Ik heb Sylvie nooit wat gevonden, neem jij haar dan doe ik Zabia wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is volgens jullie knapper?
Sylvie
die ene die niet vruchtbaar is rechter dus. Lijkt mij sowieso een aardigere vrouw.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Sylvie
Sylvie duhquote:Op donderdag 11 april 2013 17:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Sylvie
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is het inhoudelijk ook. Over SV kan je zeggen wat je wil maar inhoudelijk is het 1000 keer beter dan VI. Enige die bij VI nog een beetje verstand van voetbal heeft is Kraay en juist die wordt als ie er al zit constant belachelijk gemaakt, waarschijnlijk doen ze dat ook alleen maar om hun gebrek aan voetbalverstand te verbloemen.
Vaak zegt hij nog wel zinnige dingen, zoals de kwetsbaarheid van Ajax met diepe ballen.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Jan Boskamp. En bij SV heb je Jan van Halst
![]()
![]()
Voor ze met Raffie ging was haar manager al op zoek naar een passende voetballer voor haar.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sylvie is ook een golddiger. Zou nu met een 'rijke fransman' zijn las ik net.
Ze laten iedereen ook maar vrij tegenwoordigquote:
HOe denk je dat Raffa en haar kwam? Ze neukte zich omhoog via TMFquote:Op donderdag 11 april 2013 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zabia schijnt nogal een golddiger te zijn, Raffie zal dus wel op golddiggers vallen. Maar deze heeft in ieder geval lekkere tieten.
Is ook een kwaliteit.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
HOe denk je dat Raffa en haar kwam? Ze neukte zich omhoog via TMF
Ik heb een grafhekel aan die megafoons. Maar bij Real valt dat best mee. Die hoor je alleen maar af toe. Voor de rest maken ze wel gewoon best wat geluid en leven ze echt met de wedstrijd mee.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Atletico is inderdaad 1 van die uitzonderingen. Bij Real hoor je alleen maar die debiel met die megafoon, als je dat al sfeer noemt zal ik je UI maar eens gaan veranderen naar een wat meer Noord-Hollands georiënteerde.
Hij baseert alles op wat hij een keer in een wedstrijd ziet, net alsof het dan iets structureels is. Vaak vertelt hij ook nog onzin.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vaak zegt hij nog wel zinnige dingen, zoals de kwetsbaarheid van Ajax met diepe ballen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb Sylvie nooit wat gevonden, neem jij haar dan doe ik Zabia wel.
Joh, zet die bril eens af joh.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb een grafhekel aan die megafoons. Maar bij Real valt dat best mee. Die hoor je alleen maar af toe. Voor de rest maken ze wel gewoon best wat geluid en leven ze echt met de wedstrijd mee.
Overigens is er eigenlijk amper een echt grote club waar goede sfeer is. United, Barcelona, Milan, Juventus, Arsenal, Bayern. Hebben allemaal een grafsfeer. Dan vind ik persoonlijk Real daar wel bovenuit steken. Maar er zijn talloze clubs in Europa waar de sfeer veel beter is dat lijkt me duidelijk.
beste piemel daar.quote:
Ja tuurlijk zal je er geen 90 minuten gekkenhuis aantreffen. MAar dat is sowieso niet voor de echt grote clubs weggelegd.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond het bij Real echt saai en dat was nog een uitverkochte wedstrijd ook (tegen Betis). Je hoorde de Betis supporters steeds boven Real uitkomen. Het was dat ik VIP-kaarten had en de dames in de VIP ruimte erg mooi en 'vriendelijk' waren...
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik kwam te laat terug vanuit de rust en had het eerste doelpunt gemist. Vreemd genoeg had ik niet eens gemerkt dat er gescoord was, veel meer dan een obligaat applausje was er niet gekomen. Maar het kan ook zijn, dat ik gewoon de verkeerde wedstrijd had getroffen.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zal je er geen 90 minuten gekkenhuis aantreffen. MAar dat is sowieso niet voor de echt grote clubs weggelegd.
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niet dat ze lelijk is, al lijkt ze me wel een dwerg, maar het is er echt zo een waar bij je na 5 minuten al denkt: "houd nou eens een keer op met je vervelende gezeik".quote:
Van Der Vaart is zelf toch een maatje smurf?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Niet dat ze lelijk is, al lijkt ze me wel een dwerg, maar het is er echt zo een waar bij je na 5 minuten al denkt: "houd nou eens een keer op met je vervelende gezeik".
Duidelijk Sabia. Na Bouchra van Persie veruit de lekkerste voetbalvrouw ter wereld.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Sylvie
Ik dacht ongeveer 1.75 Volgens wiki 1.78quote:Op donderdag 11 april 2013 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van Der Vaart is zelf toch een maatje smurf?
Jij weet.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Niet dat ze lelijk is, al lijkt ze me wel een dwerg, maar het is er echt zo een waar bij je na 5 minuten al denkt: "houd nou eens een keer op met je vervelende gezeik".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |