Zal ik je door blijven appen dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:19 schreef DonRaja het volgende:
Nu de bans 1 voor 1 voorbij zijn zal het wel wat rustiger worden op app
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 11 april 2013 17:19 schreef DonRaja het volgende:
Nu de bans 1 voor 1 voorbij zijn zal het wel wat rustiger worden op app
Wattan?quote:
Gadver.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Kan van persie niet beter krijgen?![]()
quote:
Dit vind ik niet leuk.quote:
Ik zou d'r best neuken als het echt moet. Maar ze komt echt in de buurt bij droomvrouwen als Sabia en Bouchra.quote:
Cheryl Tweedy???quote:
Er is een aparte topic voor potten, zo kan je misschien meten of andere potten ook hetzelfde smaak hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Cheryl Tweety???![]()
![]()
Echt als ik pot zou zijn, wow dan zou ik haar echt doen
Stel dat dit nu allemaal waar is (wat het niet is), dan heeft VI nog het grote geheime wapen.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat Van Halst geweldig is maar die heeft meer voetbalverstand in z''n kleine teen dan Derksen en v.d Gijp bij elkaar.
Boskamp is wel lachen en een Feyenoorder. Maar die snapt er voor de rest ook maar weinig van. En is trouwens ook alleen maar bezig om z'n leutertje onder die pens vandaan te halen zodat ie weer op Barcelona kan fappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ik heb vanaf nu een hekel aan pottenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er is een aparte topic voor potten, zo kan je misschien meten of andere potten ook hetzelfde smaak hebben.
B&H / Cheryl Ann -Tweedyquote:Op donderdag 11 april 2013 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Cheryl Tweety???![]()
![]()
Echt als ik pot zou zijn, wow dan zou ik haar echt doen
alsof het allemaal om uiterlijk gaatquote:Op donderdag 11 april 2013 17:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel de zus van Mino Raiola.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Die Turkse chick in GTST zou ik doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij zal nooit op een Turkse vrouw vallen, alleen maar omdat ze Turks is?
Baas.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:21 schreef Doublepain het volgende:
Niemand die op mijn linkje in mijn sig klikt?
Ow tweedy jaquote:Op donderdag 11 april 2013 17:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
B&H / Cheryl Ann -Tweedy
Graag gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |