gewoon kijken bby, wie weet voel je een connectiequote:Op donderdag 11 april 2013 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
maandag bezichtiging aan peizerweg, ergens vlakbij CS. maar denk dat ik die aan lissabonstraat wil. moet nog ff kijken
en jouw jacht? xoxo
Naar huis. Net klaar met werkenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar ga je heen?![]()
:@
[..]
ja tot zondag, dan ga ik weer terug
Nah, ik heb verder geen leven dus ik blijfquote:
dan ben ik in roffa, dus doordeweeks een avond ofzo.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de 27e ga ik tattoo zetten, je mag mee als je wil
ik reserveer jou voor donderdag de 25e.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan ben ik in roffa, dus doordeweeks een avond ofzo.
1 mei, pann in nijmegen!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hmm, neusspray zou nog een optie zijn. Heb net een heet bad genomen maar het mocht niet baten,
Wanneer heb je tijd voor pann trouwens?
ok uurtje of 5, we bespreken nog wel wat ingredienten betreftquote:Op donderdag 11 april 2013 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik reserveer jou voor donderdag de 25e.
purrfect. 29e moet ik werken bij nacht van oranje en 30e op qday. hopelijk wordt mn geld meteen over gemaakt want dan kan ik mee!quote:
gewoon pannekoeken hoor, pizza heb ik al genoeg gehadquote:Op donderdag 11 april 2013 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok uurtje of 5, we bespreken nog wel wat ingredienten betreft
toen jij laatst afzei, zei je dat je eieren zou meenemen om goed te makenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon pannekoeken hoor, pizza heb ik al genoeg gehadik wil afvallen
jaja ik neem eieren mee, zorg jij maar voor pannenkoeken mixquote:Op donderdag 11 april 2013 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen jij laatst afzei, zei je dat je eieren zou meenemen om goed te makenwe zien t nog wel
heb 3 pakken volgens mijquote:Op donderdag 11 april 2013 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaja ik neem eieren mee, zorg jij maar voor pannenkoeken mix
Ik las het verkeerd, het was 1 juni en dan ben ik er niet. 25 mei is ook pann in utrecht, maar dan heb ik nog examens, maar het zou misschien wel kunnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
purrfect. 29e moet ik werken bij nacht van oranje en 30e op qday. hopelijk wordt mn geld meteen over gemaakt want dan kan ik mee!
ohquote:Op donderdag 11 april 2013 21:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, het was 1 juni en dan ben ik er niet. 25 mei is ook pann in utrecht, maar dan heb ik nog examens, maar het zou misschien wel kunnen.
ik heb alles, zelfs condooms voor als t nodig isquote:Op donderdag 11 april 2013 21:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb je ook chocopasta
essentieel
maar ik heb geen penisquote:Op donderdag 11 april 2013 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb alles, zelfs condooms voor als t nodig is
Dan heb ik nog frans op woensdagquote:Op donderdag 11 april 2013 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ohsukkeltje
welke examens heb je rond de 25e?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |