Ik zou zeker weten dat ik dat niet zou doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
Ik zou al twijfelen bij verhuizen naar Amstelveen
Niet meteen in ieder geval. Maar het is bijna elke keer zo dat ze die gozer NET kennen en dan meteen gaan verhuizen. Ik begrijp dat niet. Kijk het eerst even aan of het wat echt wat kan worden.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zou zeker weten dat ik dat niet zou doen.
Omdat die wijven zo labiel als de pest zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet meteen in ieder geval. Maar het is bijna elke keer zo dat ze die gozer NET kennen en dan meteen gaan verhuizen. Ik begrijp dat niet. Kijk het eerst even aan of het wat echt wat kan worden.
En op een roze wolk zitten.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat die wijven zo labiel als de pest zijn.
Je bent thuis zeg je net. Hoe weet je dan welke sfeer er momenteel op het werk hangt?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:02 schreef Karina het volgende:
Dat wel, op het werk is het momenteel niet bepaald een vrolijke boel.
Ik denk dat er vandaag niet opeens iets veranderd is ten opzichte van de afgelopen week.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Je bent thuis zeg je net. Hoe weet je dan welke sfeer er momenteel op het werk hangt?
Is er ook weleens iets in dit topic dat niet leidt tot Corrie en haar tettenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:41 schreef Tem het volgende:
Van al die stress krijgt Corrie uitslag op d'r enorme tetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |