abonnement Unibet Coolblue
pi_125190547
Ik moet zeggen, handel op mtgox ziet er prima uit (ik kijk via http://bitcoin.clarkmoody.com/ )

Af en toe lag van een seconde, goed gevuld boek, spread van 0.10, een stuk beter dan een paar dagen geleden. Die verbeteringen van gisteren lijken te hebben geholpen.
pi_125191114
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:49 schreef pikinhand het volgende:
Ik moet zeggen, handel op mtgox ziet er prima uit (ik kijk via http://bitcoin.clarkmoody.com/ )

Af en toe lag van een seconde, goed gevuld boek, spread van 0.10, een stuk beter dan een paar dagen geleden. Die verbeteringen van gisteren lijken te hebben geholpen.
Jammer dat aan de late kant is. Die mooie piek van een paar dagen geleden komt voorlopig niet meer terug. De vroege en grote adopters zijn denk ik nu wel weg. Na de grote piek zie je steeds een daling, een soort stabilisatie die vervolgens weer in een verdere daling overging. Het zal uiteindelijk ergens stabiliseren (afhankgelijk van hoeveel mensen er uit blijven stappen). Daarna blijf je achter met een munt die misschien wel wat stabieler is dan nu, maar de hype van vorige week mist.

Waarschijnlijk zal er dan een langere tijd overheen gaan voordat er weer meer (positieve) aandacht komt. Mocht Bitcoin het uiteindelijk wel gaan maken, dan zal de prijs wel weer gaan stijgen. Als lange-termijn investering heeft bitcoin nog steeds wel potentie. Het is vooral afwachten tot hoe laag hij gaat.

Op dit moment zijn de fluctuaties van enkele tientallen euro's / dollars binnen het uur er ook niet meer (die waren er wel na de eerste crash). Dus ook daar kun je nu niet echt veel meer aan verdienen.
  vrijdag 12 april 2013 @ 12:11:42 #228
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_125191247
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:08 schreef Morphs het volgende:

[..]

Jammer dat aan de late kant is. Die mooie piek van een paar dagen geleden komt voorlopig niet meer terug. De vroege en grote adopters zijn denk ik nu wel weg. Na de grote piek zie je steeds een daling, een soort stabilisatie die vervolgens weer in een verdere daling overging. Het zal uiteindelijk ergens stabiliseren (afhankgelijk van hoeveel mensen er uit blijven stappen). Daarna blijf je achter met een munt die misschien wel wat stabieler is dan nu, maar de hype van vorige week mist.

Waarschijnlijk zal er dan een langere tijd overheen gaan voordat er weer meer (positieve) aandacht komt. Mocht Bitcoin het uiteindelijk wel gaan maken, dan zal de prijs wel weer gaan stijgen. Als lange-termijn investering heeft bitcoin nog steeds wel potentie. Het is vooral afwachten tot hoe laag hij gaat.

Op dit moment zijn de fluctuaties van enkele tientallen euro's / dollars binnen het uur er ook niet meer (die waren er wel na de eerste crash). Dus ook daar kun je nu niet echt veel meer aan verdienen.
Ik zou het juist mooi vinden als de hype weg gaat. Natuurlijk is het mooi om iets meer waard te zien worden, maar dat was in eerste instantie niet waarvoor ik Bitcoins had en heb. Ik ben heel bewust niet uitgestapt, voornamelijk omdat ik al van plan was om Bitcoins uit te geven, en hoogstens naar een exchange te brengen om hardware van te kopen.

Dat ik nu vrij veel aan het hoarden ben met minen komt voornamelijk omdat ik het (nog) niet makkelijk uit kan geven, maar dat zal vanzelf goed komen als dit een beetje is afgekoeld.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_125191314
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

waardegarantie.

zelfde principe als goud.

Met het levensgrote verschil dat goud daadwerkelijk waarde heeft in de fysieke wereld als grondstof. Bitcoin of welke andere virtuele munt dan ook zal dat nooit hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 april 2013 @ 12:16:22 #230
862 Arcee
Look closer
pi_125191413
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:49 schreef pikinhand het volgende:
een stuk beter dan een paar dagen geleden.
Ja, nu de koers nog. :+

$78 nu.
pi_125191578
Ja, je ziet mensen proberen te manipuleren door een stroom orders van 0.01 coin te plaatsen, maar dan komt er een blok van 50 die er net onder gaat zitten, het mislukt steeds, of hij wordt in een seconde weggekocht en dan gaat het gewoon verder. Je ziet de koers vooral bewegen door grote blokken van 100, 200 coins, dus liquiditeit zit wel goed.
  vrijdag 12 april 2013 @ 12:24:34 #232
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_125191745
Doordat vrijwel iedere exchange op zn gat lag tijdens die sterke daling zijn er natuurlijk heel veel Dollars en Euro's in blijven zitten die er normaal gesproken uitgestapt zouden zijn.. Vraag is of die nu langzaam maar zeker nog steeds eruit gaan stappen of dat ze dan toch maar blijven zitten.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_125191893
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Met het levensgrote verschil dat goud daadwerkelijk waarde heeft in de fysieke wereld als grondstof. Bitcoin of welke andere virtuele munt dan ook zal dat nooit hebben.
Mwah, in dat opzicht heeft zilver meer waarde als goud.
Goud word nauwelijks ergens voor gebruikt.

Zilver voor ontzettend veel applicaties, je mobieltje, computer tv auto etcetc zou het niet doen zonder zilver.

Anyway bitcoin is hetzelfde in de zin van, het is eindig.
Maar ik zie ook in dat het een vorm van een pyramide spel is.

However, zelfde kun je stellen over de euro en de dollar etc.
als je diep genoeg kijkt, zelfde werking, mensen aan de top verdienen er het meest aan.
  vrijdag 12 april 2013 @ 12:39:46 #234
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_125192387
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Warren Buffet, daar houd het voor mij een beetje op.

Die man is alleen maar rijk geworden via inside information, zoals ze dat noemen.
Precies, ze zitten een man, in middle of nowhere Omaha al sinds de mid '50 inside info te voeden. 8)7
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_125192438
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Mwah, in dat opzicht heeft zilver meer waarde als goud.
Goud word nauwelijks ergens voor gebruikt.

Zilver voor ontzettend veel applicaties, je mobieltje, computer tv auto etcetc zou het niet doen zonder zilver.

Anyway bitcoin is hetzelfde in de zin van, het is eindig.
Maar ik zie ook in dat het een vorm van een pyramide spel is.

However, zelfde kun je stellen over de euro en de dollar etc.
als je diep genoeg kijkt, zelfde werking, mensen aan de top verdienen er het meest aan.
goud nauwelijks gebruikt? lol, ik zou toch maar echt even wat beter kijken
pi_125192512
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef spiedermann het volgende:

[..]

goud nauwelijks gebruikt? lol, ik zou toch maar echt even wat beter kijken
In verhouding he.
pi_125192581
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:39 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Precies, ze zitten een man, in middle of nowhere Omaha al sinds de mid '50 inside info te voeden. 8)7
Dat is algemeen bekend.

Dat is geen vergezocht iets, je hoeft alleen maar te kijken naar hoe, wanneer en wat hij koopt.
Verder stelt hij niet veel voor.

Ik ben daar niet bepaald alleen in, qua mening.

Maar goed punt is, ik heb niet zo'n hoge pet van warren buffet op.
Komt sympathiek over, maar dat kon je van zalm ook zeggen, nog gefeliciteerd met je euros overigens.
pi_125192760
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:11 schreef Maxbet het volgende:
Dat ik nu vrij veel aan het hoarden ben met minen komt voornamelijk omdat ik het (nog) niet makkelijk uit kan geven, maar dat zal vanzelf goed komen als dit een beetje is afgekoeld.
Lukt dat minen voor jou dan nog een beetje? Ik heb 1,5-2 jaar geleden twee weken lang gemined met m'n desktopcomputer en had toen niets gemined. Volgens mij kan het al lange tijd niet meer uit om te minen tenzij je één van de "grootmachten" bent.
pi_125192761
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

In verhouding he.
nee, je moet echt beter je huiswerk doen. het is juist goud wat gebruikt wordt in al de door jou genoemde aplicaties, zilver geleid wel beter, maar goud corrodeert niet
  vrijdag 12 april 2013 @ 12:52:02 #240
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_125192931
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat is algemeen bekend.

Dat is geen vergezocht iets, je hoeft alleen maar te kijken naar hoe, wanneer en wat hij koopt.
Verder stelt hij niet veel voor.

Ik ben daar niet bepaald alleen in, qua mening.

Maar goed punt is, ik heb niet zo'n hoge pet van warren buffet op.
Komt sympathiek over, maar dat kon je van zalm ook zeggen, nog gefeliciteerd met je euros overigens.
In zijn beginperiode 9 jaar lang partnerships runnen, gemiddeld 30% rendement per jaar. In deze tijd las hij de financiële info door van zo'n 20 duizend bedrijven en was hij nog een nobody, maar hij kreeg wel inside info. 8)7

Daarna 47 jaar lang Bekshire runnen, gemiddeld 20% rendement per jaar. In 2009 maakte hij een miljardenfout met Conocophillips, ook al kreeg hij inside info. 8)7

Maargoed, met dat soort returns wordt iedereen miljardair. Simpele wiskunde. Stelt niets voor inderdaad. Je hoeft er niet eens slim voor te zijn, gewoon veel lezen en gedisciplineerd investeren. :9
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_125193623
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Mwah, in dat opzicht heeft zilver meer waarde als goud.
Goud word nauwelijks ergens voor gebruikt.

Zilver voor ontzettend veel applicaties, je mobieltje, computer tv auto etcetc zou het niet doen zonder zilver.

In elektronica zit ook goud.

Maar los van hoeveel het gebruikt wordt: het ís fysiek iets en je kan het ergens voor gebruiken, virtuele valuta niet.

Bitcoin is letterlijk niks, het is het ultieme in fiduciair geld.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 12 april 2013 @ 13:15:18 #242
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_125193742
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:47 schreef Morphs het volgende:

[..]

Lukt dat minen voor jou dan nog een beetje? Ik heb 1,5-2 jaar geleden twee weken lang gemined met m'n desktopcomputer en had toen niets gemined. Volgens mij kan het al lange tijd niet meer uit om te minen tenzij je één van de "grootmachten" bent.
Jawel hoor, zelfs nu kan het voor mij nog uit. Je moet uiteraard niet met je CPU gaan minen, maar een beetje knappe graka levert nog steeds geld op.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_125194504
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:47 schreef Morphs het volgende:

Lukt dat minen voor jou dan nog een beetje? Ik heb 1,5-2 jaar geleden twee weken lang gemined met m'n desktopcomputer en had toen niets gemined. Volgens mij kan het al lange tijd niet meer uit om te minen tenzij je één van de "grootmachten" bent.
Uiteraard moet je in een pool minen. Er wordt 1 block per 10 minuten gevonden, maar als er duizenden mensen meedoen moet je maanden zonder resultaat minen voor je opeens 25 coins vindt. In een pool wordt samengewerkt, dan is de beloning minder maar gebeurt het vaker.
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:23:25 #244
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125195974
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:39 schreef malleable het volgende:

[..]

Daar houd het voor mij een beetje op, ik zie ook niet zo goed in waarom goud zo hoog word gewaardeerd.

[..]

Akkerland is niet als geld te gebruiken. Wordt erg lastig in de supermarkt om te vragen 'accepteert u ook akkerland?'
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:28:28 #245
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_125196163
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In elektronica zit ook goud.

Maar los van hoeveel het gebruikt wordt: het ís fysiek iets en je kan het ergens voor gebruiken, virtuele valuta niet.

Bitcoin is letterlijk niks, het is het ultieme in fiduciair geld.
Sterker nog, er gaat nog best wat energie in om die dingen te minen. Dus het kost eigenlijk alleen. Je krijgt er letterlijk niets voor terug. Zelfs als de euro/dollar valt heb je nog metaal en papier wat nog iets waard is maar Bitcoins zijn alleen bits die een andere kant op staan op je harde schijf :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_125196237
Mijn mining rig is ook mijn verwarming 8-)
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:34:06 #247
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125196346
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In elektronica zit ook goud.

Maar los van hoeveel het gebruikt wordt: het ís fysiek iets en je kan het ergens voor gebruiken, virtuele valuta niet.

Bitcoin is letterlijk niks, het is het ultieme in fiduciair geld.
Zelfde als het geld dat je nu in je portomonaie hebt. :s)

Oh ja momentje. :D
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:36:38 #248
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125196425
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:39 schreef pikinhand het volgende:

[..]

Uiteraard moet je in een pool minen. Er wordt 1 block per 10 minuten gevonden, maar als er duizenden mensen meedoen moet je maanden zonder resultaat minen voor je opeens 25 coins vindt. In een pool wordt samengewerkt, dan is de beloning minder maar gebeurt het vaker.
Nadeel is dat je centralisatie krijgt. Paar maanden wachten hoeft ook geen ramp te zijn.
pi_125196489
Zeepbel loopt leeg? Ruim 75% gedaald in twee dagen. Jammer, had gehoopt de 300 nog aan te tikken :Y)
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:42:34 #250
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125196607


:+

[ Bericht 50% gewijzigd door Wouter_Drucker op 12-04-2013 14:52:15 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')