quote:Op donderdag 11 april 2013 09:48 schreef d4v1d het volgende:
Gvd. Ik ben vergeten te drinken voor ik van huis ging... nu moet ik hier gaan kopen...
ga je toch gewoon naar starbucks want dat vond je toch zo lekker?quote:
Zit niet hier in ziekenhuis... en ben voor controle voor me nieren.. dan moet je urine afgeven.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
[..]
ga je toch gewoon naar starbucks want dat vond je toch zo lekker?
Ik wel een beetje, Vault-Boy helemaal.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:50 schreef MineraalWater het volgende:
Wie waren hier ook alweer zo'n Fallout fanbois?
Wacht hoe werkt zoietsquote:Op donderdag 11 april 2013 10:00 schreef MineraalWater het volgende:
Wij krijgen een Fallout New Vegas Role play server op Gmod
Hm? Wanneer zat jij er in dan? Volgens mij kwamen er daarna nooit meer mensen bij.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:47 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ik zat er ooit in met mijn echte fb account, kan ik nog een comeback maken?
Ja dan heb je dus gewoon alle models enzo en weapons van fallout new vegas en dan doe je role playen, Ik weet het ook nog niet precies, Als het klaar is zal ik eens een video makenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wacht hoe werkt zoiets
Ja, Dan moet je idd gmod kopen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hmm ahja, de main fanboys zijn kiwi en ik.
Als dat wat is is het wel de moeite om een keertje te spelen (moet je dat gmod kopen?).
Maar roleplaying, da's wel dat je de sfeer intact moet houden enzo?
doors, models, factions, forums zulke dingen komen er inquote:Op donderdag 11 april 2013 10:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik neem de sfeer van Mothership Zeta dan
als je niet pauper bent dan ga je bij starfuckers zitten. en als je geen geld hebt ga je maar ahkoffie/piss drinken.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
[..]
ga je toch gewoon naar starbucks want dat vond je toch zo lekker?
Nog nooit gehad die zooi van starbucks.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:29 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
als je niet pauper bent dan ga je bij starfuckers zitten. en als je geen geld hebt ga je maar ahkoffie/piss drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |