Maar het werktquote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
rabobank internetbankieren ziet er zo bagger uit
maar het werkt welquote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
rabobank internetbankieren ziet er zo bagger uit
Hoiiiiiiii ik ben LittleBrowniequote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haieen nieuweling in JNG, niet op FOK.
Hoiquote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haieen nieuweling in JNG, niet op FOK.
quote:
True true maar ze moeten echt wat aan de layout doen hoor, moet er soms van huilenquote:
ja ach je hoeft er alleen je bankzaken te doen je hoeft er niet op te soppenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
True true maar ze moeten echt wat aan de layout doen hoor, moet er soms van huilen
Nog net niet comic sans ms gebruikt
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach je hoeft er alleen je bankzaken te doen je hoeft er niet op te soppen
Wat zeiden ze van je taart danquote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef arachide. het volgende:
Dit is zo kut. Mijn ouders zijn terug van vakantie en de fucking kat krijgt meer aandacht.
Huh watquote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef arachide. het volgende:
Dit is zo kut. Mijn ouders zijn terug van vakantie en de fucking kat krijgt meer aandacht.
quote:
Mijn moeder vond hem wel lief. En zei vervolgens dat het wel te zien was dat ik veel taart had gegetenquote:
Grapje hoop ik?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn moeder vond hem wel lief. En zei vervolgens dat het wel te zien was dat ik veel taart had gegeten
Wauwquote:Op donderdag 11 april 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn moeder vond hem wel lief. En zei vervolgens dat het wel te zien was dat ik veel taart had gegeten
Watquote:Op donderdag 11 april 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet doen, nergens voor nodigquote:Op donderdag 11 april 2013 22:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, maar ik walg nu weer lekker van mezelf. Morgen mag ik gelukkig weer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |