Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kerken-en-treinenfetish, een kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme en waar wij Miley keihard willen palen! De echte reeks vind je hier: Topicreeks: Minecraft
SPOILER: FOK!CRAFT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________ User plaatjes door Plex
[ Bericht 0% gewijzigd door vogelkooi op 10-04-2013 22:32:34 ]
Dus vanavond bij scouting, eentje werkt er bij starbucks, en die hebben nog wel eens dingen over die over datum gaan binnen een paar uur.. Hij had fucking 3 zakjes bij zich
Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef d4v1d het volgende: Dus vanavond bij scouting, eentje werkt er bij starbucks, en die hebben nog wel eens dingen over die over datum gaan binnen een paar uur.. Hij had fucking 3 zakjes bij zich
Jij ook scouting en starbucksliefhebber? En je woont vlakbij waar Vogel werkt?
Op woensdag 10 april 2013 22:40 schreef vogelkooi het volgende: Davidoff zou ik nog wel eens op een meet willen zien, beetje kijken hoe zijn Clozapine bijwerkingen geeft met bier.
Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef shaderon het volgende: server is weer up, met een backup van 20:15 net een kwartier voor de grief. dus al je spul is gered
ja, de rollback heeft wel geholpen, maar de meeste chests waren leeggehaald, die kan coreprotect niet altijd terughalen. dus sommige waren niet rollbacked
ja, de rollback heeft wel geholpen, maar de meeste chests waren leeggehaald, die kan coreprotect niet altijd terughalen. dus sommige waren niet rollbacked
Owja heeft iemand dat gifje van game of thrones waar die dikke kerel dat paard onthoofd? Was vorige serie dacht ik, dat hij tegen die verwijfde ridder duelleerde.
Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef vogelkooi het volgende: Owja heeft iemand dat gifje van game of thrones waar die dikke kerel dat paard onthoofd? Was vorige serie dacht ik, dat hij tegen die verwijfde ridder duelleerde.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende: Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
http://www.syfy.com/tinman/oz/ “The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Al met al toch een leuk gevarieerd spotify lijstje gemaakt hea? Hoewel je sommige nummers beter met oordoppen kan horen.
Tijd voor een zomer editie.
http://www.syfy.com/tinman/oz/ “The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Op donderdag 11 april 2013 08:00 schreef SosuaCafe het volgende: Al met al toch een leuk gevarieerd spotify lijstje gemaakt hea? Hoewel je sommige nummers beter met oordoppen kan horen.
Tijd voor een zomer editie.
Lijstje is best groot en goed, ja.
Zomereditie is wel een strak plan, ik maak hem zo wel even aan als er genoeg animo voor is.
Effies voor de duidelijkheid: niks tegen nieuwe spotifygebruikers, maar sowieso niet dat iedereen in de lijst kan en mag. Omdat van de vijf die er in zitten vier via facebook werken is dat wel een vereiste. Anonieme accounts komen er niet in.
Op donderdag 11 april 2013 08:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende: Effies voor de duidelijkheid: niks tegen nieuwe spotifygebruikers, maar sowieso niet dat iedereen in de lijst kan en mag. Omdat van de vijf die er in zitten vier via facebook werken is dat wel een vereiste. Anonieme accounts komen er niet in.
Op donderdag 11 april 2013 08:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende: Effies voor de duidelijkheid: niks tegen nieuwe spotifygebruikers, maar sowieso niet dat iedereen in de lijst kan en mag. Omdat van de vijf die er in zitten vier via facebook werken is dat wel een vereiste. Anonieme accounts komen er niet in.
Ik zat er ooit in met mijn echte fb account, kan ik nog een comeback maken?
Ja dan heb je dus gewoon alle models enzo en weapons van fallout new vegas en dan doe je role playen, Ik weet het ook nog niet precies, Als het klaar is zal ik eens een video maken
Dat is paypal.. Kijk dat logo."Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron."
[11:43:49] <mirko_> hello all. does someone knows what is the difference between the jetpack post by mail and the built in core post by mail ?? [11:44:16] <mirko_> I really tried to understand from the description, but it looks all the same to me . [11:44:35] <d4v1d_> the name.
Niet wanneer je account wordt gefreezed. Betalen gaat hendig maar als je eenmaal problemen met hun hebt is het wel anders.
De andere kant op werken ze net zo snel. Spotify had bij mij geld afgeschreven zonder dat ik abbo had aangevraagd, paar uur later had ik het terug. (en een maand ban op spotify maar fuck dat )
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
De andere kant op werken ze net zo snel. Spotify had bij mij geld afgeschreven zonder dat ik abbo had aangevraagd, paar uur later had ik het terug. (en een maand ban op spotify maar fuck dat )
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende: Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Ja snap het ook wel een beetje maar ook weer niet. Wij krijgen allemaal transacties van 1 - 100$ meestal 20$. Wel een beetje raar als je elke dag 10 keer 20$ krijgt.
Op donderdag 11 april 2013 14:46 schreef Ame_thyst het volgende: je password vergeten is 1 ding, maar niet kunnen recoveren omdat je het emailadress bent vergeten is helemaal faal
Alsin, je hebt teveel e-mail adressen en weet niet welke het is? Dan gewoon alles af gaan en kijken of je nieuwsbrieven hebt gekregen o.i.d.
Of en nog een of ander nederlands obscuur forum, waar eigenlijk veel te snel 1080p releases op staan. Beste vondst sinds tijden.
Die medieval of die ene die we gister als laatste geraped hadden?
Nee, echt op hun eigen server, dat eerst fokcraft was