Dat plaatje is nogal ironisch gezien de commissie die Mt. Gox hanteertquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:54 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Waar kwam je die tegen op Tweakers?
Ik maak me vooral zorgen om de technische punten, het opschalen en het dubbelspenden (1 en 3). Over 2 heb ik geen mening, gaat wel verbeterd worden. 4, 5 en 6 ben ik het niet mee eens. 7 en 8 zijn kinderziektes.
Allemaal wat voorbarig.
[ afbeelding ]
Dit laat toch wel weer de kracht van Bitcoin zien. Dit zul je met ING niet meemaken. De combinatie van open source en het 'aandeelhouders effect'.quote:Not so much a question, not a pitch either, anyway...here it goes:
The company I work for does BIG systems. When I say BIG, I mean probably ten or 20 times MtGox. The technology that we have can handle scale like something you have never seen.
We have had clients running setups with 30 servers go down to <10 using our tech.
I would like to talk to you to see if we can help you. Scaling is HARD and we've been doing it for years. And we want to see Bitcoin succeed.
Personally, I'm a heavy Bitcoin user. I lost a lot of money yesterday. I want to see you succeed as well as other exchanges in order for the value to go up again.
Your scaling issues are probably going to get worse and throwing servers at the problem is not the answer.
Please let me know.
http://gathering.tweakers(...)ge/40087176#40087176quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:54 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Waar kwam je die tegen op Tweakers?
Ben blij dat ik daar woensdag alles al had weggehaald.quote:Our Service is momentarily not available.
1. All funds (EUR, USD, PLN, GBP & Bitcoins) are safe.
2. All withdrawals will be gradually processed chronologically from another bank account.
3. The Polish authority closed your Bank account in Poland.
4. Our lawyers are working with high pressure on a solution.
We will back with Bitcoin-24 2.0 on when all declarations are finished.
nicequote:Op vrijdag 12 april 2013 19:07 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Van Reddit:
[..]
Dit laat toch wel weer de kracht van Bitcoin zien. Dit zul je met ING niet meemaken. De combinatie van open source en het 'aandeelhouders effect'.
[–]WeAreMtGox[S] 23 punten 3 uur geledenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:56 schreef Wouter_Drucker het volgende:
http://www.reddit.com/r/B(...)h/we_are_mt_gox_ama/
Interessant.
Ja, en als het iets te hard naar beneden gaat gooien ze de handel dicht, ze zijn geen haar beter dan de 'reguliere' marktpartijen. Wouter, je bekijkt het allemaal wel heel erg door een roze brilquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:07 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Van Reddit:
[..]
Dit laat toch wel weer de kracht van Bitcoin zien. Dit zul je met ING niet meemaken. De combinatie van open source en het 'aandeelhouders effect'.
https://mtgox.com/api/2/stream/list_publicquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[–]WeAreMtGox[S] 23 punten 3 uur geleden
When will you bring online support for the other cryptocurrencies?
We were scheduled to launch a new cryptocurrency this week, but recent events have taken precedent. We're looking at 1~2 weeks now, but it will happen.
Ik wil ING wel eens met een statement zien dat ze al hun software als open source op internet gooien.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:40 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja, en als het iets te hard naar beneden gaat gooien ze de handel dicht, ze zijn geen haar beter dan de 'reguliere' marktpartijen. Wouter, je bekijkt het allemaal wel heel erg door een roze bril
Ik zie meer waarde in dat MtGox de exchange openhoudt en niet als een soort autoriteit handelsbeperkingen oplegt dan het openbaar maken van een code.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:45 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Ik wil ING wel eens met een statement zien dat ze al hun software als open source op internet gooien.
Ik wil ook vooral tegenwicht bieden.
quote:The dollar is one of history's most successful currencies, I think it's fair to say, and yet it, like virtually every floating currency, is prone to wild volatility. In the late 1990s, the trade-weighted dollar soared nearly 50%. It then turned on a dime, dropping 30%. Then, in a matter of weeks in late 2008 it jumped nearly 20%. Once again, that's the trade-weighted dollar, not an individual currency pair (which can be much more crazily volatile).
Now over long time horizons those swings can have substantial macroeconomic impacts. But on a scale of weeks or months or even a year or two the average American has almost no idea that such movements are occurring nor does he care. And that's because America is a massive economy, in which trade is a relatively small share of GDP, in which everyone is paid in dollars and in which everything is priced in dollars. Foreign exchange volatility matters only to the extent that the exchanges you care about have a foreign component.
Encryptie algoritmes niet maar de exchanges, hackers, ddos'ers en speculanten wel. Tot nu toe is bitcoin nou niet echt het toonbeeld van veiligheid... Bij een bank krijg ik mijn poet ook nog terug als ik geskimmed word of mijn creditcard gejat wordt. Als jij een keertje slordig bent of je exchange en je bent je coins kwijt kan je ook niet bij iemand aankloppen....quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:45 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Feit is wel dat ik er niet op hoef te 'vertrouwen' dat ik mijn 1 Bitcoin over honderd jaar nog op mijn adres heb staan. Dat is bij banken toch anders.
Bankiers kunnen over de loop van honderden jaren een enorm hoog vertrouwen ontwikkelen. Maar uiteindelijk krijg je dan dat het alleen nog maar makkelijker wordt om de boel te flessen.
Encryptie algoritmes worden niet ineens hebberig.![]()
Ik had het niet over MtGox, ik vergelijk Bitcoin hier met ING (wat enigszins raar is, oke).quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik zie meer waarde in dat MtGox de exchange openhoudt en niet als een soort autoriteit handelsbeperkingen oplegt dan het openbaar maken van een code.
Maar goed, dat ben ik.
Aha, maar dat is een verkeerde vergelijkingquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:51 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Ik had het niet over MtGox, ik vergelijk Bitcoin hier met ING (wat enigszins raar is, oke).
Tuurlijk, die duitser koopt toch bij zijn volle verstand een bitcoin?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:52 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Paar mp3'tjes opsturen als troost.![]()
Nee serieus, paar tientjes compensatie geven. Zou een mooi gebaar zijn! Krijg je er een vriend bij.
http://adminsimidi5544.bitcoin-24.com/quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:16 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuw bericht op bitcoin-24.com
[..]
Ben blij dat ik daar woensdag alles al had weggehaald.![]()
Arbitreren!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:13 schreef Mender het volgende:
Damn! Bitonic vraagt nog altijd ¤78 en bitcoin.de ¤64. Terwijl het op mtgox ¤58,7 is.
Denk er rustig over na voordat het straks nog meer daaltquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:20 schreef Mender het volgende:
Zijn er al mensen die weer bij hebben gekocht in deze dip? Het lijkt nu stabiel genoeg om weer te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |