Sluit maar aan in de wachtrij. Misschien kun je beter ook nog reserveren.quote:
ik wacht al sinds vorig jaar november.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Sluit maar aan in de wachtrij. Misschien kun je beter ook nog reserveren.
ja hey jij hebt het ook drukquote:Op donderdag 11 april 2013 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wacht al sinds vorig jaar november.
Dan doe je toch iets fout.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wacht al sinds vorig jaar november.
ja hallo november hadden we afgesproken tot alex opeens niet meer wilde en toen is t nooit meer van gekomenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja hey jij hebt het ook druk
ben je al weer beter dan? want ik ben nog fucking ziek
maar alex is out of the picture dus jij hebt al mn aandacht bby xoxoquote:Op donderdag 11 april 2013 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hallo november hadden we afgesproken tot alex opeens niet meer wilde en toen is t nooit meer van gekomen
en nee heb keelinfectie en nog beetje verhoging, zit nu aan antibiotica en zit nu kou te lijden in de trein
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als ik dat deed, was ik ook aan het daten met jou
keelholteontsteking en dan alcohol drinkenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar alex is out of the picture dus jij hebt al mn aandacht bby xoxo
awik heb keelholteontsteking, ik voel je
kun je rock niet ontvoeren?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:54 schreef Taexon het volgende:
Zin om McFlurry te halen maar niet alleen en iederee gaat kroeg waar ik geen zin in heb
#VakantieStruggles
mn neus gaat ervan openquote:Op donderdag 11 april 2013 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
keelholteontsteking en dan alcohol drinken
gewoon door je mond ademenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mn neus gaat ervan open
hemels, ik zeg het je
eindelijk ademen
krijg je droge bek vanquote:
ik weet het maar van alcohol drinken krijg je een kater en de volgende dag ook een droge bek vanquote:
gister ook gedaan, vanochtend om 8u wakker worden en nergens last vanquote:Op donderdag 11 april 2013 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet het maar van alcohol drinken krijg je een kater en de volgende dag ook een droge bek van
60% van de mensen kan niet enkel door hun neus ademen. Je neus is ook helemaal niet bedoelt voor ademhaling.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
krijg je droge bek van
tevens, als je neushelft verstopt zit heb je geen controle over je snot en dan besluit het ineens te gaan druipen zonder dat jij dat wil en dan lijkt het net alsof je een bloedneus hebt maar dan is het snot en omg
ok zolang je maar geen alcoholist wordt ok yolo xoquote:Op donderdag 11 april 2013 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gister ook gedaan, vanochtend om 8u wakker worden en nergens last van
#immortal #yolo
wel toch? in je neus zitten neushaartjes die ziekteverwekkers en bacteriën tegenhouden, je keel kan dat nietquote:Op donderdag 11 april 2013 21:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
60% van de mensen kan niet enkel door hun neus ademen. Je neus is ook helemaal niet bedoelt voor ademhaling.
maar een verstopte neusholte is ook niet gezondquote:Op donderdag 11 april 2013 21:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
60% van de mensen kan niet enkel door hun neus ademen. Je neus is ook helemaal niet bedoelt voor ademhaling.
omgquote:Op donderdag 11 april 2013 21:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
komt goedquote:Op donderdag 11 april 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok zolang je maar geen alcoholist wordt ok yolo xo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |