abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125184158
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 02:22 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Als mensen massaal stoppen met mijnen vanwege een crash, dondert het netwerk toch in elkaar of ben ik nu gek :? Of wordt de difficulty aangepast aan de capaciteit van het entwerk?
Nope, de moeilijkheid wordt alleen maar hoger, wat dus voor miners alleen maar lucratief blijft als de baten (de koers van de bitcoin) hoger blijft dan de kosten (de stroom+de kosten van de hardware).
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 12 april 2013 @ 02:36:02 #202
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_125184178
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 02:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nope, de moeilijkheid wordt alleen maar hoger, wat dus voor miners alleen maar lucratief blijft als de baten (de koers van de bitcoin) hoger blijft dan de kosten (de stroom+de kosten van de hardware).
Dus als de koers van de bitcoin onder de waarde van de stroom die gebruikt wordt om ze genereren duikt, kan het hele netwerk in theorie op z'n gat gaan :o
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_125184214
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 02:36 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Dus als de koers van de bitcoin onder de waarde van de stroom die gebruikt wordt om ze genereren duikt, kan het hele netwerk in theorie op z'n gat gaan :o
Het netwerk gaat pas op zijn gat als er niemand meer bitcoins gebruikt, dat heeft niks met het minen te maken. De theoretische hoeveelheid bitcoins is ook eindig, als dat ooit bereikt zou worden (fat chance :') ) maar de bitcoin nog wel in gebruik is dan bestaat het netwerk gewoon voort.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 12 april 2013 @ 02:52:59 #204
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125184314
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 02:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En dan stel ik dus de vraag: wat is een munt waard waar niemand mee wil of kan betalen?
Je moet het wat tijd geven, we zijn pas net begonnen.
  vrijdag 12 april 2013 @ 02:55:26 #205
77130 star_gazer
pi_125184331
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 02:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het netwerk gaat pas op zijn gat als er niemand meer bitcoins gebruikt, dat heeft niks met het minen te maken. De theoretische hoeveelheid bitcoins is ook eindig, als dat ooit bereikt zou worden (fat chance :') ) maar de bitcoin nog wel in gebruik is dan bestaat het netwerk gewoon voort.
Miners zijn toch nodig om transacties te verifieren? Zover ik weet wordt er een x aantal bitcoins per 10 minuten gegenereerd, onafhankelijk van de hashing capaciteit. Dat zou toch automatisch betekenen dat een lagere capaciteit een lagere moeilijkheidsgraad tot gevolg zou moeten hebben? Anders stopt de aangroei van nieuwe bitcoins als mensen stoppen met minen.

uit de wiki:

quote:
The difficulty is adjusted every 2016 blocks based on the time it took to find the previous 2016 blocks.
Als er plotseling minder capaciteit is, doet het huidige segment blocks er alng over, dus wordt de difficulty omlaag gekrikt. Op deze manier zou mijnen in principe winstgevend moeten blijven.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 12 april 2013 @ 03:20:19 #206
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
  vrijdag 12 april 2013 @ 03:48:37 #207
77130 star_gazer
pi_125184550
Lekker short gaan op bitfinex.com?

:P
-
pi_125184959
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 02:22 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Als mensen massaal stoppen met mijnen vanwege een crash, dondert het netwerk toch in elkaar of ben ik nu gek :? Of wordt de difficulty aangepast aan de capaciteit van het entwerk?
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 02:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De difficulty wordt aangepast aan de capaciteit van het netwerk, om de 2016 blokken.
Bij stijgende capaciteit gaat dat sneller dan met een dalende capaciteit omdat dat aantal van 2016 blokken minder snel gehaald wordt bij een dalende capaciteit.
pi_125184981
Zojuist een dump van zo'n 80.000 BTC :D
  vrijdag 12 april 2013 @ 08:17:52 #210
77130 star_gazer
pi_125185200
Woah :o
-
pi_125185416
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 07:42 schreef MaGNeT het volgende:
Zojuist een dump van zo'n 80.000 BTC :D
Huh, ik zie m niet?

Koers van Gox is $100 / ¤77 nu, valt me niet tegen eerlijk gezegd, maar het zal nog wel tot midden volgende week duren voor de boel weer een beetje stabiel is denk ik.
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 april 2013 @ 08:43:57 #212
862 Arcee
Look closer
pi_125185507
$65 was de low vannacht dus?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_125186366
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 08:36 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Huh, ik zie m niet?

Koers van Gox is $100 / ¤77 nu, valt me niet tegen eerlijk gezegd, maar het zal nog wel tot midden volgende week duren voor de boel weer een beetje stabiel is denk ik.
Daalt vrij snel nu ¤65 :)
Facts don't care about your feelings
  † In Memoriam † vrijdag 12 april 2013 @ 09:30:31 #214
230491 Zith
pls tip
pi_125186466
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 08:36 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Huh, ik zie m niet?

Toen de bubble van rond de 40$ barstte vorig jaar duurde het weken voordat hij leeg liep tot 2$ oid. De ergste klappen komen de eerste paar dagen, maar het leeglopen duurt een stuk langer (zoals bij de meeste bubbles).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_125186483
Als alle 21.000.000 BTC in handen van mensen zijn, wat dan?
If not now, then when.
  vrijdag 12 april 2013 @ 09:38:05 #216
359381 malleable
a/b should be solve(bx = a)
pi_125186640
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 09:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dan starten we een nieuwe currency omdat we niet willen dat alle waarde bij een selecte groep ligt.
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:32:10 #217
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_125188039
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 09:38 schreef malleable het volgende:

[..]

Dan starten we een nieuwe currency omdat we niet willen dat alle waarde bij een selecte groep ligt.
Hij bedoelt denk ik als alle BTC gemined zijn, wat dan?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_125188317
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 09:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
schaarste, omdat er niet meer zijn wordt de prijs dan hoger en krijg je deflatie. omdat er niet meer zijn willen mensen het ook liever houden ipv uitgeven en wordt de prijs nog hoger. daarnaast moet je dan gaan tellen in 0.00385 bitcoins voor deze appel alstublieft. hoe dan ook is dit een grote bubbel die zo te zien al weer geklapt is.
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:42:44 #219
359381 malleable
pi_125188378
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

schaarste, omdat er niet meer zijn wordt de prijs dan hoger en krijg je deflatie. omdat er niet meer zijn willen mensen het ook liever houden ipv uitgeven en wordt de prijs nog hoger. daarnaast moet je dan gaan tellen in 0.00385 bitcoins voor deze appel alstublieft. hoe dan ook is dit een grote bubbel die zo te zien al weer geklapt is.
schaarste aan bitcoins maar niet aan virtuele currencies. Er kan zo een andere currency worden gestart. Waarom moeilijk gaan doen om aan bitcoins te komen terwijl je zo een nieuw systeem kan starten?
pi_125189114
Dit gedoe komt van paniek verkopers.

Ik verwacht nog een kleine daling, daarna zal het gewoon weer stijgen.
De fundamentele principes achter bitcoin is niet veranderd immers.

Het zal wel langzamer gaan, laten we eerlijk wezen, die 50 dollar (of euro) veranderingen op en neer per uur, waren ook gewoon te idioot voor woorden.
pi_125189172
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:42 schreef malleable het volgende:

[..]

schaarste aan bitcoins maar niet aan virtuele currencies. Er kan zo een andere currency worden gestart. Waarom moeilijk gaan doen om aan bitcoins te komen terwijl je zo een nieuw systeem kan starten?
Je zou kunnen stellen dat bitcoins al wat bekender is.

Ik zie ook niet zo snel een "euro2" verschijnen.
  vrijdag 12 april 2013 @ 11:21:27 #222
359381 malleable
pi_125189602
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Je zou kunnen stellen dat bitcoins al wat bekender is.

Ik zie ook niet zo snel een "euro2" verschijnen.
Als straks de bitcoins 'op' zijn, waarom zou ik moeite doen ze dan nog te bemachtigen? Ik kan mijn huur,brood, belastingen, etc.. met euro's betalen. Wat is de incentive voor mij om bitcoins te willen krijgen?
pi_125189649
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:21 schreef malleable het volgende:

[..]

Als straks de bitcoins 'op' zijn, waarom zou ik moeite doen ze dan nog te bemachtigen? Ik kan mijn huur,brood, belastingen, etc.. met euro's betalen. Wat is de incentive voor mij om bitcoins te willen krijgen?
waardegarantie.

zelfde principe als goud.

Tenminste zo zie ik bitcoins.
De gekloot van de afgelopen dagen is puur dankzij het brakke mtgox.
Paniek verkopen tot gevolg.

Dat de prijs nu zo laag is, mag hoogstens als inkoop kans gezien worden.
  vrijdag 12 april 2013 @ 11:39:01 #224
359381 malleable
pi_125190184
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

waardegarantie.

Tenminste zo zie ik bitcoins.
De gekloot van de afgelopen dagen is puur dankzij het brakke mtgox.
Paniek verkopen tot gevolg.

Dat de prijs nu zo laag is, mag hoogstens als inkoop kans gezien worden.
Daar houd het voor mij een beetje op, ik zie ook niet zo goed in waarom goud zo hoog word gewaardeerd.

quote:
I will say this about gold. If you took all the gold in the world, it would roughly make a cube 67 feet on a side…Now for that same cube of gold, it would be worth at today’s market prices about $7 trillion dollars – that’s probably about a third of the value of all the stocks in the United States…For $7 trillion dollars…you could have all the farmland in the United States, you could have about seven Exxon Mobils, and you could have a trillion dollars of walking-around money…And if you offered me the choice of looking at some 67 foot cube of gold and looking at it all day, and you know me touching it and fondling it occasionally…Call me crazy, but I’ll take the farmland and the Exxon Mobils.
Warren Buffet
pi_125190360
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:39 schreef malleable het volgende:

[..]

Daar houd het voor mij een beetje op, ik zie ook niet zo goed in waarom goud zo hoog word gewaardeerd.

[..]

Warren Buffet, daar houd het voor mij een beetje op.

Die man is alleen maar rijk geworden via inside information, zoals ze dat noemen.

Na die quote, eerste wat hij deed was goud kopen.
Volgens hem moest je ook vooral niet in China (of azie) investeren, 3x raden wat hij 2 maanden later deed.

Hij zegt het ene, maar doet het andere.
pi_125190547
Ik moet zeggen, handel op mtgox ziet er prima uit (ik kijk via http://bitcoin.clarkmoody.com/ )

Af en toe lag van een seconde, goed gevuld boek, spread van 0.10, een stuk beter dan een paar dagen geleden. Die verbeteringen van gisteren lijken te hebben geholpen.
pi_125191114
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:49 schreef pikinhand het volgende:
Ik moet zeggen, handel op mtgox ziet er prima uit (ik kijk via http://bitcoin.clarkmoody.com/ )

Af en toe lag van een seconde, goed gevuld boek, spread van 0.10, een stuk beter dan een paar dagen geleden. Die verbeteringen van gisteren lijken te hebben geholpen.
Jammer dat aan de late kant is. Die mooie piek van een paar dagen geleden komt voorlopig niet meer terug. De vroege en grote adopters zijn denk ik nu wel weg. Na de grote piek zie je steeds een daling, een soort stabilisatie die vervolgens weer in een verdere daling overging. Het zal uiteindelijk ergens stabiliseren (afhankgelijk van hoeveel mensen er uit blijven stappen). Daarna blijf je achter met een munt die misschien wel wat stabieler is dan nu, maar de hype van vorige week mist.

Waarschijnlijk zal er dan een langere tijd overheen gaan voordat er weer meer (positieve) aandacht komt. Mocht Bitcoin het uiteindelijk wel gaan maken, dan zal de prijs wel weer gaan stijgen. Als lange-termijn investering heeft bitcoin nog steeds wel potentie. Het is vooral afwachten tot hoe laag hij gaat.

Op dit moment zijn de fluctuaties van enkele tientallen euro's / dollars binnen het uur er ook niet meer (die waren er wel na de eerste crash). Dus ook daar kun je nu niet echt veel meer aan verdienen.
  vrijdag 12 april 2013 @ 12:11:42 #228
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_125191247
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:08 schreef Morphs het volgende:

[..]

Jammer dat aan de late kant is. Die mooie piek van een paar dagen geleden komt voorlopig niet meer terug. De vroege en grote adopters zijn denk ik nu wel weg. Na de grote piek zie je steeds een daling, een soort stabilisatie die vervolgens weer in een verdere daling overging. Het zal uiteindelijk ergens stabiliseren (afhankgelijk van hoeveel mensen er uit blijven stappen). Daarna blijf je achter met een munt die misschien wel wat stabieler is dan nu, maar de hype van vorige week mist.

Waarschijnlijk zal er dan een langere tijd overheen gaan voordat er weer meer (positieve) aandacht komt. Mocht Bitcoin het uiteindelijk wel gaan maken, dan zal de prijs wel weer gaan stijgen. Als lange-termijn investering heeft bitcoin nog steeds wel potentie. Het is vooral afwachten tot hoe laag hij gaat.

Op dit moment zijn de fluctuaties van enkele tientallen euro's / dollars binnen het uur er ook niet meer (die waren er wel na de eerste crash). Dus ook daar kun je nu niet echt veel meer aan verdienen.
Ik zou het juist mooi vinden als de hype weg gaat. Natuurlijk is het mooi om iets meer waard te zien worden, maar dat was in eerste instantie niet waarvoor ik Bitcoins had en heb. Ik ben heel bewust niet uitgestapt, voornamelijk omdat ik al van plan was om Bitcoins uit te geven, en hoogstens naar een exchange te brengen om hardware van te kopen.

Dat ik nu vrij veel aan het hoarden ben met minen komt voornamelijk omdat ik het (nog) niet makkelijk uit kan geven, maar dat zal vanzelf goed komen als dit een beetje is afgekoeld.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_125191314
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

waardegarantie.

Met het levensgrote verschil dat goud daadwerkelijk waarde heeft in de fysieke wereld als grondstof. Bitcoin of welke andere virtuele munt dan ook zal dat nooit hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 april 2013 @ 12:16:22 #230
862 Arcee
Look closer
pi_125191413
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:49 schreef pikinhand het volgende:
een stuk beter dan een paar dagen geleden.
Ja, nu de koers nog. :+

$78 nu.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_125191578
Ja, je ziet mensen proberen te manipuleren door een stroom orders van 0.01 coin te plaatsen, maar dan komt er een blok van 50 die er net onder gaat zitten, het mislukt steeds, of hij wordt in een seconde weggekocht en dan gaat het gewoon verder. Je ziet de koers vooral bewegen door grote blokken van 100, 200 coins, dus liquiditeit zit wel goed.
  vrijdag 12 april 2013 @ 12:24:34 #232
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_125191745
Doordat vrijwel iedere exchange op zn gat lag tijdens die sterke daling zijn er natuurlijk heel veel Dollars en Euro's in blijven zitten die er normaal gesproken uitgestapt zouden zijn.. Vraag is of die nu langzaam maar zeker nog steeds eruit gaan stappen of dat ze dan toch maar blijven zitten.
#teammaxbet
pi_125191893
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Met het levensgrote verschil dat goud daadwerkelijk waarde heeft in de fysieke wereld als grondstof. Bitcoin of welke andere virtuele munt dan ook zal dat nooit hebben.
Mwah, in dat opzicht heeft zilver meer waarde als goud.
Goud word nauwelijks ergens voor gebruikt.

Zilver voor ontzettend veel applicaties, je mobieltje, computer tv auto etcetc zou het niet doen zonder zilver.

Anyway bitcoin is hetzelfde in de zin van, het is eindig.
Maar ik zie ook in dat het een vorm van een pyramide spel is.

However, zelfde kun je stellen over de euro en de dollar etc.
als je diep genoeg kijkt, zelfde werking, mensen aan de top verdienen er het meest aan.
  vrijdag 12 april 2013 @ 12:39:46 #234
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_125192387
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Warren Buffet, daar houd het voor mij een beetje op.

Die man is alleen maar rijk geworden via inside information, zoals ze dat noemen.
Precies, ze zitten een man, in middle of nowhere Omaha al sinds de mid '50 inside info te voeden. 8)7
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_125192438
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Zilver voor ontzettend veel applicaties, je mobieltje, computer tv auto etcetc zou het niet doen zonder zilver.

Anyway bitcoin is hetzelfde in de zin van, het is eindig.
Maar ik zie ook in dat het een vorm van een pyramide spel is.

However, zelfde kun je stellen over de euro en de dollar etc.
als je diep genoeg kijkt, zelfde werking, mensen aan de top verdienen er het meest aan.
goud nauwelijks gebruikt? lol, ik zou toch maar echt even wat beter kijken
pi_125192512
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef spiedermann het volgende:

[..]

goud nauwelijks gebruikt? lol, ik zou toch maar echt even wat beter kijken
In verhouding he.
pi_125192581
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:39 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Precies, ze zitten een man, in middle of nowhere Omaha al sinds de mid '50 inside info te voeden. 8)7
Dat is algemeen bekend.

Dat is geen vergezocht iets, je hoeft alleen maar te kijken naar hoe, wanneer en wat hij koopt.
Verder stelt hij niet veel voor.

Ik ben daar niet bepaald alleen in, qua mening.

Maar goed punt is, ik heb niet zo'n hoge pet van warren buffet op.
Komt sympathiek over, maar dat kon je van zalm ook zeggen, nog gefeliciteerd met je euros overigens.
pi_125192760
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:11 schreef Maxbet het volgende:
Dat ik nu vrij veel aan het hoarden ben met minen komt voornamelijk omdat ik het (nog) niet makkelijk uit kan geven, maar dat zal vanzelf goed komen als dit een beetje is afgekoeld.
Lukt dat minen voor jou dan nog een beetje? Ik heb 1,5-2 jaar geleden twee weken lang gemined met m'n desktopcomputer en had toen niets gemined. Volgens mij kan het al lange tijd niet meer uit om te minen tenzij je één van de "grootmachten" bent.
pi_125192761
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

In verhouding he.
nee, je moet echt beter je huiswerk doen. het is juist goud wat gebruikt wordt in al de door jou genoemde aplicaties, zilver geleid wel beter, maar goud corrodeert niet
  vrijdag 12 april 2013 @ 12:52:02 #240
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_125192931
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat is algemeen bekend.

Dat is geen vergezocht iets, je hoeft alleen maar te kijken naar hoe, wanneer en wat hij koopt.
Verder stelt hij niet veel voor.

Ik ben daar niet bepaald alleen in, qua mening.

Maar goed punt is, ik heb niet zo'n hoge pet van warren buffet op.
Komt sympathiek over, maar dat kon je van zalm ook zeggen, nog gefeliciteerd met je euros overigens.
In zijn beginperiode 9 jaar lang partnerships runnen, gemiddeld 30% rendement per jaar. In deze tijd las hij de financiële info door van zo'n 20 duizend bedrijven en was hij nog een nobody, maar hij kreeg wel inside info. 8)7

Daarna 47 jaar lang Bekshire runnen, gemiddeld 20% rendement per jaar. In 2009 maakte hij een miljardenfout met Conocophillips, ook al kreeg hij inside info. 8)7

Maargoed, met dat soort returns wordt iedereen miljardair. Simpele wiskunde. Stelt niets voor inderdaad. Je hoeft er niet eens slim voor te zijn, gewoon veel lezen en gedisciplineerd investeren. :9
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_125193623
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

In elektronica zit ook goud.

Maar los van hoeveel het gebruikt wordt: het ís fysiek iets en je kan het ergens voor gebruiken, virtuele valuta niet.

Bitcoin is letterlijk niks, het is het ultieme in fiduciair geld.
  vrijdag 12 april 2013 @ 13:15:18 #242
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_125193742
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:47 schreef Morphs het volgende:

[..]

Lukt dat minen voor jou dan nog een beetje? Ik heb 1,5-2 jaar geleden twee weken lang gemined met m'n desktopcomputer en had toen niets gemined. Volgens mij kan het al lange tijd niet meer uit om te minen tenzij je één van de "grootmachten" bent.
Jawel hoor, zelfs nu kan het voor mij nog uit. Je moet uiteraard niet met je CPU gaan minen, maar een beetje knappe graka levert nog steeds geld op.
#teammaxbet
pi_125194504
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:47 schreef Morphs het volgende:

Uiteraard moet je in een pool minen. Er wordt 1 block per 10 minuten gevonden, maar als er duizenden mensen meedoen moet je maanden zonder resultaat minen voor je opeens 25 coins vindt. In een pool wordt samengewerkt, dan is de beloning minder maar gebeurt het vaker.
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:23:25 #244
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125195974
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:39 schreef malleable het volgende:

[..]

[..]

Akkerland is niet als geld te gebruiken. Wordt erg lastig in de supermarkt om te vragen 'accepteert u ook akkerland?'
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:28:28 #245
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_125196163
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar los van hoeveel het gebruikt wordt: het ís fysiek iets en je kan het ergens voor gebruiken, virtuele valuta niet.

Sterker nog, er gaat nog best wat energie in om die dingen te minen. Dus het kost eigenlijk alleen. Je krijgt er letterlijk niets voor terug. Zelfs als de euro/dollar valt heb je nog metaal en papier wat nog iets waard is maar Bitcoins zijn alleen bits die een andere kant op staan op je harde schijf :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_125196237
Mijn mining rig is ook mijn verwarming 8-)
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:34:06 #247
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125196346
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zelfde als het geld dat je nu in je portomonaie hebt. :s)

Oh ja momentje. :D
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:36:38 #248
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125196425
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:39 schreef pikinhand het volgende:

[..]

Uiteraard moet je in een pool minen. Er wordt 1 block per 10 minuten gevonden, maar als er duizenden mensen meedoen moet je maanden zonder resultaat minen voor je opeens 25 coins vindt. In een pool wordt samengewerkt, dan is de beloning minder maar gebeurt het vaker.
Nadeel is dat je centralisatie krijgt. Paar maanden wachten hoeft ook geen ramp te zijn.
pi_125196489
Zeepbel loopt leeg? Ruim 75% gedaald in twee dagen. Jammer, had gehoopt de 300 nog aan te tikken :Y)
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:42:34 #250
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125196607

:+

[ Bericht 50% gewijzigd door Wouter_Drucker op 12-04-2013 14:52:15 ]
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:45:32 #251
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125196702

[ Bericht 2% gewijzigd door Wouter_Drucker op 12-04-2013 14:52:52 ]
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:10:31 #252
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_125197591
53.12905 ¤

Is de prijs op mgtox, maar hoe werkt dat precies met verwerkingstijd ? Zal ik sowieso de coins aan dit bedrag krijgen of bij een sterke stijging/daling meer/minder krijgen ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_125198880
Nog steeds veel te duur
pi_125198980
quote:
Vraag in het topic naar hoe je bitcoins momenteel het beste kan kopen/verkopen
Waarom niet in de OP? :P
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:50:29 #255
78918 SeLang
Black swans matter
pi_125198990
Ik denk dat er rond de $10 wel weer wat mensen gaan kopen....
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_125199304
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:34 schreef Wouter_Drucker het volgende:

[..]

Zelfde als het geld dat je nu in je portomonaie hebt. :s)

Oh ja momentje. :D
Daar zit nog een overheid achter dat voor een zekere mate van garantie zorgt (moet je je ook niet al te veel illusies over maken maar het is beter dan niks) en zelfs dan is er idd nog altijd het metaal waarvan het gemaakt is. ;)

Persoonlijk zie ik liever een goed gereguleerde munt gebaseerd op vertrouwen door de overheid dan een totaal ongereguleerd systeem gebaseerd op vertrouwen.
pi_125199330
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:50 schreef SeLang het volgende:
Ik denk dat er rond de $10 wel weer wat mensen gaan kopen....
Mocht het rond de 1 euro komen te liggen stap ik misschien wel in.
pi_125199351
quote:
Holy fuck, die daling is zo steil dat je bijna verwacht dat ie terug in de tijd gaat lopen :D
pi_125199731
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mochten ze die dingen gratis weggeven, dan wil ik er ook wel een paar :D
  vrijdag 12 april 2013 @ 16:40:08 #260
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125200734
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

Waarom niet in de OP? :P
Ja, daar dacht ik zelf ook al aan. Zit je alleen mogelijk met verouderde informatie die de nieuweling duur kan komen te staan (maar geld dan voor alles in de OP).
pi_125200774
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:40 schreef Wouter_Drucker het volgende:

[..]

Ja, daar dacht ik zelf ook al aan. Zit je alleen mogelijk met verouderde informatie die de nieuweling duur kan komen te staan (maar geld dan voor alles in de OP).
Zet er een disclaimer bij. :)
  vrijdag 12 april 2013 @ 16:41:38 #262
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125200788
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Daar zit nog een overheid achter dat voor een zekere mate van garantie zorgt (moet je je ook niet al te veel illusies over maken maar het is beter dan niks) en zelfs dan is er idd nog altijd het metaal waarvan het gemaakt is. ;)

Persoonlijk zie ik liever een goed gereguleerde munt gebaseerd op vertrouwen door de overheid dan een totaal ongereguleerd systeem gebaseerd op vertrouwen.
Het doel bij Bitcoin was om juist niet op vertrouwen te werken. :P
  vrijdag 12 april 2013 @ 16:42:28 #263
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125200813
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Holy fuck, die daling is zo steil dat je bijna verwacht dat ie terug in de tijd gaat lopen :D
Vandaar die schommelingen een paar dagen terug. :+
pi_125200932
Doet silkroad eigenlijk nog zaken met zulke hevige prijsschommelingen?
pi_125201126
Ik heb medelijden met de Duitsers aan wie ik een aantal verkocht heb, het is nu veel minder waard.
Een ervan was lid van Piratenpartei ;(, ik had het zelfs bevestigd voordat ik de betaling binnen had, maar denk dat ie toch verlies heeft. Gelukkig maar 1 coin.
  vrijdag 12 april 2013 @ 16:52:47 #266
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125201181
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik heb medelijden met de Duitsers aan wie ik een aantal verkocht heb, het is nu veel minder waard.
Een ervan was lid van Piratenpartei ;(, ik had het zelfs bevestigd voordat ik de betaling binnen had, maar denk dat ie toch verlies heeft. Gelukkig maar 1 coin.
Paar mp3'tjes opsturen als troost. :+

Nee serieus, paar tientjes compensatie geven. Zou een mooi gebaar zijn! Krijg je er een vriend bij.
pi_125201229
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
Boeiend.. business is business
  vrijdag 12 april 2013 @ 16:55:18 #268
359381 malleable
pi_125201257
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
Als bitcoin ooit de wereld munt wordt heeft hij 1/21*10^6 van de wereld economie, dat is ongeveer $3 miljoen

[ Bericht 0% gewijzigd door malleable op 12-04-2013 17:10:41 ]
pi_125201389
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:52 schreef Wouter_Drucker het volgende:

[..]

Nee serieus, paar tientjes compensatie geven. Zou een mooi gebaar zijn! Krijg je er een vriend bij.
Ja ik had gemaild dat ik wel het verschil wou betalen tussen wat ik er in maart voor betaald heb en waarvoor ik het heb verkocht, maar hij heeft nog niet gereageerd :P.
pi_125201410
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dan durf ik ook nog wel mee te doen met gokken. :P
Beneath the gold, the bitter steel
pi_125201652
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:41 schreef Wouter_Drucker het volgende:

[..]

Het doel bij Bitcoin was om juist niet op vertrouwen te werken. :P
Dat is dan jammerlijk mislukt, zoals ik al zei: het is de ultieme fiduciaire valuta!
  vrijdag 12 april 2013 @ 17:39:50 #272
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125202669
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:59 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Ja ik had gemaild dat ik wel het verschil wou betalen tussen wat ik er in maart voor betaald heb en waarvoor ik het heb verkocht, maar hij heeft nog niet gereageerd :P.
_O_
  vrijdag 12 april 2013 @ 17:45:17 #273
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125202817
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is dan jammerlijk mislukt, zoals ik al zei: het is de ultieme fiduciaire valuta!
Feit is wel dat ik er niet op hoef te 'vertrouwen' dat ik mijn 1 Bitcoin over honderd jaar nog op mijn adres heb staan. Dat is bij banken toch anders.

Bankiers kunnen over de loop van honderden jaren een enorm hoog vertrouwen ontwikkelen. Maar uiteindelijk krijg je dan dat het alleen nog maar makkelijker wordt om de boel te flessen.

Encryptie algoritmes worden niet ineens hebberig. :)
pi_125204462
Deze post kwam ik tegen op Tweakers, zitten wel punten bij waar ik hem geen ongelijk in kan geven:

quote:
Ik heb mijn belangrijkste bezwaren/twijfels bij de munt (die eigenlijk een commodity is) even op een rijtje gezet.

(1) De omvang van het register waarin de Bitcoin transacties uit het verleden worden bijgehouden stijgt naarmate er meer transacties zijn geweest. Nu al moet je voordat je kan betalen meer dan 100mb downloaden, als het aantal transacties in Bitcoin zou groeien tot het aantal transacties via bijvoorbeeld Paypal zou dat in no time in de gigabytes lopen. Het wordt dan simpelweg onwerkbaar.

(2) Bitcoin is niet zo anoniem als soms wordt voorgesteld, omdat alle transacties die ooit plaatsvonden zichtbaar zijn via het transactie register. Het is op die manier bijvoorbeeld mogelijk om een transactie in Bitcoin te herleiden tot een overboeking via één van de exchanges. Bitcoin is zelfs ideaal om geldstromen in kaart te brengen.

(3) Er zijn mogelijkheden om Bitcoins twee keer uit te geven, bijvoorbeeld op twee verschillende netwerken. Nu is dat nog niet zo erg, omdat er nauwelijks transacties in Bitcoins plaatsvinden. Als echter (al daar niet door opzet) een storing ontstaat waarbij bijvoorbeeld het netwerk van een ISP wordt losgekoppeld van het internet, kunnen zowel binnen het kleinere netwerk van de ISP Bitcoins worden uitgegeven (deze worden netjes gevalideerd door Bitcoin gebruikers binnen dit kleinere netwerk), als op het internet. Zodra beide netwerken weer aan elkaar zijn gekoppeld zullen de Bitcoins die binnen het kleine netwerk zijn ontvangen niet meer kunnen worden uitgegeven.

(4) Het deflatoire karakter van de Bitcoin staat normaal gebruik in de weg. Doordat het aantal Bitcoins sterk beperkt is, zal de waarde stijgen naarmate het aantal transacties in Bitcoins toeneemt (dit volgt uit de verkeersvergelijking van Fischer). Probleem is echter dat wanneer de waarde van de Bitcoin een stijgende trend vertoont, het niet rationeel is om hem uit te geven. Als mensen echter al hun coins bewaren, is de munt dus effectief waardeloos in het normale economisch verkeer. Als echter het gebruik daalt, komt er een punt waarbij de markt instort. Wat we de afgelopen dagen hebben gezien is flinke aandacht voor de Bitcoin in de media. Dit heeft geleid tot een stijging van de vraag naar Bitcoins, wat tot toename van de verwachte deflatie leidt, dus tot meer hoarding en een lager aanbod van Bitcoins wat heeft geresulteerd in een sterke stijging van de waarde. Op het moment dat de Bitcoin elke dag met tientallen procenten in waarde toenam zullen nog maar weinig mensen met hun coins een pizza hebben besteld.

(5) De vergelijking met goud is zo slecht nog niet. Goud en Bitcoins zijn beide een soort ‘commodity’ met geen intrinsieke gebruikwaarde voor de Bitcoin, en een gebruikswaarde van goud (elektronica) die denk ik slechts een fractie van de marktwaarde bedraagt. Goud kent grofweg dezelfde nadelen als de Bitcoin, en het is dan ook niet voor niets dat het niet langer wordt gebruikt als betaalmiddel.

(6) Terwijl ik constateer dat men – wat mij betreft onterecht – blijkbaar vanuit historische gronden een soort vertrouwen heeft in de waarde van goud, kent de Bitcoin deze historie niet. De Bitcoin is volkomen waardeloos, hij ontleent zijn waarde slechts aan de vraag naar Bitcoins die volgt uit het aantal transacties in Bitcoins. Er zijn echter vrijwel geen reële transacties in Bitcoins, en die gaan er ook niet komen (zie eerdere punten). Ik denk dat de reden dat veel mensen de laatste tijd Bitcoins aan het kopen zijn voornamelijk is gelegen in de stijgende waarde opzichzelf, dus omdat de waarde stijgt en er winsten worden behaald wordt de aandacht van weer nieuwe groepen kopers gewekt die ook graag mee willen profiteren. Dat is kenmerkend voor een piramidespel. Dat er erg veel mensen in trappen is geen argument waarom er geen sprake zou zijn van een piramidespel: in 1997 eindigde in Albanië een piramidespel waar bijna iedereen aan meedeed zelfs in een volksopstand.

(7) Het extreem amateuristische karakter van het Bitcoin wereldje draagt ook niet bij aan mijn vertrouwen in de munt. Extreme schommelingen van de koersen, totaal verschillende koersen op verschillende markten, af en toe zelfs een hogere koers in euro's dan in dollars, het hele handelsverkeer dat af en toe even een dagje stilvalt zijn daar allemaal voorbeelden van. Het gebrek aan kennis van zaken van de mensen die in Bitcoins handelen verklaart mogelijk waarom er nog steeds een groep mensen is die niet inziet dat ze aaneen soort piramidespel deelnemen.

(8 ) Waar is overigens het 'gedecentraliseerde' karakter van de Bitcoin gebleven? De laatste dagen blijkt dat bijna alles om Mt. Gox. draait, dus slechts één marktpartij die niet onder democratische controle staat itt. tot bijvoorbeeld een centrale bank.
  vrijdag 12 april 2013 @ 18:54:07 #275
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125204802
Waar kwam je die tegen op Tweakers?

Ik maak me vooral zorgen om de technische punten, het opschalen en het dubbelspenden (1 en 3). Over 2 heb ik geen mening, gaat wel verbeterd worden. 4, 5 en 6 ben ik het niet mee eens. 7 en 8 zijn kinderziektes.

Allemaal wat voorbarig.

vrijdag 12 april 2013 @ 18:56:03 #276
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125205115
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 18:54 schreef Wouter_Drucker het volgende:

Ik maak me vooral zorgen om de technische punten, het opschalen en het dubbelspenden (1 en 3). Over 2 heb ik geen mening, gaat wel verbeterd worden. 4, 5 en 6 ben ik het niet mee eens. 7 en 8 zijn kinderziektes.

Allemaal wat voorbarig.

[ afbeelding ]

Dat plaatje is nogal ironisch gezien de commissie die Mt. Gox hanteert :')
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:07:02 #278
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125205294
Van Reddit:
quote:
Not so much a question, not a pitch either, anyway...here it goes:
The company I work for does BIG systems. When I say BIG, I mean probably ten or 20 times MtGox. The technology that we have can handle scale like something you have never seen.
We have had clients running setups with 30 servers go down to <10 using our tech.
I would like to talk to you to see if we can help you. Scaling is HARD and we've been doing it for years. And we want to see Bitcoin succeed.
Personally, I'm a heavy Bitcoin user. I lost a lot of money yesterday. I want to see you succeed as well as other exchanges in order for the value to go up again.
Your scaling issues are probably going to get worse and throwing servers at the problem is not the answer.
Please let me know.
Dit laat toch wel weer de kracht van Bitcoin zien. Dit zul je met ING niet meemaken. De combinatie van open source en het 'aandeelhouders effect'.
pi_125205482
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 18:54 schreef Wouter_Drucker het volgende:

http://gathering.tweakers(...)ge/40087176#40087176
pi_125205625
Nieuw bericht op bitcoin-24.com

quote:
Our Service is momentarily not available.
1. All funds (EUR, USD, PLN, GBP & Bitcoins) are safe.
2. All withdrawals will be gradually processed chronologically from another bank account.
3. The Polish authority closed your Bank account in Poland.
4. Our lawyers are working with high pressure on a solution.

We will back with Bitcoin-24 2.0 on when all declarations are finished.
Ben blij dat ik daar woensdag alles al had weggehaald. :{
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:17:55 #281
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_125205695
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:07 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Van Reddit:

[..]

Dit laat toch wel weer de kracht van Bitcoin zien. Dit zul je met ING niet meemaken. De combinatie van open source en het 'aandeelhouders effect'.
nice ^O^
pi_125205983
quote:
[–]WeAreMtGox[S] 23 punten 3 uur geleden
When will you bring online support for the other cryptocurrencies?
We were scheduled to launch a new cryptocurrency this week, but recent events have taken precedent. We're looking at 1~2 weeks now, but it will happen.
pi_125206534
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:07 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Van Reddit:

[..]

Ja, en als het iets te hard naar beneden gaat gooien ze de handel dicht, ze zijn geen haar beter dan de 'reguliere' marktpartijen. Wouter, je bekijkt het allemaal wel heel erg door een roze bril :P
pi_125206557
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:25 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

[–]WeAreMtGox[S] 23 punten 3 uur geleden
When will you bring online support for the other cryptocurrencies?
We were scheduled to launch a new cryptocurrency this week, but recent events have taken precedent. We're looking at 1~2 weeks now, but it will happen.
https://mtgox.com/api/2/stream/list_public
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:45:28 #285
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125206721
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:40 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ja, en als het iets te hard naar beneden gaat gooien ze de handel dicht, ze zijn geen haar beter dan de 'reguliere' marktpartijen. Wouter, je bekijkt het allemaal wel heel erg door een roze bril :P
Ik wil ING wel eens met een statement zien dat ze al hun software als open source op internet gooien.

:D

Ik wil ook vooral tegenwicht bieden.
pi_125206863
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:45 schreef Wouter_Drucker het volgende:

[..]

Ik wil ING wel eens met een statement zien dat ze al hun software als open source op internet gooien.

:D

Ik wil ook vooral tegenwicht bieden.
Ik zie meer waarde in dat MtGox de exchange openhoudt en niet als een soort autoriteit handelsbeperkingen oplegt dan het openbaar maken van een code.

Maar goed, dat ben ik.
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:49:51 #287
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125206892
The Economist:
quote:
The dollar is one of history's most successful currencies, I think it's fair to say, and yet it, like virtually every floating currency, is prone to wild volatility. In the late 1990s, the trade-weighted dollar soared nearly 50%. It then turned on a dime, dropping 30%. Then, in a matter of weeks in late 2008 it jumped nearly 20%. Once again, that's the trade-weighted dollar, not an individual currency pair (which can be much more crazily volatile).

Now over long time horizons those swings can have substantial macroeconomic impacts. But on a scale of weeks or months or even a year or two the average American has almost no idea that such movements are occurring nor does he care. And that's because America is a massive economy, in which trade is a relatively small share of GDP, in which everyone is paid in dollars and in which everything is priced in dollars. Foreign exchange volatility matters only to the extent that the exchanges you care about have a foreign component.
pi_125206936
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:45 schreef Wouter_Drucker het volgende:

[..]

Feit is wel dat ik er niet op hoef te 'vertrouwen' dat ik mijn 1 Bitcoin over honderd jaar nog op mijn adres heb staan. Dat is bij banken toch anders.

Bankiers kunnen over de loop van honderden jaren een enorm hoog vertrouwen ontwikkelen. Maar uiteindelijk krijg je dan dat het alleen nog maar makkelijker wordt om de boel te flessen.

Encryptie algoritmes worden niet ineens hebberig. :)
Encryptie algoritmes niet maar de exchanges, hackers, ddos'ers en speculanten wel. Tot nu toe is bitcoin nou niet echt het toonbeeld van veiligheid... Bij een bank krijg ik mijn poet ook nog terug als ik geskimmed word of mijn creditcard gejat wordt. Als jij een keertje slordig bent of je exchange en je bent je coins kwijt kan je ook niet bij iemand aankloppen....
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:51:29 #289
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125206965
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:48 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik zie meer waarde in dat MtGox de exchange openhoudt en niet als een soort autoriteit handelsbeperkingen oplegt dan het openbaar maken van een code.

Maar goed, dat ben ik.
Ik had het niet over MtGox, ik vergelijk Bitcoin hier met ING (wat enigszins raar is, oke).
pi_125207223
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:51 schreef Wouter_Drucker het volgende:

[..]

Ik had het niet over MtGox, ik vergelijk Bitcoin hier met ING (wat enigszins raar is, oke).
Aha, maar dat is een verkeerde vergelijking
pi_125207257
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:52 schreef Wouter_Drucker het volgende:

[..]

Tuurlijk, die duitser koopt toch bij zijn volle verstand een bitcoin?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_125207324
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:16 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuw bericht op bitcoin-24.com

[..]

Ben blij dat ik daar woensdag alles al had weggehaald. :{
http://adminsimidi5544.bitcoin-24.com/
Oh wacht dit is het admin panel :|W

[ Bericht 8% gewijzigd door EugeneKrabs op 12-04-2013 20:06:04 ]
  vrijdag 12 april 2013 @ 20:13:50 #293
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_125207964
Damn! Bitonic vraagt nog altijd ¤78 en bitcoin.de ¤64. Terwijl het op mtgox ¤58,7 is.
  vrijdag 12 april 2013 @ 20:15:11 #294
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_125208035
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 20:13 schreef Mender het volgende:
Damn! Bitonic vraagt nog altijd ¤78 en bitcoin.de ¤64. Terwijl het op mtgox ¤58,7 is.
Arbitreren!!
The End Times are wild
  vrijdag 12 april 2013 @ 20:18:51 #295
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
  vrijdag 12 april 2013 @ 20:20:22 #296
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_125208315
Zijn er al mensen die weer bij hebben gekocht in deze dip? Het lijkt nu stabiel genoeg om weer te kopen.
pi_125208447
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 20:20 schreef Mender het volgende:
Zijn er al mensen die weer bij hebben gekocht in deze dip? Het lijkt nu stabiel genoeg om weer te kopen.
Denk er rustig over na voordat het straks nog meer daalt :P
  vrijdag 12 april 2013 @ 20:23:50 #298
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125208448
Nog veel te duur voor mij. Laat het maar lekker leeglopen. Op 1-5 dollar stap ik in met 100 euro.
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:04:08 #299
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125210510
Had ik niet eens eerder gezien:

http://data.cnbc.com/quotes/MTGOXUSD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')