Fixedquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
DezeNice. Ze zullen vast wel ergens zon soort jas hebben. Nouja. Ik heb er ook een paar weken voor moeten zoeken toen met mn winterjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook scouting en starbucksliefhebber? En je woont vlakbij waar Vogel werkt?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef d4v1d het volgende:
Dus vanavond bij scouting, eentje werkt er bij starbucks, en die hebben nog wel eens dingen over die over datum gaan binnen een paar uur.. Hij had fucking 3 zakjes bij zich
Had ik ook, jaquote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nice. Ze zullen vast wel ergens zon soort jas hebben. Nouja. Ik heb er ook een paar weken voor moeten zoeken toen met mn winterjas
Alsin, koekjes daarbij, ja.. Koffie hoe ik niet perséquote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij ook scouting en starbucksliefhebber? En je woont vlakbij waar Vogel werkt?
Kan geen toeval zijn, dit.
Hmm, hoog gehalte pedofielen in de omgeving dus.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij ook scouting en starbucksliefhebber? En je woont vlakbij waar Vogel werkt?
Kan geen toeval zijn, dit.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:38 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Hmm, hoog gehalte pedofielen in de omgeving dus.
Die gaat je lokken, dat staat in de sterren geschrevenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:38 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Hmm, hoog gehalte pedofielen in de omgeving dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |