quote:
quote:
Oeh oehhhquote:
ja jij komt altijd als ik ga slapenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oeh oehhh![]()
Mijn hoofd kan ook 360 graden draaien, vet cool <3
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oeh oehhh![]()
Mijn hoofd kan ook 360 graden draaien, vet cool <3
Dan blijf je nog maar eventjes.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja jij komt altijd als ik ga slapen
Leuke dag gehad vandaag?quote:
ja doe ik ookquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja doe ik ookmaar normaal kom jij rond 12 uur en dan slaap ik en ga jij door tot half 4 ofzo
Ja hoorquote:
Nee, moest al om 7 uur eruitquote:
mwa vind er geen reet aan though maar ieder zijn dingquote:Op donderdag 11 april 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik moet eerlijk bekennen dat het snachts ook best gezellig is
en ik ben overdag ook vaak andere dingen aan het doen
Ik morgen 5.42 dus niet huilenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, moest al om 7 uur eruit![]()
Geslaagde `date'' ?
Zou ik ook eens moeten doen jaquote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa vind er geen reet aan though maar ieder zijn ding
Ja en ik slaap 's nachts
Mooi mooi, gewoon de stad in geweest of?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik morgen 5.42 dus niet huilen
Ja was gezellig
Hele sonsbeek rondgelopenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi mooi, gewoon de stad in geweest of?
ja goed! Morgen vrijdag he dus kan niet beter alleen ik hoorde net onweer ofzoquote:Op donderdag 11 april 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik ook eens moeten doen ja
Hoe is het verder?
Jup, beetje gelopen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi mooi, gewoon de stad in geweest of?
Ja ik vind dat miezerweer kut en heb liever zon, nou enquote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Jup, beetje gelopen.
Het was lekker weer, maar daar dacht VA anders over volgens mij
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hele sonsbeek rondgelopenSof is de enige persoon die ik ken die net zo hard loopt als ik
Sluit goed op elkaar aan ditquote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Jup, beetje gelopen.
Het was lekker weer, maar daar dacht VA anders over volgens mij
Maar zondag 20 gradenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja goed! Morgen vrijdag he dus kan niet beter alleen ik hoorde net onweer ofzo
Sonsbeek?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hele sonsbeek rondgelopenSof is de enige persoon die ik ken die net zo hard loopt als ik
Ja ik vind het toch niet ergquote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik vind dat miezerweer kut en heb liever zon, nou en
Akkoordquote:Op donderdag 11 april 2013 23:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Sonsbeek?
So fucking close.
Ik zeg, deze zomer: sonsbeekmeetmet hertjes
Erg ook weer niet, ik had liever zon jaquote:
Dan ga je lekker buiten zitten, biertje erbij. Lekker zonnen. Heerlijkquote:
Ja oke. Naja.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Erg ook weer niet, ik had liever zon ja
als er zon is ja, tot nu toe geeft ie bewolkt weer doorquote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ga je lekker buiten zitten, biertje erbij. Lekker zonnen. HeerlijkNiks mis met visite dan hoor
Waarom irritant?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als er zon is ja, tot nu toe geeft ie bewolkt weer door
Wel als die visite irritant is en je er op sommige momenten gewoon echt even niet tegen kan
gewoon stomme grapjes maken en mn oma lult teveel enzoquote:
Nou nou nouquote:Op donderdag 11 april 2013 23:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon stomme grapjes maken en mn oma lult teveel enzo
Voorbeeld van mn oma: WAT DOE JE TOCH STEEDS OP DAT DING
Echt flikker op joh
Ik heb een leuke familiequote:Op donderdag 11 april 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
Maar echt jullie familiesBlijf me er over verbazen dat niemand een toffe familie heeft hier zowat
![]()
Mijn oma van 86 heeft gewoon sinds kort een iPad
Ohja dat vertelde je inderdaadquote:
Pffff!quote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
AkkoordDie hertjes gingen maar een beetje boven op die heuvel staan, haters
Allemaal van die hariettes en trudy's die ook ooit facebook hebben aangemaakt omdat dat vet hip isquote:Op donderdag 11 april 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
whehehe reacties van iemand op storing ING:
Het is weer Ká.U.Thee bij de ING Zowel internet als mobiel bankieren ligt plat, balen!!
Maar dit was een mannelijke, zelfstandige ondernemerquote:Op donderdag 11 april 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Allemaal van die hariettes en trudy's die ook ooit facebook hebben aangemaakt omdat dat vet hip is
Oh maar die types zitten er wel tussen hoor las ik vanavondquote:Op donderdag 11 april 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar dit was een mannelijke, zelfstandige ondernemer![]()
MSN is bijna doodquote:Op donderdag 11 april 2013 23:22 schreef promisionxexposed het volgende:
IK BEN CHATMAN
SUPERSNEL MET MSN
ER IS NIEMAND DIE MIJ NIET KENT
BLA BLA BLADIEBLADIEBLA
Dat was mijn beste msn vriendquote:Op donderdag 11 april 2013 23:22 schreef promisionxexposed het volgende:
IK BEN CHATMAN
SUPERSNEL MET MSN
ER IS NIEMAND DIE MIJ NIET KENT
BLA BLA BLADIEBLADIEBLA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |