School is achterlijk en hij heeft echt geen zin, aldus TS.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
had je wel doorgegeven dat je enkel verzwikt was of dacht je: meh, en kwam je gewoon niet opdagen?
ik vind vooral het feit dat hij maar blijft verwijzen naar die verzwikte enkel bijzonder verdacht.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:36 schreef Apuleius het volgende:
[..]
School is achterlijk en hij heeft echt geen zin, aldus TS.
Dat MOET toch verzonnen zijn.
Waarschijnlijk zonder doktersverklaring huilen, had ie gewoon 2 uur op de bank moeten gaan zitten bij de gymlessen, net zo makkelijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik vind vooral het feit dat hij maar blijft verwijzen naar die verzwikte enkel bijzonder verdacht.
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik vind vooral het feit dat hij maar blijft verwijzen naar die verzwikte enkel bijzonder verdacht.
Omdat dat juist het achterlijke van deze situatie is. Als je spijbelt dan kan ik begrijpen dat ze je dan verplichten om die lessen in te halen, maar als je door een blessure niet kan sporten dan is het toch onzin dat ze je dan een onvoldoende gaan geven. Je wordt nergens voor beoordeeld, je hebt niks gemist. Zo'n gymles is gewoon wat loltrappen 2 uur lang.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op donderdag 11 april 2013 12:39 schreef HetCollectief het volgende:
Of je zeikt niet en je gymt ff 8 uurtjes mee met de lekkere minderjarige meisjes uit de 4e.
Nog nooit een verzwikte enkel gehad zeker? Een verzwikte enkel duurt vaak langer om te genezen dan een gebroken enkel. Ik moet (hopelijk) nog 70 jaar door met deze enkel en ik ga hem dus echt niet helemaal kapot maken voor een paar gymlessen op de middelbare schoolquote:Op donderdag 11 april 2013 12:39 schreef Catch22- het volgende:
4 lessen door een verzwikte enkel? kom op zeg
Ik heb jaren gevolleybald maatje. Met een verzwikte enkel ben je echt geen weken mank. Of heb je 4 lessen per week?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:41 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Nog nooit een verzwikte enkel gehad zeker? Een verzwikte enkel duurt vaak langer om te genezen dan een gebroken enkel. Ik moet (hopelijk) nog 70 jaar door met deze enkel en ik ga hem dus echt niet helemaal kapot maken voor een paar gymlessen op de middelbare school
Drama Queenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:41 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Nog nooit een verzwikte enkel gehad zeker? Een verzwikte enkel duurt vaak langer om te genezen dan een gebroken enkel. Ik moet (hopelijk) nog 70 jaar door met deze enkel en ik ga hem dus echt niet helemaal kapot maken voor een paar gymlessen op de middelbare school
Zijn die er dan nog op de middelbare scholen?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:41 schreef MichaelScott het volgende:
Gewoon even een paar uurtjes gymmen.
Wel in een klas met veel strakke minderjarige meisjes.
Klopt.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:45 schreef Luxuria het volgende:
Waarom ben je niet gewoon bij die gymlessen erbij gaan zitten als dat ook al goed is?
Is je eigen schuld dat je helemaal niet geweest bent.
Wat een kutsportquote:Op donderdag 11 april 2013 12:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik heb jaren gevolleybald maatje. Met een verzwikte enkel ben je echt geen weken mank. Of heb je 4 lessen per week?
Voordeel is wel dat TS volgend jaar nog hoger kan staan voor 6VWO als het jaar over moet omdat het zo'n eigenwijs stuk vreten isquote:Op donderdag 11 april 2013 12:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Klopt.
TS wil er gewoon makkelijk vanaf komen en vindt zichzelf te goed om mee te gymen met zijn 7,8 gemiddeld. Studienerd dat ie is
Uh nee. Dan ben je gewoon domquote:Op donderdag 11 april 2013 12:50 schreef Wotte het volgende:
Ik heb mijn teen ooit eens flink bezeerd, gewoon doorlopen nooit naar de dokter geweest alleen staat ie nu een beetje vreemd. Dat zijn de echten ts kan je nog wat van leren xD
Ik ben toen naar de huisarts geweest die mij heeft doorverwezen naar het ziekenhuis om foto's te laten maken. Ben daar ook nog heen geweest, maar bleek uiteindelijk niks gebroken te zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:50 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wat een kutsport
Maar ik heb het idee dat TS een eigen diagnose heeft gesteld, en dat de docent dat niet vertrouwd. Kom op, neem je verlies, en doe gewoon even een paar gymlessen met die andere groepen mee. Ben je van het gezeur af.
Mag je vindenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:50 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wat een kutsport
Maar ik heb het idee dat TS een eigen diagnose heeft gesteld, en dat de docent dat niet vertrouwd. Kom op, neem je verlies, en doe gewoon even een paar gymlessen met die andere groepen mee. Ben je van het gezeur af.
Je bent een jankerd, het doet zeer maar that's it. Gewoon even doorbijten, ik ging door mijn enkel en zat de volgende dag gewoon in de auto. Pootje 's nachts hoog, zwelling neemt vanzelf af en de pijn ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:41 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Dit is gewoon het jou willen narren door die schoolleiding. Doe mee met die gymles maar zorg dat je tijdens de eerste of tweede les een flinke smakker faked waarbij je kermend van de pijn naar je enkel grijpt. Laat ze maar in de rats zitten over waar ze verantwoordelijk voor zijn. Drijf dit toneelstuk zo ver mogelijk door.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:55 schreef JaJammerJan het volgende:
Ik zal die lessen wel inhalen, als het ook echt zo is dat ze me hierop kunnen laten zakken. Weet niemand een site met officiële informatie hierover? Ik ga geen onzin doen als het niet moet.
Zodat je de volgende keer al helemaal niet meer serieus wordt genomen wanneer er wel wat aan de hand is. Verstandig.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:08 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dit is gewoon het jou willen narren door die schoolleiding. Doe mee met die gymles maar zorg dat je tijdens de eerste of tweede les een flinke smakker faked waarbij je kermend van de pijn naar je enkel grijpt. Laat ze maar in de rats zitten over waar ze verantwoordelijk voor zijn. Drijf dit toneelstuk zo ver mogelijk door.
Dus jij wil het riskeren om te zakken, een jaar van je leven te verspillen vanwege "geen zin" ?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef JaJammerJan het volgende:
Nu willen ze dat ik die 4 lessen in gaan halen door 4x2 uur mee te gymen met 4e of 5e jaars. Daar heb ik dus echt geen zin in en ik vind het ook gewoon onzin dat ze me kunnen laten zakken op gym, omdat mijn enkel verzwikt was.
De vraag is dus of ze me echt kunnen gaan laten zakken hierop of dat dit loze dreigementen zijn.
Ja geloof je het zelf?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:41 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Op zich wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:00 schreef -jos- het volgende:
Waarom was je niet aanwezig dan bij die gymlessen? Als je daar geen goede reden voor hebt moet je niet zeiken en het gewoon inhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |