Zonet weer een vacature gezien voor callcentermedewerker. Voor mensen die "toe zijn aan een nieuwe uitdaging in hun leven".quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Het dient enkel en alleen als opvullling. Niet bepaald een springplank voor je carrière.
Ik denk dat het op dit moment echt op je connecties aankomt. En stom toeval.quote:Op zondag 28 april 2013 20:21 schreef Jores het volgende:
Is het überhaupt mogelijk om ergens binnen te komen als je er niet al werkt? Zojuist gesolliciteerd op een functie en in het bevestigingsbericht staat dat de interne kandidaten eerst op gesprek gaan. Pas als daar niemand tussen zit, kijken ze verder.
Zo gaat het altijd hoor.quote:Op zondag 28 april 2013 20:21 schreef Jores het volgende:
Is het überhaupt mogelijk om ergens binnen te komen als je er niet al werkt? Zojuist gesolliciteerd op een functie en in het bevestigingsbericht staat dat de interne kandidaten eerst op gesprek gaan. Pas als daar niemand tussen zit, kijken ze verder.
Mijn ervaring is dat een interne sollicitatie helemaal geen garantie is voor succes, het is alleen een garantie voor een gesprek. Als externe kandidaten beter passen, passen ze beter. Je kent de bedrijfsprocessen al enigszins, maar ook dat is geen garantie. Heb wel eens gehad dat ze konden kiezen uit functiespecifieke en bedrijfsspecifieke ervaring. Ik had de een, degene die ze kozen het andere. Helaas werd ik het niet.quote:Op zondag 28 april 2013 20:21 schreef Jores het volgende:
Niet aan beginnen. Je krijgt misschien betaald, maar alleen voor de uren dat je op straat staat, de soms lange reistijd telt niet mee. Vanuit Groningen moet je misschien naar Apeldoorn om kranten te verkopen. Je bent dan een hele dag kwijt en krijgt hooguit 5 uur uitbetaald. Reiskosten kun je declareren, maar het kan weken duren voordat je dat terugkrijgt.quote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is promotiewerk aan te raden? Is het enige werk wat ik kan vinden waarop je dezelfde dag nog wordt aangenomen en je hebt ondanks hoeveel je werft toch altijd recht op het minimumloon.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 april 2013 14:42 schreef trigt013 het volgende:
![]()
![]()
Yeah werk gevonden, 1 maand proeftijd daarna onbepaalde tijd
![]()
![]()
Lekker weer full time aan de slag.
En het betekent ook zo verdomd weinig in deze tijd, kantonrechtersformule bij een contract voor onbepaalde tijd is nog altijd goedkoper dan iemand een contract voor bepaalde tijd uit laten zittenquote:Op maandag 29 april 2013 14:49 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ombepaalde tijd is legendarisch in deze tijd.
Zo denk ik er ook over:Pquote:Op maandag 29 april 2013 15:20 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
En het betekent ook zo verdomd weinig in deze tijd, kantonrechtersformule bij een contract voor onbepaalde tijd is nog altijd goedkoper dan iemand een contract voor bepaalde tijd uit laten zitten
Gelukkig had ik keuze uit 3 serieuze aanbieden, ik begon met 7 partijen die interesse hadden.quote:
Je hebt maar 1 goeie nodig.quote:Op maandag 29 april 2013 19:04 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Gelukkig had ik keuze uit 3 serieuze aanbieden, ik begon met 7 partijen die interesse hadden.
Zekerheid heb je nergens...quote:Op maandag 29 april 2013 19:29 schreef Spezza19 het volgende:
Pfff dilemma.
Vandaag gebeld voor project van half jaar. Wel weer op oude salaris niveau, maar ja, voor 6 maanden.
Of bij huidige baan blijven die WW niveau betaald maar qua tijd meer zekerheid biedt.
Doen, ww niveau kan daarna wel weer.quote:Op maandag 29 april 2013 19:29 schreef Spezza19 het volgende:
Pfff dilemma.
Vandaag gebeld voor project van half jaar. Wel weer op oude salaris niveau, maar ja, voor 6 maanden.
Of bij huidige baan blijven die WW niveau betaald maar qua tijd meer zekerheid biedt.
Holy Hot Damn, goed bezig man! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 29 april 2013 14:42 schreef trigt013 het volgende:
![]()
![]()
Yeah werk gevonden, 1 maand proeftijd daarna onbepaalde tijd
![]()
![]()
Lekker weer full time aan de slag.
Ik hoop het ook...nu werk ik aan de andere kant van het land (Randstad) en heb ik 1.45 uur reistijd 1 kant op. De functie waarop ik solliciteerde is in de grote stad van de gemeente waarin ik woonquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:28 schreef Isabeau het volgende:
Gaat lekker snel, TheBrainIk hoop dat dat wat wordt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |