School is achterlijk en hij heeft echt geen zin, aldus TS.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
had je wel doorgegeven dat je enkel verzwikt was of dacht je: meh, en kwam je gewoon niet opdagen?
ik vind vooral het feit dat hij maar blijft verwijzen naar die verzwikte enkel bijzonder verdacht.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:36 schreef Apuleius het volgende:
[..]
School is achterlijk en hij heeft echt geen zin, aldus TS.
Dat MOET toch verzonnen zijn.
Waarschijnlijk zonder doktersverklaring huilen, had ie gewoon 2 uur op de bank moeten gaan zitten bij de gymlessen, net zo makkelijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik vind vooral het feit dat hij maar blijft verwijzen naar die verzwikte enkel bijzonder verdacht.
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik vind vooral het feit dat hij maar blijft verwijzen naar die verzwikte enkel bijzonder verdacht.
Omdat dat juist het achterlijke van deze situatie is. Als je spijbelt dan kan ik begrijpen dat ze je dan verplichten om die lessen in te halen, maar als je door een blessure niet kan sporten dan is het toch onzin dat ze je dan een onvoldoende gaan geven. Je wordt nergens voor beoordeeld, je hebt niks gemist. Zo'n gymles is gewoon wat loltrappen 2 uur lang.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op donderdag 11 april 2013 12:39 schreef HetCollectief het volgende:
Of je zeikt niet en je gymt ff 8 uurtjes mee met de lekkere minderjarige meisjes uit de 4e.
Nog nooit een verzwikte enkel gehad zeker? Een verzwikte enkel duurt vaak langer om te genezen dan een gebroken enkel. Ik moet (hopelijk) nog 70 jaar door met deze enkel en ik ga hem dus echt niet helemaal kapot maken voor een paar gymlessen op de middelbare schoolquote:Op donderdag 11 april 2013 12:39 schreef Catch22- het volgende:
4 lessen door een verzwikte enkel? kom op zeg
Ik heb jaren gevolleybald maatje. Met een verzwikte enkel ben je echt geen weken mank. Of heb je 4 lessen per week?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:41 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Nog nooit een verzwikte enkel gehad zeker? Een verzwikte enkel duurt vaak langer om te genezen dan een gebroken enkel. Ik moet (hopelijk) nog 70 jaar door met deze enkel en ik ga hem dus echt niet helemaal kapot maken voor een paar gymlessen op de middelbare school
Drama Queenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:41 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Nog nooit een verzwikte enkel gehad zeker? Een verzwikte enkel duurt vaak langer om te genezen dan een gebroken enkel. Ik moet (hopelijk) nog 70 jaar door met deze enkel en ik ga hem dus echt niet helemaal kapot maken voor een paar gymlessen op de middelbare school
Zijn die er dan nog op de middelbare scholen?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:41 schreef MichaelScott het volgende:
Gewoon even een paar uurtjes gymmen.
Wel in een klas met veel strakke minderjarige meisjes.
Klopt.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:45 schreef Luxuria het volgende:
Waarom ben je niet gewoon bij die gymlessen erbij gaan zitten als dat ook al goed is?
Is je eigen schuld dat je helemaal niet geweest bent.
Wat een kutsportquote:Op donderdag 11 april 2013 12:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik heb jaren gevolleybald maatje. Met een verzwikte enkel ben je echt geen weken mank. Of heb je 4 lessen per week?
Voordeel is wel dat TS volgend jaar nog hoger kan staan voor 6VWO als het jaar over moet omdat het zo'n eigenwijs stuk vreten isquote:Op donderdag 11 april 2013 12:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Klopt.
TS wil er gewoon makkelijk vanaf komen en vindt zichzelf te goed om mee te gymen met zijn 7,8 gemiddeld. Studienerd dat ie is
Uh nee. Dan ben je gewoon domquote:Op donderdag 11 april 2013 12:50 schreef Wotte het volgende:
Ik heb mijn teen ooit eens flink bezeerd, gewoon doorlopen nooit naar de dokter geweest alleen staat ie nu een beetje vreemd. Dat zijn de echten ts kan je nog wat van leren xD
Ik ben toen naar de huisarts geweest die mij heeft doorverwezen naar het ziekenhuis om foto's te laten maken. Ben daar ook nog heen geweest, maar bleek uiteindelijk niks gebroken te zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:50 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wat een kutsport
Maar ik heb het idee dat TS een eigen diagnose heeft gesteld, en dat de docent dat niet vertrouwd. Kom op, neem je verlies, en doe gewoon even een paar gymlessen met die andere groepen mee. Ben je van het gezeur af.
Mag je vindenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:50 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wat een kutsport
Maar ik heb het idee dat TS een eigen diagnose heeft gesteld, en dat de docent dat niet vertrouwd. Kom op, neem je verlies, en doe gewoon even een paar gymlessen met die andere groepen mee. Ben je van het gezeur af.
Je bent een jankerd, het doet zeer maar that's it. Gewoon even doorbijten, ik ging door mijn enkel en zat de volgende dag gewoon in de auto. Pootje 's nachts hoog, zwelling neemt vanzelf af en de pijn ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:41 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Dit is gewoon het jou willen narren door die schoolleiding. Doe mee met die gymles maar zorg dat je tijdens de eerste of tweede les een flinke smakker faked waarbij je kermend van de pijn naar je enkel grijpt. Laat ze maar in de rats zitten over waar ze verantwoordelijk voor zijn. Drijf dit toneelstuk zo ver mogelijk door.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:55 schreef JaJammerJan het volgende:
Ik zal die lessen wel inhalen, als het ook echt zo is dat ze me hierop kunnen laten zakken. Weet niemand een site met officiële informatie hierover? Ik ga geen onzin doen als het niet moet.
Zodat je de volgende keer al helemaal niet meer serieus wordt genomen wanneer er wel wat aan de hand is. Verstandig.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:08 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dit is gewoon het jou willen narren door die schoolleiding. Doe mee met die gymles maar zorg dat je tijdens de eerste of tweede les een flinke smakker faked waarbij je kermend van de pijn naar je enkel grijpt. Laat ze maar in de rats zitten over waar ze verantwoordelijk voor zijn. Drijf dit toneelstuk zo ver mogelijk door.
Dus jij wil het riskeren om te zakken, een jaar van je leven te verspillen vanwege "geen zin" ?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef JaJammerJan het volgende:
Nu willen ze dat ik die 4 lessen in gaan halen door 4x2 uur mee te gymen met 4e of 5e jaars. Daar heb ik dus echt geen zin in en ik vind het ook gewoon onzin dat ze me kunnen laten zakken op gym, omdat mijn enkel verzwikt was.
De vraag is dus of ze me echt kunnen gaan laten zakken hierop of dat dit loze dreigementen zijn.
Ja geloof je het zelf?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:41 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Op zich wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:00 schreef -jos- het volgende:
Waarom was je niet aanwezig dan bij die gymlessen? Als je daar geen goede reden voor hebt moet je niet zeiken en het gewoon inhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, een verzwikte enkel loop je er in een kwartiertje wel uit. Stel je niet zo aan man.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:39 schreef Catch22- het volgende:
4 lessen door een verzwikte enkel? kom op zeg
Goddomme, wat een ongelofelijk luie eikel ben jij! Stel je niet zo aan, ga meerennen en zorg dat je je diploma krijgt. Mietje.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef JaJammerJan het volgende:
Nu willen ze dat ik die 4 lessen in gaan halen door 4x2 uur mee te gymen met 4e of 5e jaars. Daar heb ik dus echt geen zin in
Sinds de huidige jeugd er met de pet naar gooitquote:
Onderwijsinspectie is streng gaan controleren op aanwezigheid bij gym in examenjaren. Ik heb er zelf 2 jaar geleden ook gezeur mee gehad ongeveer hetzelfde als TS moest uiteindelijk een paar gymlessen(3) leiden voor een eerste klas. TS verman je en doe gewoon die uurtjes ookal is het onzin.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:15 schreef SteveBudin het volgende:
Ik ging ging nooit naar gym in mijn examenjaar, nooit wat van gehoord. Sinds wanneer is gym een examenvak
Dat is juist heerlijk om je gemiddelde wat op te krikken.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:15 schreef SteveBudin het volgende:
Ik ging ging nooit naar gym in mijn examenjaar, nooit wat van gehoord. Sinds wanneer is gym een examenvak
Ja hallo, ik hoop dat jij en je ouders niet 'rechts' hebben gestemd, want gym een examenvak maken was een typisch rechts geintje. Rust roest, arbeid adelt. Arbeit macht frei.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef JaJammerJan het volgende:
Nu willen ze dat ik die 4 lessen in gaan halen door 4x2 uur mee te gymen met 4e of 5e jaars. Daar heb ik dus echt geen zin in en ik vind het ook gewoon onzin dat ze me kunnen laten zakken op gym, omdat mijn enkel verzwikt was.
xd xdxxdd XDDDDDDquote:Op donderdag 11 april 2013 12:50 schreef Wotte het volgende:
Ik heb mijn teen ooit eens flink bezeerd, gewoon doorlopen nooit naar de dokter geweest alleen staat ie nu een beetje vreemd. Dat zijn de echten ts kan je nog wat van leren xD
Kijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:45 schreef Luxuria het volgende:
Waarom ben je niet gewoon bij die gymlessen erbij gaan zitten als dat ook al goed is?
Is je eigen schuld dat je helemaal niet geweest bent.
Nee TS, jij bent achterlijk dat je schijnbaar liever zakt en een jaar over doet dan even een paar uurtjes mee te rennen met een andere klas.quote:Klacht: School is achterlijk en wil mij laten zakken op gym, omdat mijn enkel verzwikt was.
Waarom denken zoveel mensen dat het wat uitmaakt wat zíj vinden?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef JaJammerJan het volgende:
ik vind het ook gewoon onzin dat ze me kunnen laten zakken op gym,
Serieus? Wat is dat nou weer voor onzin, als je een legitieme reden hebt voor afwezigheid mag je 'm toch gewoon inhalen? Wat een kutschoolquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef Sowieso. het volgende:
Ik had op het VWO een proefwerk gemist vanwege een operatie. Mocht ik niet inhalen en vanwege de nieuwe fase kon ik ook niet blijven zitten. Dus toen moest ik op Havo 4 verdergaan, een niveau lager én een klas terug. Van alles geprobeerd behalve de rechter, geen idee of dat wat uitgehaald zou hebben.
Terechte klacht, het topic zou hierover moeten gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef Sowieso. het volgende:
Je krijgt de kans om er vrij makkelijk van af te komen. Doe dat dan ook. Wees blij dat je de kans krijgt zonder allerlei moeilijke procedures op te starten.
Ik had op het VWO een proefwerk gemist vanwege een operatie. Mocht ik niet inhalen en vanwege de nieuwe fase kon ik ook niet blijven zitten. Dus toen moest ik op Havo 4 verdergaan, een niveau lager én een klas terug. Van alles geprobeerd behalve de rechter, geen idee of dat wat uitgehaald zou hebben.
Mijn punt is: Gewoon eventjes 8 uurtjes meegymen voor je straks ook naar 4 havo kan.
Ja, hun reden was dat het geen spoedoperatie betrof en ik het makkelijk had kunnen uitstellen tot een vakantie. Maar daar kwamen ze pas achteraf mee. (Was trouwens keelamandelen knippen omdat ik al 3 maanden fikse ontsteking had die niet over wilde)quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:19 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Serieus? Wat is dat nou weer voor onzin, als je een legitieme reden hebt voor afwezigheid mag je 'm toch gewoon inhalen? Wat een kutschool
TS kan gewoon niet sporten, kneusquote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef JaJammerJan het volgende:
Ik sta nu een 7,8 gemiddeld voor al mijn vakken op 6VWO, maar de school wilt mij gaan laten zakken op gym. Ik heb namelijk 4 gymlessen niet gevolgd, omdat mijn enkel verzwikt was. Die gymlessen stellen trouwens geen ene zak voor, want het enige waarvoor je beoordeelt wordt, is of je aanwezig bent; je kan 2 uur op de bank gaan zitten of 2 uur je best doen, het maakt niks uit.
De gymlessen zijn onderverdeeld in 4 delen van elk 4 lessen en voor elk deel wordt je apart 'beoordeeld' op je absentie. Ik heb het eerste deel dus geen een les gevolgd (gewoon netjes afgemeld) en heb voor dat deel een O-onvoldoende. Voor de andere 3 delen heb ik gewoon een G voor goed, omdat ik al die lessen gevolgd heb.
3x G 1x O = eindcijfer O Dat staat op mijn eindlijst en daarmee zou ik automatisch gezakt zijn.
De vraag is dus of ze me echt kunnen gaan laten zakken hierop of dat dit loze dreigementen zijn. Is er ergens een site waarop staat hoe het landelijk geregeld is met het laten zakken voor gym en de reden daarvoor?
Klacht: School is achterlijk en wil mij laten zakken op gym, omdat mijn enkel verzwikt was.
Sinds wanneer kan dat überhaupt? Wat een waanzin.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef JaJammerJan het volgende:
Ik sta nu een 7,8 gemiddeld voor al mijn vakken op 6VWO, maar de school wilt mij gaan laten zakken op gym. Ik heb namelijk 4 gymlessen niet gevolgd, omdat mijn enkel verzwikt was. Die gymlessen stellen trouwens geen ene zak voor, want het enige waarvoor je beoordeelt wordt, is of je aanwezig bent; je kan 2 uur op de bank gaan zitten of 2 uur je best doen, het maakt niks uit.
De gymlessen zijn onderverdeeld in 4 delen van elk 4 lessen en voor elk deel wordt je apart 'beoordeeld' op je absentie. Ik heb het eerste deel dus geen een les gevolgd (gewoon netjes afgemeld) en heb voor dat deel een O-onvoldoende. Voor de andere 3 delen heb ik gewoon een G voor goed, omdat ik al die lessen gevolgd heb.
3x G 1x O = eindcijfer O Dat staat op mijn eindlijst en daarmee zou ik automatisch gezakt zijn.
De vraag is dus of ze me echt kunnen gaan laten zakken hierop of dat dit loze dreigementen zijn. Is er ergens een site waarop staat hoe het landelijk geregeld is met het laten zakken voor gym en de reden daarvoor?
Klacht: School is achterlijk en wil mij laten zakken op gym, omdat mijn enkel verzwikt was.
Dacht ik ook al. Maar blijkbaar is dat met het nieuwe systeem verplicht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan dat überhaupt? Wat een waanzin.
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:26 schreef DonJoris het volgende:
TS heeft 4 x de O van Obees gehad. Daarna hadden ze je door en kreeg je terecht de G van gigantisch. Geen wonder dat je gezakt bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Elk handelingsdeel moet voldoende hierquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:22 schreef FF het volgende:
[..]
Dacht ik ook al. Maar blijkbaar is dat met het nieuwe systeem verplicht.
Maar ik vind het gemiddelde vreemd:
G+G+G+O = O ?
7+7+7+4 = 25
25 / 4 = 6,25
6,25 = V
Toch?
Was bij ons ook zo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 07:48 schreef Push. het volgende:
[..]
Elk handelingsdeel moet voldoende hier
Ontstoken keelamandelen is niet spoed genoeg?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:59 schreef Sowieso. het volgende:
[..]
Ja, hun reden was dat het geen spoedoperatie betrof en ik het makkelijk had kunnen uitstellen tot een vakantie. Maar daar kwamen ze pas achteraf mee. (Was trouwens keelamandelen knippen omdat ik al 3 maanden fikse ontsteking had die niet over wilde)
Met van die lekkere strakke broekjesquote:Op donderdag 11 april 2013 12:41 schreef MichaelScott het volgende:
Gewoon even een paar uurtjes gymmen.
Wel in een klas met veel strakke minderjarige meisjes.
De meeste meiden worden sowieso gematst door de gymleraarquote:Op zaterdag 13 april 2013 08:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Was bij ons ook zo.
Ik ben nog een keer bijna blijven zitten omdat ik met discuswerpen niet ver genoeg had gegooid ofzo. Gelukkig heeft de gymleraar me toen gematst. Maar die heeft vast zelf ook geen zin om veel tijd aan inhaaluren kwijt te zijn.
qftquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:27 schreef o.us2.0 het volgende:
Middelbare school gymGoede tijden, goede tijden.
Nee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Zeker als laatste gekozen altijd.
Nee, ook niet. Overfanatieke jongens die kwaad werden als ze verloren met een wedstrijdje of als we gewoon gezellig aan het kletsen waren bij softbal en daarom iets minder op de bal gefocust waren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een-na-laatste dan?
Wat is dan het gezeik waar je het over hebt?
Tjah, als je een spel speelt en mensen werken dat spel tegen is dat tamelijk irritant jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Overfanatieke jongens die kwaad werden als ze verloren met een wedstrijdje of als we gewoon gezellig aan het kletsen waren bij softbal en daarom iets minder op de bal gefocust waren.
En terecht dat ze boos waren. Hoepel op met je theekransje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Overfanatieke jongens die kwaad werden als ze verloren met een wedstrijdje of als we gewoon gezellig aan het kletsen waren bij softbal en daarom iets minder op de bal gefocust waren.
Zou stiekem naar je gluren bij gym.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Gym is altijd terechte klacht.
Smooth.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou stiekem naar je gluren bij gym.
Wat een enorme bullshit vakken zijn het eigenlijk. Je zit niet op de fucking basisschool meer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:10 schreef danzazlol het volgende:
Het is trouwens wel zo dat je inderdaad niet mee mag doen aan het examen met een onvoldoende voor gym of ckv, maar komop het is gymom daar een voldoende voor te halen hoef je alleen aanwezig te zijn. Als dat al te moeilijk voor je is
Logisch. Je bent samen ergens mee bezig op school en een paar mensen zijn te beroerd om mee te doen. Als je met een groep een werkstuk maakt, wordt het ook niet gewaardeerd als je de hele tijd loopt te kletsen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |