Voetbalhoer.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Duidelijk Sabia. Na Bouchra van Persie veruit de lekkerste voetbalvrouw ter wereld.![]()
![]()
Is langer dan ik dacht. ik dacht dat hij ook een Wesley-tje was.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht ongeveer 1.75 Volgens wiki 1.78
En hoe lang is Wesley?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is langer dan ik dacht. ik dacht dat hij ook een Wesley-tje was.
Zolang ze kan koken..quote:Op donderdag 11 april 2013 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Niet dat ze lelijk is, al lijkt ze me wel een dwerg, maar het is er echt zo een waar bij je na 5 minuten al denkt: "houd nou eens een keer op met je vervelende gezeik".
Gadverquote:Op donderdag 11 april 2013 17:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Duidelijk Sabia. Na Bouchra van Persie veruit de lekkerste voetbalvrouw ter wereld.![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gijp doet niets verkeerd, Wilfred kapt de inhoudelijke discussies gelijk af.
Wtf?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
![]()
Wesley is wel veruit de kleinste uit Oranje denk ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is langer dan ik dacht. ik dacht dat hij ook een Wesley-tje was.
en Sjek is vies dik.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gijp snapt er werkelijk geen klote van man.
Vlezige kut man.quote:
Een stiekeme jood.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Inzanity valt op vrouwen met een kankergrote neus.
Had jij ook een ban?quote:
Ik wil niet zeggen dat Van Halst geweldig is maar die heeft meer voetbalverstand in z''n kleine teen dan Derksen en v.d Gijp bij elkaar.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Jan Boskamp. En bij SV heb je Jan van Halst
![]()
![]()
quote:
Is ook een Ajacied.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Inzanity valt op vrouwen met een kankergrote neus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |