzb, dat ze een nieuwe opdracht mogen gaan zoeken en begonnen met netwerken.
Ik geloof persoonlijk niet zo in LinkedIn.

Meerdere recommendations, profiel op 95%, maar ik ga echt niet online bedelen om werk bij mensen die ik misschien twee keer heb gesproken.

Voor mij is het momenteel niet meer dan een digitaal C.V. :{.

quote:
Met Tempo Team heb ik aardige ervaringen, maar de laatste keer was wel opmerkelijk.

Ze hadden niks en het met laatste project (via Randstad) had ik 'waarschijnlijk gewoon geluk'.

:{.
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 april 2013 @ 21:51:08 #105
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_125737213
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:50 schreef poemojn het volgende:

[..]

denk je? Ik zag een vacature bij een provincie die je dan via een payrollorganisatie in dienst neemt. Was schaal 10 volgens mij, dus dan zou een tijdelijk contract toch meer voor de hand liggen?
Wat bedoel je? Ik denk niks, ik hoop dat bedrijven zelf gaan werven.
pi_125737337
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:42 schreef New_Pope het volgende:

Meerdere recommendations, profiel op 95%, maar ik ga echt niet online bedelen om werk bij mensen die ik misschien twee keer heb gesproken.

Ik heb ook al van mensen te horen gekregen dat ik een profiel moest hebben, maar ik merk het voordeel ook nog niet. Het zijn met name de mensen die een veelgevraagde vaardigheid hebben (programmeren bijvoorbeeld) die denken dat het aan hun profiel ligt, maar het is volgens mij gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Als ik een andere veelgevraagde vaardigheid zou beheersen, was ik ook vele malen via Linkedin benaderd voor vacatures.
pi_125737412
quote:
Die hier ook al. Unique vestiging helemaal opgedoekt recent. Bij Randstad kreeg ik ook bijna het idee dat ze bijna blij waren dat ze zelf nog werk hadden, maar die hebben nog best wel wat aanvragen geloof ik; ook meer dan ze op hun site zetten, veel kunnen ze al invullen met mensen in hun eigen bestand.
  Redactie Frontpage donderdag 25 april 2013 @ 22:00:54 #108
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_125737886
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:42 schreef New_Pope het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel helpt als je het hebt, maar ik ga het niet gebruiken om te bedelen voor werk. Ik zie het ook vooral als digitale c.v., en dan richt ik 'm ook graag goed in :)

Gesprek bij uzb ging prima, ze gaan mijn c.v. rondsturen en ik heb aangegeven dat ik niet per se weg wil waar ik nu werk - als ik in juli niets anders heb lopen en mijn werkgever biedt een verlenging aan, dan ga ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 25 april 2013 @ 22:10:29 #109
396458 New_Pope
pi_125738612
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:00 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel helpt als je het hebt, maar ik ga het niet gebruiken om te bedelen voor werk. Ik zie het ook vooral als digitale c.v., en dan richt ik 'm ook graag goed in :)

Gesprek bij uzb ging prima, ze gaan mijn c.v. rondsturen en ik heb aangegeven dat ik niet per se weg wil waar ik nu werk - als ik in juli niets anders heb lopen en mijn werkgever biedt een verlenging aan, dan ga ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen :')
Succes :). Geen oude schoenen verkopen voordat je nieuwe hebt.

Over het algemeen heb ik goede ervaringen met Olympia, Randstad en Tempo Team. De toon begint bij sommige UBZ's wel irritant te worden.
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
  Redactie Frontpage donderdag 25 april 2013 @ 22:11:17 #110
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_125738676
Ik werk al via Randstad, bevalt me wel. Maar ik ben eerst bij m'n werkgever begonnen met een werkervaringsplek en daarna ingehuurd via Randstad, dus eigenlijk net andersom naar binnen gegaan :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_125748850
Bij veel IKEA's zoeken ze nu vakantiekrachten. Het is een goede manier om binnen te komen zonder veel werkervaring.
pi_125754404
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 08:53 schreef das_phantom het volgende:
Bij veel IKEA's zoeken ze nu vakantiekrachten. Het is een goede manier om binnen te komen zonder veel werkervaring.
Bij mijn Ikea alleen maar een stage }:|
pi_125754575
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Laten we hopen dat het een teken aan de wand is en alle uitzendbureaus en werving en selectie naar de klote gaan en bedrijven weer zelf gaan werven.
Ik heb persoonlijk ook slechte ervaringen met dergelijke bureaus. Maar daarnaast kan ik nu ook niet zeggen dat ik zo'n goeie ervaringen heb met de werving van bedrijven zelf.
pi_125754850
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:16 schreef corkydiggles het volgende:
zag gisteren nog een vacature hangen in de etalage van tempo-team voor Callcenter werk bij Ziggo.
Deze zit al een paar weken niet meer in enschede :).
Is die weg ja?? :o

Hmm ik probeer het eigenlijk niet eens meer bij uitzendbureau's. Kijk wel eens op hun sites, maar daar staat vrij weinig nieuws op.
  vrijdag 26 april 2013 @ 12:37:28 #115
67174 Dos37
Come on Twente
pi_125755740
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:01 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Verkapte 'ga orders picken bij C1000, lui werkloos uitschot!' post.
Voor mijzelf wel, vind ik best leuk werk.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_125757085
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:10 schreef New_Pope het volgende:
Over het algemeen heb ik goede ervaringen met Olympia, Randstad en Tempo Team. De toon begint bij sommige UBZ's wel irritant te worden.
Het zal heel erg per plaats verschillen. Ik heb bij Olympia, Randstad en Unique niet zulke goede ervaringen, bij Tempo-Team en een aantal kleinere uzb's over het algemeen juist wel.

Ook frustrerend als je gemotiveerd met je cv in de hand een uzb binnenloopt en men er niet eens naar wil kijken. "Vul je profiel maar in op de site." :{

Zonet een vacature gezien voor outbound callcentermedewerker waarbij er 3 ( :')! ) referenties gevraagd worden.
  vrijdag 26 april 2013 @ 14:18:09 #117
396458 New_Pope
pi_125759343
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 13:14 schreef TeleportingKing het volgende:

[..]

Het zal heel erg per plaats verschillen. Ik heb bij Olympia, Randstad en Unique niet zulke goede ervaringen, bij Tempo-Team en een aantal kleinere uzb's over het algemeen juist wel.

Ook frustrerend als je gemotiveerd met je cv in de hand een uzb binnenloopt en men er niet eens naar wil kijken. "Vul je profiel maar in op de site." :{

Zonet een vacature gezien voor outbound callcentermedewerker waarbij er 3 ( :')! ) referenties gevraagd worden.
Dat denk ik ook.

Drie referenties voor een callcenterbaantje :'). Als ik echt wanhopig word, ga ik dat werk wel weer doen.

Vorig jaar ook gedaan, waarbij ik nog minder dan het minimumloon verdiende. Het vakantiegeld werd direct uitbetaald, waardoor je net aan het minimumloon kwam :'). Wat een slavenbedrijf was dat zeg. Elke week vlogen en er een man of tien uit en werd er een bulk aangenomen waarvan er uiteindelijk een man of tien overbleven.

Gelukkig had ik snel wat anders.
pi_125761228
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 14:18 schreef New_Pope het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.

Drie referenties voor een callcenterbaantje :'). Als ik echt wanhopig word, ga ik dat werk wel weer doen.

Vorig jaar ook gedaan, waarbij ik nog minder dan het minimumloon verdiende. Het vakantiegeld werd direct uitbetaald, waardoor je net aan het minimumloon kwam :'). Wat een slavenbedrijf was dat zeg. Elke week vlogen en er een man of tien uit en werd er een bulk aangenomen waarvan er uiteindelijk een man of tien overbleven.

Gelukkig had ik snel wat anders.
Ik zie wel eens de bewering dat de functie van "callcenter agent" goed op je cv staat. Hetzelfde geldt voor een baan als "sales promotor" (abonnementen verkopen op straat).
Ik betwijfel dit. Iederéén weet toch dat je dit alleen gaat doen als je wanhopig bent en écht niks anders kan vinden?
pi_125761790
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 14:49 schreef TeleportingKing het volgende:

[..]

Ik zie wel eens de bewering dat de functie van "callcenter agent" goed op je cv staat. Hetzelfde geldt voor een baan als "sales promotor" (abonnementen verkopen op straat).
Ik betwijfel dit. Iederéén weet toch dat je dit alleen gaat doen als je wanhopig bent en écht niks anders kan vinden?
Precies. Het dient enkel en alleen als opvullling. Niet bepaald een springplank voor je carrière.
  vrijdag 26 april 2013 @ 15:01:28 #120
396458 New_Pope
pi_125762043
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 14:49 schreef TeleportingKing het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb dat baantje een maand gehad. Dat ga ik echt niet op mijn CV zetten.
pi_125762188
Weet iemand toevallig nog traineeships/interne opleidingen in Amsterdam met slechts een propedeuse?
pi_125763656
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 15:03 schreef NumberSeven het volgende:
Weet iemand toevallig nog traineeships/interne opleidingen in Amsterdam met slechts een propedeuse?
Ja, bedrijven staan te springen om geld te investeren in doorzetters met een propedeuse op zak.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_125763697
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 april 2013 15:31 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Ja, bedrijven staan te springen om geld te investeren in doorzetters met een propedeuse op zak.
Ok man.
pi_125804325
NOHHH ik ben gewoon door de eerste ronde van de procedure voor het rijkstraineeship heen *O*
Er zijn nog iets van zes rondes geloof ik, en nog 740 mensen voor 119 plaatsen over, maar toch, het geeft zo'n enorm gevoel van "ik kan echt wel wat", zeker omdat het voor een groot deel gebaseerd is op een intelligentie- en persoonlijkheidstest. Doe ik toch wat goed *O*

Nu op locatie nóg een "cognitieve capaciteitentest" doen :') Ben benieuwd.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_125807395
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:59 schreef innepin het volgende:
NOHHH ik ben gewoon door de eerste ronde van de procedure voor het rijkstraineeship heen *O*
Er zijn nog iets van zes rondes geloof ik, en nog 740 mensen voor 119 plaatsen over, maar toch, het geeft zo'n enorm gevoel van "ik kan echt wel wat", zeker omdat het voor een groot deel gebaseerd is op een intelligentie- en persoonlijkheidstest. Doe ik toch wat goed *O*
Gefelie
quote:
Nu op locatie nóg een "cognitieve capaciteitentest" doen :') Ben benieuwd.
Niet te goed je best doen anders pas je niet in de groep :9

;)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_125808754
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 april 2013 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Precies. Het dient enkel en alleen als opvullling. Niet bepaald een springplank voor je carrière.
Zonet weer een vacature gezien voor callcentermedewerker. Voor mensen die "toe zijn aan een nieuwe uitdaging in hun leven". ;(
pi_125832429
Weet er iemand hier nog een baan voor me in de communicatieve/reclame/media richting in Overijssel? Toevallig?
pi_125838276
Is het überhaupt mogelijk om ergens binnen te komen als je er niet al werkt? Zojuist gesolliciteerd op een functie en in het bevestigingsbericht staat dat de interne kandidaten eerst op gesprek gaan. Pas als daar niemand tussen zit, kijken ze verder.
pi_125841871
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 20:21 schreef Jores het volgende:
Is het überhaupt mogelijk om ergens binnen te komen als je er niet al werkt? Zojuist gesolliciteerd op een functie en in het bevestigingsbericht staat dat de interne kandidaten eerst op gesprek gaan. Pas als daar niemand tussen zit, kijken ze verder.
Ik denk dat het op dit moment echt op je connecties aankomt. En stom toeval.
  zondag 28 april 2013 @ 21:37:16 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125842838
Connecties inderdaad. Beginnen met netwerken dus, desnoods aan dehand vanvrijwilligerswerk oid.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 28 april 2013 @ 22:49:45 #131
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125847366
Is promotiewerk aan te raden? Is het enige werk wat ik kan vinden waarop je dezelfde dag nog wordt aangenomen en je hebt ondanks hoeveel je werft toch altijd recht op het minimumloon.
pi_125852889
quote:
Zo gaat het altijd hoor.
pi_125857714
quote:
Mijn ervaring is dat een interne sollicitatie helemaal geen garantie is voor succes, het is alleen een garantie voor een gesprek. Als externe kandidaten beter passen, passen ze beter. Je kent de bedrijfsprocessen al enigszins, maar ook dat is geen garantie. Heb wel eens gehad dat ze konden kiezen uit functiespecifieke en bedrijfsspecifieke ervaring. Ik had de een, degene die ze kozen het andere. Helaas werd ik het niet.
pi_125859655
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is promotiewerk aan te raden? Is het enige werk wat ik kan vinden waarop je dezelfde dag nog wordt aangenomen en je hebt ondanks hoeveel je werft toch altijd recht op het minimumloon.
Niet aan beginnen. Je krijgt misschien betaald, maar alleen voor de uren dat je op straat staat, de soms lange reistijd telt niet mee. Vanuit Groningen moet je misschien naar Apeldoorn om kranten te verkopen. Je bent dan een hele dag kwijt en krijgt hooguit 5 uur uitbetaald. Reiskosten kun je declareren, maar het kan weken duren voordat je dat terugkrijgt.

Je hebt misschien recht op loon, maar als je geen leden werft mag je er niet blijven werken. Je moet een echte praatjesmaker zijn en geen problemen hebben met mensen lastigvallen met dingen waar ze niet op zitten te wachten. Alleen als je een gladde verkoopjongen bent hou je dit werk vol en kun je er enigszins mee verdienen. Kortom: niet doen.
  maandag 29 april 2013 @ 11:53:07 #135
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_125859692
meestal hebben interne kandidaten idd de voorkeur. tenzij je van echt goede huize komt :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 29 april 2013 @ 14:42:14 #136
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_125865460
*O* *O* *O* Yeah werk gevonden, 1 maand proeftijd daarna onbepaalde tijd *O* *O* *O* Lekker weer full time aan de slag.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  maandag 29 april 2013 @ 14:49:27 #137
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_125865702
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 14:42 schreef trigt013 het volgende:
*O* *O* *O* Yeah werk gevonden, 1 maand proeftijd daarna onbepaalde tijd *O* *O* *O* Lekker weer full time aan de slag.
Gefeliciteerd :D. Ombepaalde tijd is legendarisch in deze tijd.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  maandag 29 april 2013 @ 15:20:30 #138
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_125866678
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 14:49 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Gefeliciteerd :D. Ombepaalde tijd is legendarisch in deze tijd.
En het betekent ook zo verdomd weinig in deze tijd, kantonrechtersformule bij een contract voor onbepaalde tijd is nog altijd goedkoper dan iemand een contract voor bepaalde tijd uit laten zitten :P
-weg-
pi_125873894
quote:
14s.gif Op maandag 29 april 2013 15:20 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

En het betekent ook zo verdomd weinig in deze tijd, kantonrechtersformule bij een contract voor onbepaalde tijd is nog altijd goedkoper dan iemand een contract voor bepaalde tijd uit laten zitten :P
Zo denk ik er ook over:P
  maandag 29 april 2013 @ 19:04:04 #140
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_125874600
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 18:46 schreef ebayaccountje het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over:P
Gelukkig had ik keuze uit 3 serieuze aanbieden, ik begon met 7 partijen die interesse hadden. ;)
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_125875640
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 19:04 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Gelukkig had ik keuze uit 3 serieuze aanbieden, ik begon met 7 partijen die interesse hadden. ;)
Je hebt maar 1 goeie nodig.
pi_125875715
Pfff dilemma.

Vandaag gebeld voor project van half jaar. Wel weer op oude salaris niveau, maar ja, voor 6 maanden.
Of bij huidige baan blijven die WW niveau betaald maar qua tijd meer zekerheid biedt.
Dit account is niet meer in gebruik.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 april 2013 @ 19:59:55 #143
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_125877131
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 19:29 schreef Spezza19 het volgende:
Pfff dilemma.

Vandaag gebeld voor project van half jaar. Wel weer op oude salaris niveau, maar ja, voor 6 maanden.
Of bij huidige baan blijven die WW niveau betaald maar qua tijd meer zekerheid biedt.
Zekerheid heb je nergens...
  maandag 29 april 2013 @ 20:59:01 #144
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125879673
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 19:29 schreef Spezza19 het volgende:
Pfff dilemma.

Doen, ww niveau kan daarna wel weer.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Moderator / Redactie FP maandag 29 april 2013 @ 21:04:09 #145
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_125879904
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 14:42 schreef trigt013 het volgende:
Holy Hot Damn, goed bezig man! Gefeliciteerd!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 29 april 2013 @ 23:25:06 #146
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_125886109
gefeliciteerd met de nieuwe baantjens weer allemaol!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_125971857
* Puala gluurt om het hoekje

Goedemorgen. Vanmorgen gehoord dat mijn project geannuleerd is. Als ik dat project had mogen doen zou mijn contract verlengd worden, maar dat gaat nu dus niet gebeuren. Einde van de maand ben ik dus mijn baan kwijt.

Wat ik zoek? Een helpdeskfunctie of werkplekbeheer in de IT. Regio Utrect/Amsterdam. 3 jaar ervaring, maar wel gemerkt dat het lastig zoeken is, want veel werkgeverd (detacheerders, niet ideaal maar beter dan niets) willen je wel hebben maar éérst moet je aangenomen zijn op een project en dan pas doen ze een aanbod. Maar ja, toch maar CV's aangeleverd en hopen dat er wat uit komt (had dit wel aan zien komen helaas).
  donderdag 2 mei 2013 @ 15:18:11 #148
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_125981818
Vandaag te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd (heb nog t/m eind juni) :{ Ik ben meteen even gaan zoeken naar vacatures, vond er een, heb even een motivatie geschreven en verstuurd.

Binnen 10 minuten werd ik gebeld over mijn sollicitatie :o Morgen heb ik een intakegesprek *) (bij Start People)

Ik stond ervan te kijken dat het zo snel kon gaan. Helemaal in deze economische tijden en sector.
In de functie vragen ze specifiek naar een bepaalde afgeronde HBO/WO opleiding. Laat ik nou afgelopen maand mijn WO studie hebben afgerond. Al heb ik naast het schrijven van mijn scriptie wel al relevante werkervaring opgedaan.
pi_125982238
Gaat lekker snel, TheBrain ^O^ Ik hoop dat dat wat wordt!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 2 mei 2013 @ 15:31:54 #150
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_125982347
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:28 schreef Isabeau het volgende:
Gaat lekker snel, TheBrain ^O^ Ik hoop dat dat wat wordt!
Ik hoop het ook...nu werk ik aan de andere kant van het land (Randstad) en heb ik 1.45 uur reistijd 1 kant op. De functie waarop ik solliciteerde is in de grote stad van de gemeente waarin ik woon :) Dat zal een hoop reistijd schelen, denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')