gezelig leker in het zonetje ziten leker hoorquote:
kut koersenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[ afbeelding ]
hele nacht niet geslapen, voel me nu wel wat beter
wat dequote:Op donderdag 11 april 2013 18:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ben fourth base met iedereen waar ik tegen game, want ik neuk ze zo hard
Hahahaquote:Op donderdag 11 april 2013 18:26 schreef Taexon het volgende:
*hoort Peter van de trap vallen*
2 seconde later
*Hey Paulien zag je hoe snel ik weer beneden was?!*godsamme
Jij hebt veel datesquote:Op donderdag 11 april 2013 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
vrijdag en zaterdag date hollaaaaaaa
ik ben gewoon leuk.quote:
Leuke aandachtshoer danquote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben gewoon leuk.
![]()
nee maar zaterdag is meer vriendschappelijk i guess, en daarbij geef ik mensen teveel kansen omdat ik nou eenmaal een aandachtshoer ben
cant deny
Meh vind niet altijd leukquote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wie houdt er nou niet van leuke aandacht
Neequote:Op donderdag 11 april 2013 20:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Soms gaat het wel te ver ja. Maar dan is het heel stiekem altijd wel leuk
coolquote:Op donderdag 11 april 2013 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
vrijdag en zaterdag date hollaaaaaaa
aaah schatje tochquote:Op donderdag 11 april 2013 20:41 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben fucking moe.. En ik moet zometeen nog leren en dat soort shit.
als ik dat deed, was ik ook aan het daten met jouquote:Op donderdag 11 april 2013 20:46 schreef Rockiejj het volgende:
DV date alleen mannen die met haar in de draaimolen willen
Sluit maar aan in de wachtrij. Misschien kun je beter ook nog reserveren.quote:
ik wacht al sinds vorig jaar november.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Sluit maar aan in de wachtrij. Misschien kun je beter ook nog reserveren.
ja hey jij hebt het ook drukquote:Op donderdag 11 april 2013 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wacht al sinds vorig jaar november.
Dan doe je toch iets fout.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wacht al sinds vorig jaar november.
ja hallo november hadden we afgesproken tot alex opeens niet meer wilde en toen is t nooit meer van gekomenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja hey jij hebt het ook druk
ben je al weer beter dan? want ik ben nog fucking ziek
maar alex is out of the picture dus jij hebt al mn aandacht bby xoxoquote:Op donderdag 11 april 2013 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hallo november hadden we afgesproken tot alex opeens niet meer wilde en toen is t nooit meer van gekomen
en nee heb keelinfectie en nog beetje verhoging, zit nu aan antibiotica en zit nu kou te lijden in de trein
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als ik dat deed, was ik ook aan het daten met jou
keelholteontsteking en dan alcohol drinkenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar alex is out of the picture dus jij hebt al mn aandacht bby xoxo
awik heb keelholteontsteking, ik voel je
kun je rock niet ontvoeren?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:54 schreef Taexon het volgende:
Zin om McFlurry te halen maar niet alleen en iederee gaat kroeg waar ik geen zin in heb
#VakantieStruggles
mn neus gaat ervan openquote:Op donderdag 11 april 2013 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
keelholteontsteking en dan alcohol drinken
gewoon door je mond ademenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mn neus gaat ervan open
hemels, ik zeg het je
eindelijk ademen
krijg je droge bek vanquote:
ik weet het maar van alcohol drinken krijg je een kater en de volgende dag ook een droge bek vanquote:
gister ook gedaan, vanochtend om 8u wakker worden en nergens last vanquote:Op donderdag 11 april 2013 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet het maar van alcohol drinken krijg je een kater en de volgende dag ook een droge bek van
60% van de mensen kan niet enkel door hun neus ademen. Je neus is ook helemaal niet bedoelt voor ademhaling.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
krijg je droge bek van
tevens, als je neushelft verstopt zit heb je geen controle over je snot en dan besluit het ineens te gaan druipen zonder dat jij dat wil en dan lijkt het net alsof je een bloedneus hebt maar dan is het snot en omg
ok zolang je maar geen alcoholist wordt ok yolo xoquote:Op donderdag 11 april 2013 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gister ook gedaan, vanochtend om 8u wakker worden en nergens last van
#immortal #yolo
wel toch? in je neus zitten neushaartjes die ziekteverwekkers en bacteriën tegenhouden, je keel kan dat nietquote:Op donderdag 11 april 2013 21:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
60% van de mensen kan niet enkel door hun neus ademen. Je neus is ook helemaal niet bedoelt voor ademhaling.
maar een verstopte neusholte is ook niet gezondquote:Op donderdag 11 april 2013 21:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
60% van de mensen kan niet enkel door hun neus ademen. Je neus is ook helemaal niet bedoelt voor ademhaling.
omgquote:Op donderdag 11 april 2013 21:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
komt goedquote:Op donderdag 11 april 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok zolang je maar geen alcoholist wordt ok yolo xo
quote:
tsss rock, wat flauwquote:
Klopt, maar je neusgaten zijn te klein om genoeg adem te krijgenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
wel toch? in je neus zitten neushaartjes die ziekteverwekkers en bacteriën tegenhouden, je keel kan dat niet
Mijn oma drinkt meer dus ja valt meequote:Op donderdag 11 april 2013 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
komt goed
3 flessen per week valt mee toch xo
als ik mn mond dicht doe en door mn neus adem, dan voel ik geen problemen hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 21:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Klopt, maar je neusgaten zijn te klein om genoeg adem te krijgen
nee ze heeft wel gelijk, je haalt onbewust adem als je praat etc.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik mn mond dicht doe en door mn neus adem, dan voel ik geen problemen hoor
Alcohol als je ziek bent ook niet, lieverdquote:Op donderdag 11 april 2013 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar een verstopte neusholte is ook niet gezond
alsof ik nu zit te praten in de trein, zit al 1,5 uur lang met mn mond dichtquote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ze heeft wel gelijk, je haalt onbewust adem als je praat etc.
Continue? Dan hoor je bij de 40%quote:Op donderdag 11 april 2013 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar m'n neus gaat ervan open darlingquote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Alcohol als je ziek bent ook niet, lieverd
Ik zit in de trein, met mijn mond een stukje open.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
alsof ik nu zit te praten in de trein, zit al 1,5 uur lang met mn mond dicht
ga naar de arts geil wijffie xoxquote:Op donderdag 11 april 2013 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar m'n neus gaat ervan open darlingik ben zo blij daarom.
zozo rebel.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
alsof ik nu zit te praten in de trein, zit al 1,5 uur lang met mn mond dicht
dit jaquote:Op donderdag 11 april 2013 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar ga je heen?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit in de trein, met mijn mond een stukje open.
ja tot zondag, dan ga ik weer terugquote:Op donderdag 11 april 2013 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zozo rebel.
nee maar het verschilt per persoon ofcourse
ga je naar je hometown? VERLAAT JE ONS![]()
valt meequote:
volgende week xoquote:
Pittig eten, beetje tijgerbalsem onder je neus en neusspray!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar m'n neus gaat ervan open darlingik ben zo blij daarom.
vieze rotterdammerquote:Op donderdag 11 april 2013 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar ga je heen?![]()
:@
[..]
ja tot zondag, dan ga ik weer terug
maandag bezichtiging aan peizerweg, ergens vlakbij CS. maar denk dat ik die aan lissabonstraat wil. moet nog ff kijkenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
volgende week xo
neusholteontsteking gaat vanzelf over en duurt ongeveer 3 tot 10 dagen
hoe is het met de kamerjacht?
dag.quote:
Hmm, neusspray zou nog een optie zijn. Heb net een heet bad genomen maar het mocht niet baten,quote:Op donderdag 11 april 2013 21:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Pittig eten, beetje tijgerbalsem onder je neus en neusspray!
in de week van 22 april?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vieze rotterdammernee maar serieus, wanneer gaan we pizza/pannenkoeken maken
gewoon kijken bby, wie weet voel je een connectiequote:Op donderdag 11 april 2013 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
maandag bezichtiging aan peizerweg, ergens vlakbij CS. maar denk dat ik die aan lissabonstraat wil. moet nog ff kijken
en jouw jacht? xoxo
Naar huis. Net klaar met werkenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar ga je heen?![]()
:@
[..]
ja tot zondag, dan ga ik weer terug
Nah, ik heb verder geen leven dus ik blijfquote:
dan ben ik in roffa, dus doordeweeks een avond ofzo.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de 27e ga ik tattoo zetten, je mag mee als je wil
ik reserveer jou voor donderdag de 25e.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan ben ik in roffa, dus doordeweeks een avond ofzo.
1 mei, pann in nijmegen!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hmm, neusspray zou nog een optie zijn. Heb net een heet bad genomen maar het mocht niet baten,
Wanneer heb je tijd voor pann trouwens?
ok uurtje of 5, we bespreken nog wel wat ingredienten betreftquote:Op donderdag 11 april 2013 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik reserveer jou voor donderdag de 25e.
purrfect. 29e moet ik werken bij nacht van oranje en 30e op qday. hopelijk wordt mn geld meteen over gemaakt want dan kan ik mee!quote:
gewoon pannekoeken hoor, pizza heb ik al genoeg gehadquote:Op donderdag 11 april 2013 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok uurtje of 5, we bespreken nog wel wat ingredienten betreft
toen jij laatst afzei, zei je dat je eieren zou meenemen om goed te makenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon pannekoeken hoor, pizza heb ik al genoeg gehadik wil afvallen
jaja ik neem eieren mee, zorg jij maar voor pannenkoeken mixquote:Op donderdag 11 april 2013 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen jij laatst afzei, zei je dat je eieren zou meenemen om goed te makenwe zien t nog wel
heb 3 pakken volgens mijquote:Op donderdag 11 april 2013 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaja ik neem eieren mee, zorg jij maar voor pannenkoeken mix
Ik las het verkeerd, het was 1 juni en dan ben ik er niet. 25 mei is ook pann in utrecht, maar dan heb ik nog examens, maar het zou misschien wel kunnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
purrfect. 29e moet ik werken bij nacht van oranje en 30e op qday. hopelijk wordt mn geld meteen over gemaakt want dan kan ik mee!
ohquote:Op donderdag 11 april 2013 21:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, het was 1 juni en dan ben ik er niet. 25 mei is ook pann in utrecht, maar dan heb ik nog examens, maar het zou misschien wel kunnen.
ik heb alles, zelfs condooms voor als t nodig isquote:Op donderdag 11 april 2013 21:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb je ook chocopasta
essentieel
maar ik heb geen penisquote:Op donderdag 11 april 2013 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb alles, zelfs condooms voor als t nodig is
Dan heb ik nog frans op woensdagquote:Op donderdag 11 april 2013 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ohsukkeltje
welke examens heb je rond de 25e?
En dat ga je halen als je naar pann gaat?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan heb ik nog frans op woensdag
Ja dat zeg je nu, tuttoquote:Op donderdag 11 april 2013 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Amsterdam met Faye
certainly a do over
Ik hoorde hele andere dingen, damequote:Op donderdag 11 april 2013 21:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
misschien niet zo direct..maar heb het vaker gezegd
Verkeerd gehoord dan.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik hoorde hele andere dingen, dame
Oh nee niet zulke praat op fokquote:Op donderdag 11 april 2013 21:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, maar maakt niet uit. Lets go all lesbo.
Tits and fannies.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh nee niet zulke praat op fok
Ja want seksquote:Op donderdag 11 april 2013 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh nee niet zulke praat op fok
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Soft thighs and strawberry lipshou op
hoi. hoeveel heb je al op?quote:
jij ook dan XDquote:
Valt me dan weer tegen hequote:
ja okequote:
Eerst nog een uur whappen jijquote:Op donderdag 11 april 2013 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn 1 liter wijn is op. zo maar slapen
trusten
hard stikkenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn ouders ''En waar was jij nou vanmiddag? We waren hardstikke bezorgd!''
hartstikkequote:Op donderdag 11 april 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn ouders ''En waar was jij nou vanmiddag? We waren hardstikke bezorgd!''
Boeiequote:
Het boeit welquote:Op donderdag 11 april 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Boeie
''Ehm, in Arnhem. Als jullie het echt wilde weten konden jullie een berichtje sturen hoor''
Wat eet je danquote:Op donderdag 11 april 2013 21:44 schreef supersof het volgende:
ik ben al anderhalf uur bezig met mn avond eten![]()
Ja, want ik heb zo'n goede taalkennis, ik snap de zwakkelingen in de taal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Lekker geldquote:
Pastaquote:
Heb je die namaak zaanse huisjes al op?quote:
Neequote:Op donderdag 11 april 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je die namaak zaanse huisjes al op?
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Neeik heb helemaal geen zin in eten ofzo
heel de week al een beetje
DV go home, you're drunkquote:Op donderdag 11 april 2013 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wow zinet bloedneus maar im leef nog
Subway ging er anders prima inquote:Op donderdag 11 april 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Neeik heb helemaal geen zin in eten ofzo
heel de week al een beetje
omgquote:Op donderdag 11 april 2013 21:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja 40 euro verdiend vandaag
Ik heb nog nooit een bloedneus gehadquote:Op donderdag 11 april 2013 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ga ik morgen doenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja 40 euro verdiend vandaag
Ja ik snap het ook nietquote:
teveel gezopenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
funny thing is, im in bedquote:Op donderdag 11 april 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DV go home, you're drunk
Ja, maar dat kwam omdat ik daarvoor nog niks op hadquote:Op donderdag 11 april 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Subway ging er anders prima in
Subway![]()
Ik ookquote:Op donderdag 11 april 2013 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zekerik hou van geld
moneeeeeeeeeeeey it's a gasquote:Op donderdag 11 april 2013 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zekerik hou van geld
Kom maar met die autoquote:Op donderdag 11 april 2013 21:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
deze periode nog 5,95 en daarna 6,46 omg
haha als ik in de zomer 32-36 uur kan werken wel jaquote:
Wel veel hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 22:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha als ik in de zomer 32-36 uur kan werken wel ja
Hoop dat ik dat kan rekken over 2 periodes want dan kan ik daar minstens 2000 aan verdienen
Tax werkt dan ook veel en aan 32 uur kan ik zitten met 6 uurtjes per dagquote:Op donderdag 11 april 2013 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel veel hoor![]()
Geen tijd meer voor tax
oooooh. ohja. lekkahquote:Op donderdag 11 april 2013 22:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tax werkt dan ook veel en aan 32 uur kan ik zitten met 6 uurtjes per dagnja 6x5= 30 maar op zaterdag werk ik vaak al 8 uur dus valt reuze mee hoor
Als ik nu het tabblad wegklik van dat internetbankieren, kan er dan iets gebeurenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben net klaar
Nee sla ze
nee dan log je automatisch uit, is bij Rabobank wel zo iniedergevalquote:Op donderdag 11 april 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Als ik nu het tabblad wegklik van dat internetbankieren, kan er dan iets gebeuren![]()
Oke mooi. Stomme pagina reageerde nietquote:Op donderdag 11 april 2013 22:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dan log je automatisch uit, is bij Rabobank wel zo iniedergeval
wat een hatersquote:Op donderdag 11 april 2013 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke mooi. Stomme pagina reageerde niet
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:07 schreef supersof het volgende:
Oh duidelijk
http://www.allestoringen.nl/storing/ing
moeten ze maar geen storing van een paar dagen hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:09 schreef supersof het volgende:
Ik vind het wel zielig voor ING, nu krijgen ze allemaal haat enzo
Hoiquote:
Maar het werktquote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
rabobank internetbankieren ziet er zo bagger uit
maar het werkt welquote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
rabobank internetbankieren ziet er zo bagger uit
Hoiiiiiiii ik ben LittleBrowniequote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haieen nieuweling in JNG, niet op FOK.
Hoiquote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haieen nieuweling in JNG, niet op FOK.
quote:
True true maar ze moeten echt wat aan de layout doen hoor, moet er soms van huilenquote:
ja ach je hoeft er alleen je bankzaken te doen je hoeft er niet op te soppenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
True true maar ze moeten echt wat aan de layout doen hoor, moet er soms van huilen
Nog net niet comic sans ms gebruikt
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach je hoeft er alleen je bankzaken te doen je hoeft er niet op te soppen
Wat zeiden ze van je taart danquote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef arachide. het volgende:
Dit is zo kut. Mijn ouders zijn terug van vakantie en de fucking kat krijgt meer aandacht.
Huh watquote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef arachide. het volgende:
Dit is zo kut. Mijn ouders zijn terug van vakantie en de fucking kat krijgt meer aandacht.
quote:
Mijn moeder vond hem wel lief. En zei vervolgens dat het wel te zien was dat ik veel taart had gegetenquote:
Grapje hoop ik?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn moeder vond hem wel lief. En zei vervolgens dat het wel te zien was dat ik veel taart had gegeten
Wauwquote:Op donderdag 11 april 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn moeder vond hem wel lief. En zei vervolgens dat het wel te zien was dat ik veel taart had gegeten
Watquote:Op donderdag 11 april 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet doen, nergens voor nodigquote:Op donderdag 11 april 2013 22:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, maar ik walg nu weer lekker van mezelf. Morgen mag ik gelukkig weer weg.
quote:
quote:
Oeh oehhhquote:
ja jij komt altijd als ik ga slapenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oeh oehhh![]()
Mijn hoofd kan ook 360 graden draaien, vet cool <3
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oeh oehhh![]()
Mijn hoofd kan ook 360 graden draaien, vet cool <3
Dan blijf je nog maar eventjes.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja jij komt altijd als ik ga slapen
Leuke dag gehad vandaag?quote:
ja doe ik ookquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja doe ik ookmaar normaal kom jij rond 12 uur en dan slaap ik en ga jij door tot half 4 ofzo
Ja hoorquote:
Nee, moest al om 7 uur eruitquote:
mwa vind er geen reet aan though maar ieder zijn dingquote:Op donderdag 11 april 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik moet eerlijk bekennen dat het snachts ook best gezellig is
en ik ben overdag ook vaak andere dingen aan het doen
Ik morgen 5.42 dus niet huilenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, moest al om 7 uur eruit![]()
Geslaagde `date'' ?
Zou ik ook eens moeten doen jaquote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa vind er geen reet aan though maar ieder zijn ding
Ja en ik slaap 's nachts
Mooi mooi, gewoon de stad in geweest of?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik morgen 5.42 dus niet huilen
Ja was gezellig
Hele sonsbeek rondgelopenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi mooi, gewoon de stad in geweest of?
ja goed! Morgen vrijdag he dus kan niet beter alleen ik hoorde net onweer ofzoquote:Op donderdag 11 april 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik ook eens moeten doen ja
Hoe is het verder?
Jup, beetje gelopen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi mooi, gewoon de stad in geweest of?
Ja ik vind dat miezerweer kut en heb liever zon, nou enquote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Jup, beetje gelopen.
Het was lekker weer, maar daar dacht VA anders over volgens mij
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hele sonsbeek rondgelopenSof is de enige persoon die ik ken die net zo hard loopt als ik
Sluit goed op elkaar aan ditquote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Jup, beetje gelopen.
Het was lekker weer, maar daar dacht VA anders over volgens mij
Maar zondag 20 gradenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja goed! Morgen vrijdag he dus kan niet beter alleen ik hoorde net onweer ofzo
Sonsbeek?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hele sonsbeek rondgelopenSof is de enige persoon die ik ken die net zo hard loopt als ik
Ja ik vind het toch niet ergquote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik vind dat miezerweer kut en heb liever zon, nou en
Akkoordquote:Op donderdag 11 april 2013 23:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Sonsbeek?
So fucking close.
Ik zeg, deze zomer: sonsbeekmeetmet hertjes
Erg ook weer niet, ik had liever zon jaquote:
Dan ga je lekker buiten zitten, biertje erbij. Lekker zonnen. Heerlijkquote:
Ja oke. Naja.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Erg ook weer niet, ik had liever zon ja
als er zon is ja, tot nu toe geeft ie bewolkt weer doorquote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ga je lekker buiten zitten, biertje erbij. Lekker zonnen. HeerlijkNiks mis met visite dan hoor
Waarom irritant?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als er zon is ja, tot nu toe geeft ie bewolkt weer door
Wel als die visite irritant is en je er op sommige momenten gewoon echt even niet tegen kan
gewoon stomme grapjes maken en mn oma lult teveel enzoquote:
Nou nou nouquote:Op donderdag 11 april 2013 23:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon stomme grapjes maken en mn oma lult teveel enzo
Voorbeeld van mn oma: WAT DOE JE TOCH STEEDS OP DAT DING
Echt flikker op joh
Ik heb een leuke familiequote:Op donderdag 11 april 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
Maar echt jullie familiesBlijf me er over verbazen dat niemand een toffe familie heeft hier zowat
![]()
Mijn oma van 86 heeft gewoon sinds kort een iPad
Ohja dat vertelde je inderdaadquote:
Pffff!quote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
AkkoordDie hertjes gingen maar een beetje boven op die heuvel staan, haters
Allemaal van die hariettes en trudy's die ook ooit facebook hebben aangemaakt omdat dat vet hip isquote:Op donderdag 11 april 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
whehehe reacties van iemand op storing ING:
Het is weer Ká.U.Thee bij de ING Zowel internet als mobiel bankieren ligt plat, balen!!
Maar dit was een mannelijke, zelfstandige ondernemerquote:Op donderdag 11 april 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Allemaal van die hariettes en trudy's die ook ooit facebook hebben aangemaakt omdat dat vet hip is
Oh maar die types zitten er wel tussen hoor las ik vanavondquote:Op donderdag 11 april 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar dit was een mannelijke, zelfstandige ondernemer![]()
MSN is bijna doodquote:Op donderdag 11 april 2013 23:22 schreef promisionxexposed het volgende:
IK BEN CHATMAN
SUPERSNEL MET MSN
ER IS NIEMAND DIE MIJ NIET KENT
BLA BLA BLADIEBLADIEBLA
Dat was mijn beste msn vriendquote:Op donderdag 11 april 2013 23:22 schreef promisionxexposed het volgende:
IK BEN CHATMAN
SUPERSNEL MET MSN
ER IS NIEMAND DIE MIJ NIET KENT
BLA BLA BLADIEBLADIEBLA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |