quote:
tsss rock, wat flauwquote:
Klopt, maar je neusgaten zijn te klein om genoeg adem te krijgenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
wel toch? in je neus zitten neushaartjes die ziekteverwekkers en bacteriën tegenhouden, je keel kan dat niet
Mijn oma drinkt meer dus ja valt meequote:Op donderdag 11 april 2013 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
komt goed
3 flessen per week valt mee toch xo
als ik mn mond dicht doe en door mn neus adem, dan voel ik geen problemen hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 21:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Klopt, maar je neusgaten zijn te klein om genoeg adem te krijgen
nee ze heeft wel gelijk, je haalt onbewust adem als je praat etc.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik mn mond dicht doe en door mn neus adem, dan voel ik geen problemen hoor
Alcohol als je ziek bent ook niet, lieverdquote:Op donderdag 11 april 2013 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar een verstopte neusholte is ook niet gezond
alsof ik nu zit te praten in de trein, zit al 1,5 uur lang met mn mond dichtquote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ze heeft wel gelijk, je haalt onbewust adem als je praat etc.
Continue? Dan hoor je bij de 40%quote:Op donderdag 11 april 2013 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar m'n neus gaat ervan open darlingquote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Alcohol als je ziek bent ook niet, lieverd
Ik zit in de trein, met mijn mond een stukje open.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
alsof ik nu zit te praten in de trein, zit al 1,5 uur lang met mn mond dicht
ga naar de arts geil wijffie xoxquote:Op donderdag 11 april 2013 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar m'n neus gaat ervan open darlingik ben zo blij daarom.
zozo rebel.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
alsof ik nu zit te praten in de trein, zit al 1,5 uur lang met mn mond dicht
dit jaquote:Op donderdag 11 april 2013 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar ga je heen?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit in de trein, met mijn mond een stukje open.
ja tot zondag, dan ga ik weer terugquote:Op donderdag 11 april 2013 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zozo rebel.
nee maar het verschilt per persoon ofcourse
ga je naar je hometown? VERLAAT JE ONS![]()
valt meequote:
volgende week xoquote:
Pittig eten, beetje tijgerbalsem onder je neus en neusspray!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar m'n neus gaat ervan open darlingik ben zo blij daarom.
vieze rotterdammerquote:Op donderdag 11 april 2013 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar ga je heen?![]()
:@
[..]
ja tot zondag, dan ga ik weer terug
maandag bezichtiging aan peizerweg, ergens vlakbij CS. maar denk dat ik die aan lissabonstraat wil. moet nog ff kijkenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
volgende week xo
neusholteontsteking gaat vanzelf over en duurt ongeveer 3 tot 10 dagen
hoe is het met de kamerjacht?
dag.quote:
Hmm, neusspray zou nog een optie zijn. Heb net een heet bad genomen maar het mocht niet baten,quote:Op donderdag 11 april 2013 21:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Pittig eten, beetje tijgerbalsem onder je neus en neusspray!
in de week van 22 april?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vieze rotterdammernee maar serieus, wanneer gaan we pizza/pannenkoeken maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |