Nee..ik ben nog note en banvrij, dat wil ik graag zo houdenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:11 schreef sp3c het volgende:
en noem haar Greus als je haar ziet, vind ze enig
Welke pron zat je te kijken dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:53 schreef OProg het volgende:
Daar zit ik dan weer achter mijn bureau me hard te maken voor de goede zaak.
Het is hier een soort geestelijk SM dat we doen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke pron zat je te kijken dan?
Die jagen ze allemaal weg.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:52 schreef Uccie het volgende:
Ik snap wel waarom er hier zo weinig vrouwen komen
58, Leo.quote:
In deze post zitten ongeveer 9 miljoen inkoppers.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:14 schreef Uccie het volgende:
Mijn baas besteedt mij uit tegen een uurtarief en als ik elke maand op mijn loonstrookje kijk zie ik toch duidelijk dat ik genaaid word...en dan noemen ze het een respectabele baan
Ja duh het was ook een reactie op jou reactie op Oprog over hardmaken voor de zaakquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
In deze post zitten ongeveer 9 miljoen inkoppers.
quote:
Ik vind die 2 scharende meisjes wel geil. Hoop steeds dat ze verder gaan, maar dan realiseer ik me dat ik alweer naar Spangas kijk en zap ik maar weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |